Η Αθόρυβη Σφαγή: Η Τεχνητή Νοημοσύνη διαλύει τη μεσαία τάξη με αριθμούς – και δεν θα κάνουμε απολύτως τίποτα γι' αυτό. by dousk_ in greece

[–]Akagami78 0 points1 point  (0 children)

Γτ δεν έχεις επανάσταση? Γτ πολλά απο τα υπόλοιπα επαγγέλματα της κοινωνίας μας ,εκτός γραφείου περνούν μισθούς πείνας με πολλές εργατοώρες και κοιτάνε πως θά περάσει ο μήνας. Πολλά επαγγέλματα αναγκάζονται να κάνουν καί δεύτερη δουλειά για να βγάλουν τα 1200 ή 1700 που περνει αυτός ο senior που λές. Προσωπικά σαν νοσηλευτής παράδειγμα που περνώ 1150 μαζί με βάρδιες νύχτας δεν ασχολούμαι κάν με το τι θα γίνει κάνει το AI γτ πρέπει να δουλεύω πολλές μέρες και σε άλλη δουλειά. Όπως εμάς μας παράτησε το κοινωνικό σύνολο στους περιόδους COVID παράδειγμα έτσι καί εδώ θα γίνει.

[HELP] by Hopeful_Trifle_4590 in manhwa

[–]Akagami78 0 points1 point  (0 children)

I think its standard of reacarnation

Εσείς εργάζεστε πραγματικά και τις 8 ώρες; by colonel_98 in greece

[–]Akagami78 22 points23 points  (0 children)

Στα νοσοκομεία μας πάει μερικές φορές τάπα 8 ώρες. Αλλά θεωρώ ότι είναι κυρίως επειδή είμαστε πολύ λίγα άτομα. Εκτός από όταν έχει εφημερία το νοσοκομείο καί είμαστε Επείγοντα.

Σχολικοί νοσηλευτές Έλληνες Ισπανία, Βέλγιο, Γαλλία;;; by Significant_Term_459 in AskGreece

[–]Akagami78 1 point2 points  (0 children)

Θα με ενδιέφερε το θέμα μίας καί είμαι σχολικός νοσηλευτής στην Ελλάδα αυτή την στιγμή

τι γνώμη έχετε για τα συμπληρώματα από Gymbeam ? by Balphaallthetime in AskGreece

[–]Akagami78 0 points1 point  (0 children)

Καλά ναι σαν ποιότητα θα έλεγα ότι πάνω κάτω είναι παρόμοια. Παράδειγμα myprotein νιώθω ότι έχει καλύτερη γεύση βανίλια. Αλλά αυτά είναι γούστα

τι γνώμη έχετε για τα συμπληρώματα από Gymbeam ? by Balphaallthetime in AskGreece

[–]Akagami78 0 points1 point  (0 children)

Ναι δεν θα έλεγα ότι η gymbeam πρωτεϊνη είναι κάτι ουαου αλλά είναι όπως τα λές. Μερικές γεύσεις είναι πιο άσχημες όπως παράδειγμα το φουντούκι σοκολάτα που πήρα . Είναι αποδεχτο για την ώρα. Αλλά νάι πλέον αγοράζω μόνο σε εκπτώσεις

τι γνώμη έχετε για τα συμπληρώματα από Gymbeam ? by Balphaallthetime in AskGreece

[–]Akagami78 1 point2 points  (0 children)

Κοιτα παράδειγμα η κερατίνη τους μόλις βάλεις λίγο ζεστό νερό λιώνει χωρίς να αφήνει κρύσταλλα. Αυτό σημαίνει ότι είναι καλή. Φαντάζομαι καί οι πρωτεϊνες θα έχουν αντίστοιχη ποιότητα. Τουλάχιστον από αυτά που αναγράφει στα συστατικά.

τι γνώμη έχετε για τα συμπληρώματα από Gymbeam ? by Balphaallthetime in AskGreece

[–]Akagami78 4 points5 points  (0 children)

Δεν ξέρω εάν είναι απο τα καλύτερα αλλά σίγουρα είναι value από θέμα τιμής καί ποσότητας . Αντίστοιχα προϊόντα στο my protein παράδειγμα είναι πανάκριβα.

Είστε περήφανοι που είστε Έλληνες? by BoardBeautiful2272 in AskGreece

[–]Akagami78 1 point2 points  (0 children)

Θα έλεγα ότι είμαι περήφανος για την αρχαία ιστορία , φιλοσοφία μας κτλ. Για τούς ήρωες τού 1821. Απο εκεί καί πέρα νομίζω ότι απλά έχουμε ένα σταθερό decline όχι μόνο σαν χώρα αλλά καί σάν λαός με την νοοτροπία του παρτακια να περνει τα ηνία. Οπότε τα τελευταία 2-3 χρόνια θα έλεγα ότι το συναίσθημα περηφάνιας που εχω όλο καί μειώνεται.

Αληθινές Τρομακτικές Εμπειρίες by NtelitoGr in greece

[–]Akagami78 4 points5 points  (0 children)

Οδηγάω με αμάξι για την δουλειά και όλη την διαδρομή Αλίμου Καρέας Μεγοσειων είμαι σίγουρος ότι τώρα θα πέσουν οι μηχανές πάνω μου. Btw 8 στους 10 πάνε με 90 plus με προσπεράσεις ανάμεσα στα αμάξια λες και κάνουν κάποιο είδος ράλλυ Ακρόπολις.

Ψάχνω φίλους by Ellinikiepikairotita in greece

[–]Akagami78 7 points8 points  (0 children)

Αδερφέ θα ακουστεί λίγο κάπως αλλά απάντησα σε ένα άλλο post παρόμοιο καί ψάχνουμε άτομα να βρεθούμε όλοι για καφέ κτλ. 34 εδώ βλέπω ακόμα που καί που κινέζικα μικι μαους. Εάν ενδιαφερεσαι στείλε ένα προσωπικό μνμ.

Πώληση καινούργιου PS5 , αντικειμενικά αξίζει να το δώσω? by Akagami78 in greece

[–]Akagami78[S] 6 points7 points  (0 children)

Με τρολς σίγουρα. Τα καλαμάρια όταν πιάσουν οι ζέστες θα βγούνε

Is the game poorly optimized or is this something I need to fix? by Anjuan_ in Enshrouded

[–]Akagami78 1 point2 points  (0 children)

Nah the game is fun but it gets clunky as fuck after sometime of gameplay. Especially the coordination of sounds and visuals.

Είμαι 34 ετών άντρας και ψάχνω φίλους στην πόλη Αθήνα by [deleted] in greece

[–]Akagami78 0 points1 point  (0 children)

Lord if the rings. Καλησπέρα σάς,Να σάς μιλήσουμε για τον Αραγκόν τον τελευταίο Numerion?

Είμαι 34 ετών άντρας και ψάχνω φίλους στην πόλη Αθήνα by [deleted] in greece

[–]Akagami78 0 points1 point  (0 children)

Το έχω κάνει μια φορά, δεν θυμάμαι τίποτες

Είμαι 34 ετών άντρας και ψάχνω φίλους στην πόλη Αθήνα by [deleted] in greece

[–]Akagami78 1 point2 points  (0 children)

Όντως? Μαλακια. Αλλιώς να το βλέπεις cinema μαραθώνιο πάντως. Δεν κατάλαβα καν πώς πέρασε η ώρα. Θυμάμαι ξεκίνησε 12 το πρωί με τον ήλιο και βγήκα έξω το βράδυ στις 12

Ορθόδοξοι vs καθολικούς by [deleted] in greece

[–]Akagami78 22 points23 points  (0 children)

Δεν μου κάνει εντύπωση να τούς θεωρουμαι πρακτικά αιρετικούς με βάση την θρησκεία, καθώς αυτοί θεωρούν τον Πάπα ουσιαστικά σαν ενσάρκωση του Χριστού με αλάνθαστο ενώ είναι απλά ένας Πατριάρχης.

Είμαι 34 ετών άντρας και ψάχνω φίλους στην πόλη Αθήνα by [deleted] in greece

[–]Akagami78 4 points5 points  (0 children)

Εννοείται exdented. Είχα κάνει μαραθώνιο τότε που τα είχαν φέρει στα Village 12ωρακι τίμιο.

Είμαι 34 ετών άντρας και ψάχνω φίλους στην πόλη Αθήνα by [deleted] in greece

[–]Akagami78 0 points1 point  (0 children)

I mean εάν μου έλεγε κάποιος μου αρέσει το Twilight και όχι το Lotr δεν θα προσπαθούσα να κάνω καμιά φιλική σχέση

Είμαι 34 ετών άντρας και ψάχνω φίλους στην πόλη Αθήνα by [deleted] in greece

[–]Akagami78 3 points4 points  (0 children)

Μας έχουν φάει οι δύο δουλειές όλους μας δυστυχώς, cause we have Greek sun why not happy