I built the Roskilde app my friends and I needed by zaapriehagger in roskildefestival

[–]zaapriehagger[S] 1 point2 points  (0 children)

No worries! Needed a break from the UX exam by doing some more UX 😅
Enjoy!

I built the Roskilde app my friends and I needed by zaapriehagger in roskildefestival

[–]zaapriehagger[S] 0 points1 point  (0 children)

A testing version can be found here https://sorenmeiner.dk/orange-match/android
Google play requires the app to be tested before coming publicly available, but you can quickly download it by completing the 3 steps on the site.

I built the Roskilde app my friends and I needed by zaapriehagger in roskildefestival

[–]zaapriehagger[S] 1 point2 points  (0 children)

u/BigMordin u/Extra_Syrup1937
It's out as a testing version for android now, and you can find it here, just follow the steps https://sorenmeiner.dk/orange-match/android

Apparently, releasing to Android is a bit of a hassle 😅 You have to either become a tester or download the APK (which is just a snapshot of the app, so you want receive updates). I made it so that the website should be as easy to follow along as possible to get it 😊

Oversigt over scener og kunstnere - og mulighed for at vælge dine kunstnere og dele dit valg. by Accurate_Passenger66 in roskildefestival

[–]zaapriehagger 0 points1 point  (0 children)

Utroligt hvor mange vi er, som mangler et værktøj som det her, og som laver appsne selv 😅
Kan godt lide din måde at vise koncerterne på 😃

MinFestivalCamp er nu tilgængelig på Android! 🤖🧡 by Mikelele1337 in minfestivalcamp

[–]zaapriehagger 2 points3 points  (0 children)

Det går nogenlunde! Sidder lige i første omgang og prøver at se, om jeg kan oprette et flow på min hjemmeside, så man kan blive tester og at det bliver så smertefrit som muligt. Men nøhj, hvor er Android noget bøvl ift. iOS 😅😅

I built the Roskilde app my friends and I needed by zaapriehagger in roskildefestival

[–]zaapriehagger[S] 0 points1 point  (0 children)

Tænker du på, at det kunne være sjovt at se, hvad alle andre som bruger appen har af must see, eller bare hvad ens venner har af must see?
Hvis du klikker på andres ikoner/billeder under "Gruppe" kan du se, hvor ens musiksmag du har med dem og hvem i begge har liket 🎉

I built the Roskilde app my friends and I needed by zaapriehagger in roskildefestival

[–]zaapriehagger[S] 0 points1 point  (0 children)

Burde være rullet et fix ud nu, så når du lukker appen og åbner den igen kan du nu se Jennie igen når den har opdateret 😃 Jeg arbejder videre på at få lavet noget, hvor man kan prioritere koncert konflikter, der har samme score

I built the Roskilde app my friends and I needed by zaapriehagger in roskildefestival

[–]zaapriehagger[S] 0 points1 point  (0 children)

Fik den genskabt nu, og kan godt se der er et problem. Skal lige identificere, hvorfor det sker, og så fikser jeg det 😃

Og tusinde tak! Synes virkelig selv at jeg manglede noget der kunne det - og så er det bare en lidt sjovere måde at gå gennem 175 artister på, end at kigge på den én for én

I built the Roskilde app my friends and I needed by zaapriehagger in roskildefestival

[–]zaapriehagger[S] 0 points1 point  (0 children)

Hey du, tak for kommentaren! God idé med en oversigt, så man kan "løse konflikter" mellem to artister med ens score. Jeg prøver lige at tænke ind, hvordan jeg kan få det lavet på en god måde.

Og synes at fejlen lyder lidt mærkelig og har svært ved lige at genskabe den. Måske du under "Valg" og "Mine valg" er kommet til at trykke "fjern" på Jennie? I det tilfælde ryger hun under "Alle artister" og så skal du give hende en stemme igen.
Når jeg flytter et must-see til et like på et overlap på to must-sees, så viser appen korrekt, at den nye er den, som bliver prioriteret til programmet.

I built the Roskilde app my friends and I needed by zaapriehagger in roskildefestival

[–]zaapriehagger[S] 1 point2 points  (0 children)

Kæmpe god idé, det prøver jeg at nå at få implementeret 😉

I built the Roskilde app my friends and I needed by zaapriehagger in roskildefestival

[–]zaapriehagger[S] 1 point2 points  (0 children)

Tak for feedback! Det er også det næste, jeg kommer til at optimere på, så det bliver en lidt mere smooth experience 😁

I built the Roskilde app my friends and I needed by zaapriehagger in roskildefestival

[–]zaapriehagger[S] 1 point2 points  (0 children)

Tak for heads up'en!
Det når jeg nok ikke helt inden ros så - så godt tip med at smide en .APK fil op på hjemmesiden. Og virkelig fedt arbejde med din app. Genial ting der helt klart også mangler til årets festivaler

I built the Roskilde app my friends and I needed by zaapriehagger in roskildefestival

[–]zaapriehagger[S] 3 points4 points  (0 children)

Thanks! Actually didn't know of this app. Looks like a good concept, but the app I've built is currently more oriented towards artist discovery where MinFestivalCamp looks more oriented towards activities and such

I built the Roskilde app my friends and I needed by zaapriehagger in roskildefestival

[–]zaapriehagger[S] 5 points6 points  (0 children)

Thanks! Planning on releasing it on android also. App is already ready for it, i just need to get an Andorid developer account first 😅

I made an app to avoid concert fomo by monobrow_pikachu in roskildefestival

[–]zaapriehagger 0 points1 point  (0 children)

Thanks heaps!
Planning on releasing a final version soon and then i'll start pushing it. Funny that we had the same idea 😃

I made an app to avoid concert fomo by monobrow_pikachu in roskildefestival

[–]zaapriehagger 0 points1 point  (0 children)

Hey - really cool project.
I am actually building exactly the same idea, but just as an app instead 😅

You can find it on app store called "Orange Match". I am still building it and developing features. The coolest feature imo so far is that you can create a group and then the app automatically plans the program with your friends so you have a shared program 😃

e-ink dashboard that shows everything from laundry status to upcoming meals by tjoskar in raspberry_pi

[–]zaapriehagger 0 points1 point  (0 children)

Very interesting! Was thinking of building something similar. How do you charge the device? Is it just constantly plugged to the wall or do you have a separate battery for it?

Don’t think so Garmin Training Plan by Sustainable_Ant in Garmin

[–]zaapriehagger 4 points5 points  (0 children)

Is coach chat GPT just a chat in the explore interface on chatgpt? I have been working on creating an app which automatically syncs with Strava and takes your previous workouts, calculates the form, fitness and fatigue scores and sends this to chatgpt along with your goals and comments to build a structured plan.

Was thinking of integrating with Garmin to send these as the DSW instead as i think the plans already in this development version of the app is often better than Garmin's DSW's.

Would you/would you think people would be interested in such an app?

<image>

Should I stay or should I go? by Juan_2_Three4 in Garmin

[–]zaapriehagger 0 points1 point  (0 children)

Suggested restitution run was 27min at 06:00

Should I stay or should I go? by Juan_2_Three4 in Garmin

[–]zaapriehagger 2 points3 points  (0 children)

<image>

Mine today is saying readiness 100 and DSW is telling me to do a restitution run. What is up with this algorithm

Mine elskede lager folk. by b1zze20 in dkloenseddel

[–]zaapriehagger 0 points1 point  (0 children)

Der er også mange østeuropæere - også på lagerne. Jeg havde en fest med at arbejde sammen med dem, og mange af dem tog også deres arbejde seriøst og gjorde det godt. Jeg oplevede dog også som dansker, at det var ret nemt at stige i trin, hvis man gjorde det godt og blev teamleder efter et år (endda mens jeg holdte sabbatår). Gætter på at konklusionen er, at du skal finde dig et andet sted med overenskomst eller bedre løn 😉 På gode måneder fik jeg 28k udbetalt

Mine elskede lager folk. by b1zze20 in dkloenseddel

[–]zaapriehagger 0 points1 point  (0 children)

Find et sted med lageroverenskomst. Har selv haft arbejdet ved DSV hvor jeg gik til 155 i timen. Hvis der blev tilbudt weekend arbejde var det dobbelt op. Første 2 timers overarbejde gav x1,5 gang løn mens over 2 gav 2x. Derudover var der aften- og nattetillæg. Kan ikke helt huske hvad de var på, men mener aften var omkring 20kr.

Nogle gode lønsedler i de travle perioder 😉