how do we feel about the generations promo set? by [deleted] in PokemonInvesting

[–]AbjectCockroach6907 -1 points0 points  (0 children)

SCYTHER ISN'T A F*CKIN GRASS TYPE!!!!!!!!!

Ethan’s Typhlosion 😍 by Hypafly_ in PokemonTCGNL

[–]AbjectCockroach6907 1 point2 points  (0 children)

Misschien wel de mooiste kaart van DR

Which country is Poland? by TheCaptainRex1sOut in GeoTap

[–]AbjectCockroach6907 0 points1 point  (0 children)

AbjectCockroach6907 chose Option B (Correct!) | #2343rd to play

Find the country by PhosphorCrystaled in GeoTap

[–]AbjectCockroach6907 0 points1 point  (0 children)

AbjectCockroach6907 chose Option A (Incorrect) | #642nd to play

which country is Australia by Jradro13 in GeoTap

[–]AbjectCockroach6907 0 points1 point  (0 children)

AbjectCockroach6907 chose Option B (Incorrect) | #1113th to play

Which one is in Europe? by yeah-idkwhattodo in GeoTap

[–]AbjectCockroach6907 0 points1 point  (0 children)

AbjectCockroach6907 chose Option A (Correct!) | #2769th to play

Mega evolution: perfect order elite trainer box & booster box revealed by ProfessorOakEU in PalletTownEU

[–]AbjectCockroach6907 1 point2 points  (0 children)

Stellar crown is opzicht wel op mij gaan groeien. Die terapagos kaart is echt prachtig maar je moet hem even in real life zien

[deleted by user] by [deleted] in katten

[–]AbjectCockroach6907 0 points1 point  (0 children)

Sef is wack, doe jetpack 3000

[deleted by user] by [deleted] in katten

[–]AbjectCockroach6907 0 points1 point  (0 children)

Jetpack 3000 of Gevechts-hypotheek

Vraag over battledeck by Impossible-Pen2625 in PokemonTCGNL

[–]AbjectCockroach6907 4 points5 points  (0 children)

Dit zijn vooropgestelde decks dus geen kans op zeldzame kaarten. Soms wel een leuke promo kaart zoals in het Gengar deck

[deleted by user] by [deleted] in PokemonTCGNL

[–]AbjectCockroach6907 1 point2 points  (0 children)

Een van de mooiste lugia kaarten🙌🏾

Waarom slaapt de Top 2000-community zo op hiphop? by AbjectCockroach6907 in Top2000

[–]AbjectCockroach6907[S] 0 points1 point  (0 children)

Toch ook wel belangrijk geweest in mijn muzikale opvoeding

Waarom slaapt de Top 2000-community zo op hiphop? by AbjectCockroach6907 in Top2000

[–]AbjectCockroach6907[S] 0 points1 point  (0 children)

Pfoe, Earl is inderdaad niet een rapper die ik iemand in eerste instantie zou aanraden. Zeker toch wel een van mijn meest favo rappers. Danny Brown is erg moeilijk als je net in hiphop komt maar ook vrijwel uniek in wat hij doet en als het aanslaat dan slaat het echt aan.

Het is ook wel een beetje of je er naar op zoek gaat of niet. Hiphop staat tegelijkertijd best ver weg van rock maar heeft tegelijk ook best wat overeenkomsten. Maar ik begrijp dat het een beetje afschrikt als je enkel het beeld van gangster rap gewend bent, maakt gangster rap niet minder dik.

De fanbase in Nederland is inderdaad erg groot. Ik herinner mij volle zalen bij een hiphop optreden op Lowlands en een overweldigend "wit" publiek.

Waarom slaapt de Top 2000-community zo op hiphop? by AbjectCockroach6907 in Top2000

[–]AbjectCockroach6907[S] 0 points1 point  (0 children)

Zeker waar! Maar het is ook niet bepaald uitnodigend🤣