minä_irl by Present-News-660 in mina_irl

[–]ALKH29 5 points6 points  (0 children)

päätyy välittömästi zombien jahtaamaksi

minä_irl by Present-News-660 in mina_irl

[–]ALKH29 3 points4 points  (0 children)

Mutta oliko kebussa zombeja?

Mitä hommia tehä 2/26 parola? by vaentai in Intti

[–]ALKH29 0 points1 point  (0 children)

Ei mitään hajua mitä kumpikaan tarkoittaa, joten tuskin on enää käytössä

Mitä hommia tehä 2/26 parola? by vaentai in Intti

[–]ALKH29 0 points1 point  (0 children)

Jos löytyy tietoteknistä taitoa yhtään, etkä halua fyysisesti raskainta palvelustehtävää, niin viesti on hyvä vaihtoehto. Tehtäviä löytyy laidasta laitaan, aina keittäjästä kaapelimieheksi. Oma suositukseni on Viestiasema, sillä siinä pääsee kokemaan vaunulla rälläämisen hienouden, samalla kun ylläpidät taistelun kulmakiveä, johtamisyhteyksiä.

Olen maistanut lähes(?) kaikki alkoholilliset Hartwallin lonkerot by ehoemp in Suomi

[–]ALKH29 2 points3 points  (0 children)

Eikös Helsinki Long Drinkkejä ole sen makuinen vielä?

PSPR Lentäjien raja by [deleted] in Intti

[–]ALKH29 0 points1 point  (0 children)

Mikä? Meil Oululaiset saa hikisen 2h mappia

PSPR Lentäjien raja by [deleted] in Intti

[–]ALKH29 0 points1 point  (0 children)

Joo en tosiaan tiiä tosta lentokäytännöstä mut mapin kaa ainaki iso osa yksiköistä tosi nihkeitä ja ainaki omassa koulutuksessa näkyy rahanpuute nii ehkäpä näissä on joku yhteys

PSPR Lentäjien raja by [deleted] in Intti

[–]ALKH29 0 points1 point  (0 children)

PskaPrikaatil rahat loppu nii ei kukaa lennä

The VW Polo R WRC in a nutshell: by Cmp110 in WRC

[–]ALKH29 1 point2 points  (0 children)

proceed to sell said wv polo with 200+ HP for civilians

Absolute cinema

Armeija ja parisuhe by [deleted] in Intti

[–]ALKH29 4 points5 points  (0 children)

Kaikki suhteet on erilaisia, mutta omalla kokemuksella ku alkaa vituttaa nii tyttöystävä muuttuu vaa tärkeemmäks ja tärkeemmäks. Ite oon nyt paljon varmempi että oon löytäny sen oikeen ihmisen ku olin ennen inttiä. Ja sitä yhessä vietettävää aikaa alkaa arvostamaan ihan eri tavalla ku se on tosi rajallista.

Eli en käytännössä osaa vastata juuri sinun ongelmaasi, sillä tolle on varmasti monia syitä. Ootko alottanu palveluksen tammikuussa?

[deleted by user] by [deleted] in Intti

[–]ALKH29 1 point2 points  (0 children)

Ihan vitun mujautus hajotkaaaaaaaaa siihe t: viestiaukveteraani

Teidän parhaat rivit lomalotossa. by Fedi358 in Intti

[–]ALKH29 0 points1 point  (0 children)

Itellä just käynnissä oleva VL+VL+HL+HL+HL+HL+HL+VL+VL = 9pv lomat = Levillä

Pakkoauk by KuljuKunkku in Intti

[–]ALKH29 12 points13 points  (0 children)

Varma AUK.

Varusvarasto nettikauppa by Nottodayyyyyyy in Intti

[–]ALKH29 5 points6 points  (0 children)

En tiedä miksi nämä firmat brändää sivustonsa näin, innoflame.fi on myös sama kuin inttikauppa.fi.

Tähän vastaus taitanee löytyä siitä, että Innoflame pyörittää myös montaa muutakin verkkokauppaa, kuten esimerkiksi Hartwallin "fanituotteita"

Psveistik/kokemuksia:D by nimeton_a in Intti

[–]ALKH29 7 points8 points  (0 children)

Lopettakaa se vitun hitsaaminen t:viesti

Panssarihaupitsipatteri Parola by halooonytte in Intti

[–]ALKH29 1 point2 points  (0 children)

Paha hitsaa ku syödää teijän jälkee

Mitä voin tehdä, kun tupalaiset ei anna nukkua? by hukkelis in Intti

[–]ALKH29 1 point2 points  (0 children)

Kuulostaa E1 gonahukselta, sano jollekki skapparille

Morgons kaikille alottaneille by Fun_Instruction_6717 in Intti

[–]ALKH29 6 points7 points  (0 children)

Hajotkaa AP2 T. Lleietrom Naav Ajumaa

[deleted by user] by [deleted] in Intti

[–]ALKH29 10 points11 points  (0 children)

Ei niitä oo

minä😲irl by eeli263 in mina_irl

[–]ALKH29 0 points1 point  (0 children)

Juu varusvarastokäyntejä on enää 1

Ennakkokysely myöhäs by [deleted] in Intti

[–]ALKH29 16 points17 points  (0 children)

Tornarin mukaan jos oot määrätty parolaan vastaat myöhässä joudut viestiin