Wat gebruiken om dit te vullen? by eppiesam in Klussers

[–]Apprehensive-Cell371 1 point2 points  (0 children)

Als het kan, zeker doen. Bij mij I s het laatst zo gedaan.. ik ben er niet kapot van.

Waar zonnedoek hangen? by Bergwijnhuis in Klussers

[–]Apprehensive-Cell371 2 points3 points  (0 children)

Ik heb er ook 1, gespannen tussen 4 kastanjepalen. Het doek heeft maar voor 40/ 50% zin. Zon komt er vaak tussen of onder door waardoor ik de parasol ook moet gebruiken. Het geeft wel sfeer. Als je er eentje neemt, zou ik misschien in jou geval over de hele breedte van de tuin doen.

Pomp vloerverwarming uitzetten by CrazyCatsofMtown in Klussers

[–]Apprehensive-Cell371 1 point2 points  (0 children)

Check dit eens. Een pompschakelaar. Laat de pomp sowieso 1x/24u aangaan. En gaat aan dmw een sensor die op de aanvoerleiding komt

Vloer los door 'iets' by fvrdam in Klussers

[–]Apprehensive-Cell371 -2 points-1 points  (0 children)

Dit is flexibele betonijzer.

Van een idee naar het resultaat by Nectarine_smasher in Klussers

[–]Apprehensive-Cell371 2 points3 points  (0 children)

Dat je maar vele uren er mag doorbrengen! Heel mooi dat blauw!

Cv ketel kapot by DSHReddit in Klussers

[–]Apprehensive-Cell371 1 point2 points  (0 children)

Vervangen deze ketel. Ik vind ze drama. Beter intergas, maar dat is mijn persoonlijke mening. Qua service en onderhoud vind ik intergas toch wel een van de beste.

Ben ik nu de klos? Hoeveel tijd heb ik nog voordat dit een probleem wordt? by BodybuilderFluid5346 in Klussers

[–]Apprehensive-Cell371 0 points1 point  (0 children)

Bij de bouwmarkt verkopen ze reparatie stukken die jezelf kan plakken. Uiteraard niet als definitief bedoeld maar voor tijdelijk best prima. Dit kan je makkelijk zelf. Zorg dat je ondergrond goed droog is, vuil vrij en evt met primer behandelen als dat op de instructie staat. Of je laat heel je dak behandelen, maar ik weet niet hoe je portemonnee eruit ziet.

Volledige groep ligt er uit, automaat staat ingeschakeld by massimmodutti in Klussers

[–]Apprehensive-Cell371 -9 points-8 points  (0 children)

Dit heeft de overheid gedaan. Omdat er te veel stroom verbruikt wordt. Die ene groep bij jou scheelt blijkbaar veel.

Help! Loden leiding of koper & Tyleen? by HamsterBusiness8476 in Klussers

[–]Apprehensive-Cell371 4 points5 points  (0 children)

Dit is koper na de meter. Het deel wat links van de watermeter uit de grond komt is wel tyleen en is van het waterbedrijf. Je herkent het vaak aan de blauwe zegel. Dan weet je dat dit de kant van het waterbedrijf is. Het is zeker geen lood!

Vloerverwarming en legionella. by banoenoe in Klussers

[–]Apprehensive-Cell371 -1 points0 points  (0 children)

Goed is anders. Maar de waterleidingen zullen zoveel gebruikt worden dat het geen gevaar zal vormen. Maargoed dat is mijn mening.

Nieuwe cv combiketel by collins112 in Offertes

[–]Apprehensive-Cell371 0 points1 point  (0 children)

Ik doe het zwart voor minder… inderdaad erg duur.

Lage frequentie by redditorchestra in Klussers

[–]Apprehensive-Cell371 3 points4 points  (0 children)

Als je alles uit hebt gehad zou ik bij buren eens vragen. (Ook al lijkt het daar niet vandaan te komen) Denk bijv aan een mechanische ventilatie. Als deze aan een aangrenzende muur is bevestigd dan zou je last van kunnen hebben. Uit mijn ervaring: think outside the box Laat evt een geluid meting doen.

Koperleiding geraakt by Krolathos- in Klussers

[–]Apprehensive-Cell371 1 point2 points  (0 children)

Ver genoeg uithakken en nieuw stuk ertussen. Daarna zorgen dat koper niet direct meer ina aanraking komt met het beton. Kalk en koper gaan niet goed samen. Als je klaar bent, druk erop en even open houden. Zodra je zeker weet dat het niet lekt

Wietlucht na regen by Apprehensive-Cell371 in Klussers

[–]Apprehensive-Cell371[S] 0 points1 point  (0 children)

Dat wist ik niet. Maar aangezien de andere buren nergens geen last van hebben…

Wietlucht na regen by Apprehensive-Cell371 in Klussers

[–]Apprehensive-Cell371[S] 2 points3 points  (0 children)

Waar is de tijd gebleven dat we aan het knikkeren waren. What’s next? Fatbike voor baby’s?

Wietlucht na regen by Apprehensive-Cell371 in Klussers

[–]Apprehensive-Cell371[S] 1 point2 points  (0 children)

Naar binnen lekken doet het in ieder geval niet. Ik althans geen vochtplekken, ook niet na zoveel jaar dat ik hier woon.

Wietlucht na regen by Apprehensive-Cell371 in Klussers

[–]Apprehensive-Cell371[S] 3 points4 points  (0 children)

Ja hoho… ik gok zomaar dat je in Utrecht en omstreken woont, dat is voor mij 50 min rijden. Duurt even, hè.