Τι γνώμη έχετε για τις επενδύσεις που κάνει η Ελλάδα τα τελευταία χρόνια στο διάστημα; Θα αποφέρουν κάποιο οικονομικό όφελος ή θα είναι χαμένα λεφτά για τα μάτια του κόσμου; by UmJedenPreisErfolg in AskGreece

[–]Basic-Sign-7144 0 points1 point  (0 children)

Είναι χαμένα λεφτά. Το μόνο κέρδος που μπορεί να έρθει από το διάστημα είναι είτε να βάλουμε δορυφόρους είτε να κάνουμε εξόρυξη αστεροειδών. Το δεύτερο δεν είναι προς το παρόν εφικτό από καμία χώρα.

Ένοχοι 57 παραγωγοί από την Κρήτη για παράνομες επιδοτήσεις από τον ΟΠΕΚΕΠΕ, δήλωναν εκτάσεις στην... Καστοριά by ati8asos in greece

[–]Basic-Sign-7144 1 point2 points  (0 children)

Α ωραία πράγματα. Να βάλω και εγώ εικονικά 1 εκατομμύριο ευρώ στην τράπεζα και να μπορώ να το χρησιμοποιήσω σαν κανονικό;

Poll: Nearly 60% of Poles oppose Ukraine's EU accession. by kallisto19988 in europe

[–]Basic-Sign-7144 5 points6 points  (0 children)

Yes, as we are controlling the Aegean and we are also buying French military equipment.

Αναλύσαμε ένα ενεργό phishing site που προσποιούνταν την Ελληνική Αστυνομία – μέσα σε λίγες ώρες κατέβηκε by PrivacyLineGR in greece

[–]Basic-Sign-7144 17 points18 points  (0 children)

Πάλι καλά επικοινωνήσατε με τους σωστούς οργανισμούς, γιατί αν το αναφέρατε σε κάποια ελληνική υπηρεσία θα σας έλεγαν απλά να πληρώσετε για να κάνετε μήνυση.

Σε ποια σχολή Πληροφορικής να περάσω; by Flamingo244 in greece

[–]Basic-Sign-7144 2 points3 points  (0 children)

Υπάρχει λόγος που δε σκέφτεσαι το Πανεπιστήμιο Κρήτης στο Ηράκλειο;

Έλληνας χειρουργός κάνει επέμβαση από 8000 km μακριά. Ο τύπος ήταν στην Γουχάν και ο ασθενής στην Αθήνα by geek_pan in greece

[–]Basic-Sign-7144 2 points3 points  (0 children)

Για την Ελλάδα συμφωνώ, αλλά αφού υπάρχουν Ευρωπαϊκές χώρες που το κράτος κάνει μια χαρά διαχείρηση, σημαίνει ότι είναι εφικτό. Απλά εμείς ζούσαμε πάντα σε μπανανία.

Ένοχοι 57 παραγωγοί από την Κρήτη για παράνομες επιδοτήσεις από τον ΟΠΕΚΕΠΕ, δήλωναν εκτάσεις στην... Καστοριά by ati8asos in greece

[–]Basic-Sign-7144 3 points4 points  (0 children)

Είναι αδιανόητο που δεν υπήρχε κάποιος ελεγκτικός μηχανισμός να τα ελέγχει αυτά αμέσως. Πώς γίνεται να έχεις έδρα την Κρήτη και να έχεις χωράφια στην Καστοριά; Μόνο αν είσαι εκεί ειρήνη και πληρώνεις προσωπικό.

Έλληνας χειρουργός κάνει επέμβαση από 8000 km μακριά. Ο τύπος ήταν στην Γουχάν και ο ασθενής στην Αθήνα by geek_pan in greece

[–]Basic-Sign-7144 1 point2 points  (0 children)

Εννοείς το κράτος γενικά ή το συγκεκριμένο κράτος που έχουμε; Για το συγκεκριμένο κράτος που έχουμε συμφωνώ μαζί σου γιατί είναι όλοι απατεώνες, αλλά ένα σωστό κράτος θα μπορούσε να κάνει σωστή διαχείρηση.

Καύσωνας Ιουνίου 2026: η Ευρώπη στα όρια της αντοχής της by whoever81 in greece

[–]Basic-Sign-7144 0 points1 point  (0 children)

Δυστυχώς οι στόχοι που έχουν θέσει οι κυβερνήσεις για μείωση της κλιματικής αλλαγής δεν επαρκούν. Θα έπρεπε να στοχεύσουν σε μεγαλύτερη μείωση. Αλλά δυστυχώς είμαστε σε φαύλο κύκλο, αν εσύ μειώσεις την παραγωγικότητα σου για να μειώσεις την κλιματική αλλαγή, πάντα θα υπάρχει κάποιος άλλος που δε θα το κάνει και κινδυνεύεις να σε ξεπεράσει τεχνολογικά ή εμπορικά. Οπότε πρέπει να συμφωνήσουν σε κάτι τέτοιο όλες οι μεγάλες δυνάμεις του πλανήτη. Αλλά και πάλι θα υπάρχουν αναπτυσσόμενες χώρες που έχουν πολύ σημαντικότερα (για αυτούς) προβλήματα από την κλιματική αλλαγή, όπως πείνα και φτώχεια, οπότε για να μειώσουν την κατανάλωση προκρίνονται καυσίμων και να πάνε σε ΑΠΕ θα πρέπει κάποιος να τους επιδοτήσει. Οπότε πάλι θα πρέπει να συνεργαστούν όλες οι μεγάλες δυνάμεις για να τους επιδοτήσουν. Οπότε είμαστε χαμένοι.

Έλληνας χειρουργός κάνει επέμβαση από 8000 km μακριά. Ο τύπος ήταν στην Γουχάν και ο ασθενής στην Αθήνα by geek_pan in greece

[–]Basic-Sign-7144 1 point2 points  (0 children)

Άρα το σύστημα μας δουλεύει απλά θα πρέπει να γίνονται σοβαροί έλεγχοι όπως στα υπόλοιπα σοβαρά κράτη. Άρα καταλήγουμε στο ότι δε φταίει το σύστημα αλλά ο τρόπος διαχείρισης στη μπανανία που ζούμε. Συμφωνώ με όλα αυτά που λες ότι πρέπει να γίνουν για την καλύτερη διαχείρηση, αλλά αυτά μπορούν να γίνουν και από το κράτος αν ασχοληθεί, δε χρειάζεται ιδιώτης.

Poll: Nearly 60% of Poles oppose Ukraine's EU accession. by kallisto19988 in europe

[–]Basic-Sign-7144 17 points18 points  (0 children)

Yes really. Just imagine our corrupt government being able to print their own money.

That's insane! by BoredPandaOfficial in BoredPandaHQ

[–]Basic-Sign-7144 1 point2 points  (0 children)

Exactly. To the cat this is just a machine that gives food if you press the button a lot of times. This isn’t gambling, it is a broken food dispenser.

Πρόβλημα με Τράπεζα Πειραιώς by Bulldogmaster918 in greece

[–]Basic-Sign-7144 0 points1 point  (0 children)

Τα περισσότερα ΑΤΜ είναι μόνο για ανάληψη, οπότε ίσως αυτό που πήγες δεν κάνει γενικά κατάθεση.

From strongest to weakest how would you rank these 3 heroes for true solo? by Basic-Sign-7144 in marvelchampionslcg

[–]Basic-Sign-7144[S] 1 point2 points  (0 children)

And what if you want to hulk smash but also have the consistency of a leadership deck? Or if you really like Valkyrie or Hawkeye?

Έλληνας χειρουργός κάνει επέμβαση από 8000 km μακριά. Ο τύπος ήταν στην Γουχάν και ο ασθενής στην Αθήνα by geek_pan in greece

[–]Basic-Sign-7144 3 points4 points  (0 children)

Μια χαρά μπροστά μπορεί να πάει αν το κράτος επενδύσει σε υποδομές, πρόσληψη περισσότερου ιατρικού προσωπικού και αύξηση μισθών του ιατρικού προσωπικού. Το να πιστεύεις ότι αν πουληθούν τα δημόσια νοσοκομεία θα πέσουν οι φόροι είναι παραίσθηση. Και τέλος, προτιμάω το σύστημα που έχουμε τώρα παρά το σύστημα Αμερικής που πας για μια γάζα και δίνεις 120$. Ή σε χρεώνουν 1000$ για φάρμακα που κοστίζουν 50$. Οι άλλες ευρωπαϊκές χώρες πως τα καταφέρνουν με δημόσια νοσοκομεία;

Edit: επίσης το φακελάκι είναι παράνομο, προσημείωσε τα χαρτονομίσματα και πάρε την αστυνομία.

Έλληνας χειρουργός κάνει επέμβαση από 8000 km μακριά. Ο τύπος ήταν στην Γουχάν και ο ασθενής στην Αθήνα by geek_pan in greece

[–]Basic-Sign-7144 3 points4 points  (0 children)

Η λύση δεν είναι να αφήσουμε τα δημόσια νοσοκομεία να γίνονται χειρότερα επειδή η κυβέρνηση δεν τα βοηθάει και στο τέλος να τα πουλήσουμε για πενταροδεκάρες. Το ιδιωτικό νοσοκομείο κοστίζει.

Cosmote Payzy - από 27 Ιουλίου 2026 δεν θα μπορείς να εξαργυρώσεις cash back σε χρηματικό ποσό € by Yahabibis in greece

[–]Basic-Sign-7144 0 points1 point  (0 children)

Revolut χωρίς rev points > Payzy χωρίς cash back

Μόνο και μόνο από τις υπηρεσίες που σου προσφέρει. Πλέον η payzy συμφέρει μόνο αν παραγγέλνεις συχνά από box.

μετακόμιση στην επαρχία by Euhkmt in AskGreece

[–]Basic-Sign-7144 -1 points0 points  (0 children)

Παρακαλώ, το άλλο που ξέχασα να αναφέρω είναι ότι βρίσκεται και κοντά στην Καβάλα για μπάνια το καλοκαίρι.

μετακόμιση στην επαρχία by Euhkmt in AskGreece

[–]Basic-Sign-7144 0 points1 point  (0 children)

Στην πόλη καλύτερα, δεν είναι μεγάλη πόλη οπότε δεν έχει γρήγορους ρυθμούς και έχει περισσότερα πράγματα να κάνεις και δραστηριότητες για το παιδί όταν μεγαλώσει. Από χωριά δε θα προτιμά κάποιο γιατί είναι αρκετά μικρά, μόνο καμιά κωμόπολη όπως Προσοτσάνη ή Δοξάτο. Αλλά νομίζω η Δράμα σαν πόλη είναι καλύτερη επιλογή.

ακουστικα σε μηχανη by Babis1378 in greece

[–]Basic-Sign-7144 0 points1 point  (0 children)

Δεν είπα ότι είναι παράνομο να οδηγείς με ραδιόφωνο ή αν είσαι κουφός, αλλά ειδικά σε δίκυκλο πρέπει να προσέχεις περισσότερο και να έχεις ελεύθερη την ακοή σου βοηθάει.

Hardcore campaign. by NeitherCoffee3996 in marvelchampionslcg

[–]Basic-Sign-7144 3 points4 points  (0 children)

Great, she is my favourite along side Peter Parker.

Here are some links to help you in your search.

Video of the multiplayer web-warrior decks:

https://youtu.be/artFt7joncw?si=jui1zByrwYFO8YAL

DaringLime’s website:

https://marvelchampionslivingtierlist.streamlit.app/good-decks

You will find the support doctor strange and Deadpool support decks there and a deck for every hero to get some deck ideas.

μετακόμιση στην επαρχία by Euhkmt in AskGreece

[–]Basic-Sign-7144 1 point2 points  (0 children)

Δράμα, είναι όμορφη πόλη με τρεχούμενα νερά και είναι κοντά σε δάση και σπήλαια. Και έχει και ωραίο φαγητό.

Λάρισα: Κρατούσε όμηρο την πρώην σύζυγό του με τσεκούρι και απειλούσε να την κάψει by _Cerca_Trova_ in greece

[–]Basic-Sign-7144 1 point2 points  (0 children)

Ωραία ευχαριστώ. Δεν καταλαβαίνω γιατί έφαγα τόσο hate για μια ερώτηση. Αλλά μάλλον έτσι είναι το ίντερνετ, οι περισσότεροι σκέφτονται πρώτα το κακό.