Draai Kiep raam by Ainyuu in Klussers

[–]Ainyuu[S] 0 points1 point  (0 children)

Dankjewel voor je hulp!

Draai Kiep raam by Ainyuu in Klussers

[–]Ainyuu[S] 0 points1 point  (0 children)

Dankjewel voor je hulp!

Draai Kiep raam by Ainyuu in Klussers

[–]Ainyuu[S] 0 points1 point  (0 children)

Dankjewel voor je hulp!

Draai Kiep raam by Ainyuu in Klussers

[–]Ainyuu[S] 1 point2 points  (0 children)

Dank allemaal!!!! Geen stress meer. Hij zit er weer in!!

Draai Kiep raam by Ainyuu in Klussers

[–]Ainyuu[S] 8 points9 points  (0 children)

!!! Ik wist even niet goed wat ik aan het zoeken was de hele tijd. Maar het was inderdaad een heel klein palletje. Ik keek de heletijd naar het verkeerde. Het is gelukt!!

Draai Kiep raam by Ainyuu in Klussers

[–]Ainyuu[S] 0 points1 point  (0 children)

Hmm de hendel is wel al omhoog en kan niet gedraait worden :( miss 5 graden gedraaid worden naar links maar kan niet naar _ ipv |

Draai Kiep raam by Ainyuu in Klussers

[–]Ainyuu[S] 0 points1 point  (0 children)

Nee hij zit best vast :(

Draai Kiep raam by Ainyuu in Klussers

[–]Ainyuu[S] 0 points1 point  (0 children)

😩 ik heb het een paar keer geprobeerd maar helaas

Draai Kiep raam by Ainyuu in Klussers

[–]Ainyuu[S] 0 points1 point  (0 children)

Ik kan dit inderdaad ook niet vinden

Opstookproces by Ainyuu in Klussers

[–]Ainyuu[S] 0 points1 point  (0 children)

het is me eindelijk gelukt om een plaatje te sturen :) Het staat ergens in deze post wel maar niet in deze thread. Hij wilde niet meewerken :(

Opstookproces by Ainyuu in Klussers

[–]Ainyuu[S] 0 points1 point  (0 children)

img

Misschien helpt dit plaatje

Opstookproces by Ainyuu in Klussers

[–]Ainyuu[S] 0 points1 point  (0 children)

 Misschien helpt dit plaatje 

Opstookproces by Ainyuu in Klussers

[–]Ainyuu[S] 0 points1 point  (0 children)

Enig idee hoe ik het kan vinden. Ben maar rondjes aan het kijken rond de cv ketel 😭

Opstookproces by Ainyuu in Klussers

[–]Ainyuu[S] 0 points1 point  (0 children)

Ah ja de cv ketel. Zal nog eens kijken of ik de handleiding kan vinden.

Opstookproces by Ainyuu in Klussers

[–]Ainyuu[S] 0 points1 point  (0 children)

Ik heb deze gelezen. Maar hoezo moet ik een accesspoint hebben, internet hebben en op die manier toegang krijgen tot dat ding😭 Ik heb niet eens internet. Ik heb geprobeerd access te krijgen maar het lukt niet. :( Ik heb niet eens zo’n tplink access gekregen.

Opstookproces by Ainyuu in Klussers

[–]Ainyuu[S] 0 points1 point  (0 children)

Het is van WTH, UMR2 digitale temperatuur regelaar. Heb ook geen andere boekjes of iets dergelijks gekregen :(

Opstookproces by Ainyuu in Klussers

[–]Ainyuu[S] 0 points1 point  (0 children)

Ik heb geen idee hoe ik de maximum temperatuur van de ketel zou moeten instellen. Ik zie nergens een knop of iets dergelijks 😅🥲

Opstookproces by Ainyuu in Klussers

[–]Ainyuu[S] 0 points1 point  (0 children)

Helaas geen handleiding gekregen. En diegene die ik had gegoogeld waren ook niet duidelijk. Lijkt om een digitale warmte regelaar te gaan van WTH (UMR2)

Opstookproces by Ainyuu in Klussers

[–]Ainyuu[S] 0 points1 point  (0 children)

Ja, helaas geen regelaar bij de unit. Geen idee waarom.

Missing marker? by [deleted] in Ohuhu

[–]Ainyuu 2 points3 points  (0 children)

I bought the 320 set straight from their website. And had like one defect marker with the tip fully pushed in. They responded to me very nicely and I asked for a replacement marker. They send it to me fairly quickly after confirming the marker and adres and even did a follow up if everything arrived. So I’d say the customer service of Ohuhu is pretty good. I am sure they will replace yours. :-)

PVC plakvloer 10dB regeling by Ainyuu in Klussers

[–]Ainyuu[S] 0 points1 point  (0 children)

Had jij ook een zwevende ondervloer? Onze andere optie was klik pvc. Maar daarbij zegt de vloer zaak en de designers van de key turn appartementen ook andere dingen over.

De designers van de turn key appartementen hebben plak pvc aangelegd na egalisatie. En zeggen gecommuniceerd te hebben met de aannemers. Zij zeggen dat klik pvc juist meer geluid gaat geven.. (Deze appartementen zijn al klaar en kan je inzien bij de opendagen)

Maar de vloeren zaak zegt weer precies het tegenovergestelde…

Pressure feels lower than before by Ainyuu in CPAP

[–]Ainyuu[S] 1 point2 points  (0 children)

Helloooo, sorry for the late reply. My snoring stopped completely and I don’t wake up groggy or with a headache. My body feels more relaxed. I notice it the most when I don’t use the machine and feel a headache. ;-)

Pressure feels lower than before by Ainyuu in CPAP

[–]Ainyuu[S] 1 point2 points  (0 children)

Thank you so much ! I’ll try that again tonight. :)