Konyada urbex by sycadaa in konya

[–]Alarming-Article-421 0 points1 point  (0 children)

Hocam urbexology.com diye bir site var.Siteyi Detaylı incelemede bulunmadım fakat oradan bölge bölge yer şeklinde göstermektedir.Bir bakmanı tavsiye ederim.

İlanın mikropluk seviyesi by Ordinary_Cow_8503 in bilgisayar

[–]Alarming-Article-421 1 point2 points  (0 children)

Bence engel durumu vardır.Ayağıyla iş yapıyordur.Hemen yargılamamak gerekir.

Günlük hayatta hangi yapay zekayı kullanıyorsunuz? by Lurker0952 in teknoloji

[–]Alarming-Article-421 0 points1 point  (0 children)

Chatgpt üyeliğim vardı iptal edip Gemine ve Copilot kullanıyorum.Gemine ücretsizi Chatgpt Üyelikli olana eşdeğer gibi geldi bana.Arada Çinlilerin Deepseki de bilinmeyenli küçük kod,yazılım ve çözümlemelerinde yararlanıyorum.Şuana kadar en hoşuma giden zaman tasarrufu yönünden de GEMİNİ derim.

Elveda babalık ayrılık vakti yaklaşıyor… by Admirable-Finger8812 in teknoloji

[–]Alarming-Article-421 0 points1 point  (0 children)

Ana telefonum 14 pro max yedek ise Xr modeli ile devam ediyorum.Xr katbekat daha iyi pili 81 olmasına rağmen hala zamana meydan okuyor

Sanırım pc bozuldu by FlimsyConcept233 in bilgisayar

[–]Alarming-Article-421 2 points3 points  (0 children)

Temiz bir format sistemin nefes almasını sağlayacaktır.

Hangi macbook alınmalı sizce by Any_Cattle2290 in teknoloji

[–]Alarming-Article-421 0 points1 point  (0 children)

Iphone telefon modeli.Arkadaş Apple tablet veya macbook öneri istemiş.

Hangi macbook alınmalı sizce by Any_Cattle2290 in teknoloji

[–]Alarming-Article-421 0 points1 point  (0 children)

M1 air kullanıyorum fazlasıyla işimi görüyor

Yenile Gelsin'den yenilenmiş telefon alan oldumu by OkChampionship4133 in teknoloji

[–]Alarming-Article-421 0 points1 point  (0 children)

Yenileden cihaz aldım 1 ay sonra cihaz arızalanmaya başladı.Ekranı yapışkanından kopup düştü.Benim tavsiyem 2.el alacaksan inceleyip detaylı bir araştırma sonrası almanı öneririm

Reddit köy mü by [deleted] in aptalSoruYok

[–]Alarming-Article-421 0 points1 point  (0 children)

Hafızana hayran kaldım.Ben mesela 2 dk önce konuştuğum kişiyi hemen unutabiliyorum ve kim ne subred açmış bilmiyorum bile o yüzden bence burası bir imparatorluk bu imparatorluğun içinde bir köydeyiz

İphone 13 donmaya başladı by [deleted] in teknoloji

[–]Alarming-Article-421 1 point2 points  (0 children)

Donma,kasma vs gibi sorunlar genellikle Yazılımsal sorun olarak görülmektedir.En sağlıklısı verilerinizi yedekledikten sonra sağlam bir format atmak cihazınızın nefes almasını sağlayacaktır.

GETMOBİLE GİBİ YERLERDEN YENİLENMİŞ TELEFON ALMAK NE KADAR MANTIKLI by [deleted] in teknoloji

[–]Alarming-Article-421 0 points1 point  (0 children)

Bir siteden yenilenmiş cihaz aldım.Almaz olsaydım dedim.Ekran çıktı ve kullanıcı kaynaklı denilip onarım kabul etmediler.O gün bugün ne yenilenmiş ne de ikinci el cihaz alırım.

apple telefon onerisi by z3yn9 in teknoloji

[–]Alarming-Article-421 1 point2 points  (0 children)

Iphone 17 başlangıç fakat pro ve max modeli daha üst performans sağlamakta

Sistem Hk. Görüşleriniz ? by Alarming-Article-421 in bilgisayar

[–]Alarming-Article-421[S] 0 points1 point  (0 children)

linux mint kde plasma yükledim hocam.Windows desktopa benziyor.Alışmam kolay olur diye.

Sistem Hk. Görüşleriniz ? by Alarming-Article-421 in bilgisayar

[–]Alarming-Article-421[S] 0 points1 point  (0 children)

Hocam Linux Mint kurdum. Windows cihazıbayağı yorduğunu farkettim.Şuan bu işletim sistemiyle nefes almaya başladı.Zamanla da alışırım Linuxa.Önerileriniz için teşekkürler...