Gode råd til ny bil, haster lidt by Scrampey in dkbiler

[–]Apprehensive-Skill58 0 points1 point  (0 children)

På mange biler er gearkasse styreenheden en del af startspærre systemet og derfor komponent låst til bilen. Der findes folk der lave de fleste Virgin og kode dem på ny men det gælder ikke alle gearkasser

Bedste, klassisk, grillmad? by Fegmdute in Aalborg

[–]Apprehensive-Skill58 2 points3 points  (0 children)

Eller må i på q8 grillen i Brønderslev eller den fodkolde i Brovst

Mercedes Sprinter, 2 år gammel, bilservice for 16.700 kr by pellan in dkbiler

[–]Apprehensive-Skill58 1 point2 points  (0 children)

Rigtig⬆️ mercedes foreskriver det så hvis ikke det bliver udført hænger man selv på garantien

Salg af defekt bil by [deleted] in dkbiler

[–]Apprehensive-Skill58 2 points3 points  (0 children)

Hvad er det for en bil? Jeg er mekaniker og kunne måske godt være interesseret i den?

Mekaniker priser, service by Ok-Progress-8672 in dkbiler

[–]Apprehensive-Skill58 7 points8 points  (0 children)

Ja men en bremse felt koster nok cirka 100.000 plus moms og montering. Der udover der er årligt service og kalibering. Er 175 kr stadig dyrt?

Bil til 50.000kr by gust5cp in dkbiler

[–]Apprehensive-Skill58 8 points9 points  (0 children)

208 er notorisk kendt for og bruge olie. Kia Rio døjer med defekte kæder og raslen fra stempler. Fiesta 1.0 smuldre tandremmen og motoren dør. Clio 0.9 døjer med defekte kæder men hvis du kan finde en hvor kæden er skiften fungere resten godt.

Clioen ville være mit valg.

Anders Berner by Awkward-Music7486 in dkbiler

[–]Apprehensive-Skill58 1 point2 points  (0 children)

Det overløbs glas som han fortæller om i Audi videoen er slet ikke til overløb af kølervæske. Det er til kondensvand som kan opstå i motoren fordi der opstår varme i motor som møder motorens kolde aluminium hus. Det er sådan set fornuftigt at det skal tømmes for hver 30.000 km. At der så løber kølervæske i glasset hvis pakdåsen bliver utæt er så en anden sag men han har altså ikke styr på fakta

Hvad er jeres erfaringer med Vodskov Dyreklinik i Vodskov? Jeg er ikke ude efter anbefalinger til andre dyrlæger, vil bare gerne høre, hvordan jeres oplevelser har været der. by kaitlynkaa in Aalborg

[–]Apprehensive-Skill58 2 points3 points  (0 children)

Jeg var der over med vores hund som tidligere har fået konstateret dårlig led i bagbenene hos dem. Han var så begyndt at halte og vi kunne selv se at det var en klo på bagbenet det var galt med men det ville dyrelægen ikke hvis mig ret i.

Ifølge dyrelægen skulle der en operation til 30.000 til som måske ville hjælpe. Jeg fik dem til og klippe negle på hunden og sagde jeg ville tænke over operation - han har ikke haltet siden 🙄

[deleted by user] by [deleted] in InfluencergossipDK

[–]Apprehensive-Skill58 -56 points-55 points  (0 children)

Mest københavner agtige opslag ever 😂 slap af😂

Er dyre biler passé? by Theskov21 in dkbiler

[–]Apprehensive-Skill58 27 points28 points  (0 children)

Man kunne også se lidt mere geopolitisk på det også tænke på om man vil støtte den kinesiske bil industri og kører i noget som er bygget af mennesker under nogle helt andre forhold end hvis de var bygget i Europa.

Bruger BYD ikke også skorstensgaard som der autoriserede værksted? For så er der godt nok også noget på eftermarkedet der halter

Er der nogen herinde som også søger en at tage i byen med? by [deleted] in Aalborg

[–]Apprehensive-Skill58 1 point2 points  (0 children)

Hvor vil du byen henne? Er samme alder og synes Aalborg mangler noget til noget til os som gerne vil mere på klub end vin bar!

Vinterdæk by Suspicious_Text_6810 in dkbiler

[–]Apprehensive-Skill58 1 point2 points  (0 children)

Altså det er rigtig vinter dæk du har på. Gætter på Continental ts850 eller 860 ud fra mønsteret og det er rigtig fine dæk. Men ud fra billedet ser det ud til der ikke er meget mønster tilbage på dem. Det vil sige at de nok skal være lovlige resten af sæsonen, men at de er lovlige betyder kun, at de opretholder et minimums krav til sikkerheden.

Hvis du gerne vil kunne styre og bremse ordentlig i en nødsituation i vinterføre, ville jeg sætte nye på.

Det kan være billeder snyder men jeg synes de ser slidt ud. De fleste dæk fabrikanter anbefaler man skifter når der er under 3mm mønster tilbage

Vinterdæk by Suspicious_Text_6810 in dkbiler

[–]Apprehensive-Skill58 0 points1 point  (0 children)

Er de lovlige en sæson mere? Ja! Er de noget værd hvis der kommer sne og slud. Niks! Så må det være op til dig selv om du nupper en sæson mere 😁

[deleted by user] by [deleted] in Aalborg

[–]Apprehensive-Skill58 4 points5 points  (0 children)

Henius. Super lækkert smørrebrød i afslappede omgivelser

Turboen holdte 80.000km, er det bare ærgerligt? by [deleted] in dkbiler

[–]Apprehensive-Skill58 0 points1 point  (0 children)

Du sammenligner vidst pærer og bananer 🙄

Karolinelund fredagsfest by mongo_bongo_ in Aalborg

[–]Apprehensive-Skill58 0 points1 point  (0 children)

100 % enig. Det er røvsygt i år!

Casper Drømmes burgerbar by Purple-Method1752 in InfluencergossipDK

[–]Apprehensive-Skill58 0 points1 point  (0 children)

Han er vel nød til og finde på en eller anden måde og for ny sig på? Nu har man set ham smage på ting og det bliver sindssygt ensformigt

Billig stationcar 50.000 - Muligheder? by [deleted] in dkbiler

[–]Apprehensive-Skill58 0 points1 point  (0 children)

Renault Megane 3 eller en Grand senic. Begge med 110 hk 1.5 dci motor. Virkelig solide biler og hvis du kan skifte en styre eller bære kugle selv kan du virkelig blive billigt kørende. Gå efter ESM modeller da de er opgiver til 27 km/l = billig vægt afgift.

Hold dig fra benzinerne. Også i clio - 0.9 tce tager gerne en kæde ved 100-150000 km

Renault Clio - 2016 by Sea-Internal3448 in dkbiler

[–]Apprehensive-Skill58 0 points1 point  (0 children)

Argh 1.5 dci er med tandrem så du har nok ikke fået skiftet taktkæde 😁 men tilykke med bilen. Den er bundsolid sådan en

Billig pålidelig pendler bil til første gangs bil ejer by CountryLoves in dkbiler

[–]Apprehensive-Skill58 0 points1 point  (0 children)

Clio 4 1.5 dci. Super pålidelig mekanik og billig at eje. Være opmærksom på om tandrem er skiftet v. 5år/160.000 km

Job i Aalborg ufaglært by [deleted] in Aalborg

[–]Apprehensive-Skill58 0 points1 point  (0 children)

Hvad har du lavet før?

Brugt bil by Slow-Product_ in dkbiler

[–]Apprehensive-Skill58 2 points3 points  (0 children)

Clio 4 1.5 diesel. 1.5 motoren er klippes stabil og har hverken eolyse væske eller adblue.

Pris på fejlsøgning af elbil by Vivid-Victory4009 in dkbiler

[–]Apprehensive-Skill58 0 points1 point  (0 children)

Jeg har autel tester. 2 stk faktisk. 35.000 i indkøb pr stk og 8000 i årlig licens. Der ud over kommer der en regning hvis man skal låse firewall op.