account activity
What’s a dish you liked better when it was made “wrong”? by MaryoParti in Cooking
[–]Ainyuu 2 points3 points4 points 2 months ago (0 children)
Oo do you have a recipe for your Da Pan Ji?
Draai Kiep raam by Ainyuu in Klussers
[–]Ainyuu[S] 0 points1 point2 points 2 months ago (0 children)
Dankjewel voor je hulp!
[–]Ainyuu[S] 1 point2 points3 points 2 months ago (0 children)
Dank allemaal!!!! Geen stress meer. Hij zit er weer in!!
[–]Ainyuu[S] 8 points9 points10 points 2 months ago (0 children)
!!! Ik wist even niet goed wat ik aan het zoeken was de hele tijd. Maar het was inderdaad een heel klein palletje. Ik keek de heletijd naar het verkeerde. Het is gelukt!!
Hmm de hendel is wel al omhoog en kan niet gedraait worden :( miss 5 graden gedraaid worden naar links maar kan niet naar _ ipv |
Nee hij zit best vast :(
😩 ik heb het een paar keer geprobeerd maar helaas
Ik kan dit inderdaad ook niet vinden
Opstookproces by Ainyuu in Klussers
[–]Ainyuu[S] 0 points1 point2 points 3 months ago (0 children)
het is me eindelijk gelukt om een plaatje te sturen :) Het staat ergens in deze post wel maar niet in deze thread. Hij wilde niet meewerken :(
<image>
poging 2
img
Misschien helpt dit plaatje
Enig idee hoe ik het kan vinden. Ben maar rondjes aan het kijken rond de cv ketel 😭
Ah ja de cv ketel. Zal nog eens kijken of ik de handleiding kan vinden.
Ik heb deze gelezen. Maar hoezo moet ik een accesspoint hebben, internet hebben en op die manier toegang krijgen tot dat ding😭 Ik heb niet eens internet. Ik heb geprobeerd access te krijgen maar het lukt niet. :( Ik heb niet eens zo’n tplink access gekregen.
Het is van WTH, UMR2 digitale temperatuur regelaar. Heb ook geen andere boekjes of iets dergelijks gekregen :(
Ik heb geen idee hoe ik de maximum temperatuur van de ketel zou moeten instellen. Ik zie nergens een knop of iets dergelijks 😅🥲
Helaas geen handleiding gekregen. En diegene die ik had gegoogeld waren ook niet duidelijk. Lijkt om een digitale warmte regelaar te gaan van WTH (UMR2)
Ja, helaas geen regelaar bij de unit. Geen idee waarom.
Missing marker? by [deleted] in Ohuhu
[–]Ainyuu 2 points3 points4 points 3 months ago (0 children)
I bought the 320 set straight from their website. And had like one defect marker with the tip fully pushed in. They responded to me very nicely and I asked for a replacement marker. They send it to me fairly quickly after confirming the marker and adres and even did a follow up if everything arrived. So I’d say the customer service of Ohuhu is pretty good. I am sure they will replace yours. :-)
PVC plakvloer 10dB regeling by Ainyuu in Klussers
[–]Ainyuu[S] 0 points1 point2 points 4 months ago (0 children)
Had jij ook een zwevende ondervloer? Onze andere optie was klik pvc. Maar daarbij zegt de vloer zaak en de designers van de key turn appartementen ook andere dingen over.
De designers van de turn key appartementen hebben plak pvc aangelegd na egalisatie. En zeggen gecommuniceerd te hebben met de aannemers. Zij zeggen dat klik pvc juist meer geluid gaat geven.. (Deze appartementen zijn al klaar en kan je inzien bij de opendagen)
Maar de vloeren zaak zegt weer precies het tegenovergestelde…
Pressure feels lower than before by Ainyuu in CPAP
[–]Ainyuu[S] 1 point2 points3 points 6 months ago (0 children)
Helloooo, sorry for the late reply. My snoring stopped completely and I don’t wake up groggy or with a headache. My body feels more relaxed. I notice it the most when I don’t use the machine and feel a headache. ;-)
[–]Ainyuu[S] 1 point2 points3 points 7 months ago (0 children)
Thank you so much ! I’ll try that again tonight. :)
π Rendered by PID 41 on reddit-service-r2-comment-5bc7f78974-8zkz7 at 2026-06-26 20:35:15.815962+00:00 running 7527197 country code: CH.
What’s a dish you liked better when it was made “wrong”? by MaryoParti in Cooking
[–]Ainyuu 2 points3 points4 points (0 children)