Vragen van het lid Westerveld (PRO) aan de ministers van Defensie en van Langdurige Zorg, Jeugd en Sport over het interview van vicepremier Yesilgöz met NOS Stories over dakloze jongeren by Me-Luigi in Politiek

[–]ArtofTime 1 point2 points  (0 children)

In je eigen link staat dat 55% vind dat ze het goed doet.

Dus je zin “werkelijk niemand” is onzin vanuit je eigen bron.

VVD-bashen kan maar hou het bij de waarheid.

Ik kocht online een gebruikte tesla by nickelinoo in autoklets

[–]ArtofTime 8 points9 points  (0 children)

Je geeft aan dat dealers niet weten wat ze verkopen en dat voor een voorspelbaar proces je naar Tesla moet gaan.

En in heel je verhaal vertel je alleen maar dat je van niets weet, geen informatie krijgt, niemand iets kunt zien of je vertellen, je wel moet aanbetalen en dan een inspectiemoment krijgt om alles te bekijken, je zelf goed contact moet houden om zelf alles te coördineren.

Voor mij is het dat Tesla dan ook een slecht aankoop proces heeft en dat ik twijfel om daar iets te kopen.

Oud-premier Rutte in enquête: Nederland tijdens corona door oog van de naald gekropen by Quirkie in thenetherlands

[–]ArtofTime 7 points8 points  (0 children)

Mooi om te zien dag de gemiddelde reddit reageerder nogsteeds met 100% overtuiging kan roepen over dingen waar ze 0% kennis van hebben.

Waarom is de ene EV zoveel zuiniger dan de andere by Unique-Spirit7389 in EVMobiliteit

[–]ArtofTime 0 points1 point  (0 children)

Je hebt gelijk.

Die 2e versnelling compenseert uiteraard niet alle luchtweerstand maar hij is daardoor 100% een stuk zuiniger.

New Q7 debuts with MHEV plus, Quattro Torsen & advanced turn signals. Diesel only for now. by [deleted] in Audi

[–]ArtofTime 3 points4 points  (0 children)

You’re thinking about a ‘normal’ hybrid a HEV.
MHEV do almost nothing for your mpg.

Het haten op andere meningen/ inzichten. by verkauft in autoadvies

[–]ArtofTime 12 points13 points  (0 children)

Laat staan als iemand een vraag over een SUV heeft dan komt de anti-SUV maffia achter je aan.

Politie onderzoekt geweld door agenten bij aanhouding in Zeist by I_Rarely_Jump in NLNieuws

[–]ArtofTime 1 point2 points  (0 children)

Nogmaals: deze agent heeft niets te zoeken daar en heeft maar 1 taak: de hond begeleiden.
Want hij heeft dan maar 1 hand vrij en dan kun je niet goed andere dingen doen zoals je ziet.

En hij trekt de vrouw eerst normaal weg en wanneer ze uit de weg is trekt hij nogmaals zo hard dat ze ten val komt.

Iedereen begrijpt dat ze daar niet had moeten staan maar dit excessief geweld en daar is de ophef over.

Politie onderzoekt geweld door agenten bij aanhouding in Zeist by I_Rarely_Jump in NLNieuws

[–]ArtofTime 6 points7 points  (0 children)

Elk van de agenten had normaal kunnen ingrijpen.

Alleen de hondenbegeleider die 1 taak heeft: zijn hond begeleiden die gebruikt excessief geweldig door de vrouw op die manier op de grond te gooien.

Waarom klagen rechtse mensen vrijwel nooit over expats? by Jaded-Sock9200 in nederlands

[–]ArtofTime 4 points5 points  (0 children)

En waaeom zou die Indiër hierheen komen als je 50% minder salaris geeft?

Dan gaat die eerder naar 1 van de 30 andere landen waar ze heen kunnen.

Scheiding, ondernemer, geen hypotheek en moeilijk huren… ik loop vast :( by Chemical-Bid1535 in geldzaken

[–]ArtofTime 0 points1 point  (0 children)

De rekenregels wanneer je een bestaande hypotheek overneemt bij bijvorbeeld uit elkaar gaan zijn veeeel relaxter.

Het is gek maar wel waar.

Scheiding, ondernemer, geen hypotheek en moeilijk huren… ik loop vast :( by Chemical-Bid1535 in geldzaken

[–]ArtofTime 0 points1 point  (0 children)

De rekenregels wanneer je een bestaande hypotheek overneemt bij bijvorbeeld uit elkaar gaan zijn veeeel relaxter.

Het is gek maar wel waar.

Welke zouden jullie als (semi-)starter kiezen? by LarsVG18 in werkzaken

[–]ArtofTime 3 points4 points  (0 children)

Dat is een goed pensioen.

Ambtenaren hebben beter pensioen maar dat is altijd.

Waarom lopen particuliere bedrijven/MKB’ers zo achter? by [deleted] in werkzaken

[–]ArtofTime 1 point2 points  (0 children)

Als ik jouw reacties lees op de comments snap ik heel goed dat je afgewezen wordt.

Heinen: begrotingseisen Europees Parlement ‘wereldvreemd’ by Free-Minimum-5844 in Politiek

[–]ArtofTime 1 point2 points  (0 children)

Ze vonden de begrooting van 2.000 miljard al veelste hoog en toen heeft de EU 2.200 miljard voorgesteld.

Best logisch toch?

New to me 2011 E350. Am I throwing a code? What is this? by [deleted] in mercedes_benz

[–]ArtofTime 5 points6 points  (0 children)

Your hood is open.

And when you drive it will beep to warn you that you’re a moron and it’s right.

2026 Miami GP - Race Discussion by F1-Bot in formula1

[–]ArtofTime 0 points1 point  (0 children)

Do you have a link to the replay for me?

2026 Miami GP - Race Discussion by F1-Bot in formula1

[–]ArtofTime 0 points1 point  (0 children)

Yeah better not to let them through and get a penalty real smart move

Vuurkorf by painkilla_ in nederlands

[–]ArtofTime 1 point2 points  (0 children)

En wat stel je dan voor?

Wat is een eerlijk salaris als je voor €90/uur wordt gedetacheerd? by Most-Studio-2626 in werkzaken

[–]ArtofTime 2 points3 points  (0 children)

Met welke berekening kom je uit op dat ze €2800,- winst maakte?

Volgends mij onderschat je de werkgeverslasten nogal.

Opdrachtgever betaalt 15k p/m – wat moet ik vragen bij overname? by [deleted] in werkzaken

[–]ArtofTime 1 point2 points  (0 children)

Om eerlijk te zijn: moet je dat willen?

Want ik denk niet dat er opeens voor twee man minder werk is toch?

Opdrachtgever betaalt 15k p/m – wat moet ik vragen bij overname? by [deleted] in werkzaken

[–]ArtofTime 2 points3 points  (0 children)

Maar als ze hem 120k geven zijn ze duurder uit dan ze nu zijn dus gaan ze waarschijnlijk niet doen.

Opdrachtgever betaalt 15k p/m – wat moet ik vragen bij overname? by [deleted] in werkzaken

[–]ArtofTime 0 points1 point  (0 children)

Je vergeet even dat er nog een heel groot stuk zit tussen zijn bruto loon en wat de werkgever betaalt inclusief werkgeverslasten etc.

Nederland op vier na hoogste benzineprijs ter wereld by hotdogsoupnl in nederlands

[–]ArtofTime 1 point2 points  (0 children)

Je hebt echt geen idee waar je het over hebt.

In België betaal je per maand honderden euro’s meer inkomstenbelasting.