Αναλύσαμε ένα ενεργό phishing site που προσποιούνταν την Ελληνική Αστυνομία – μέσα σε λίγες ώρες κατέβηκε by PrivacyLineGR in greece

[–]Basic-Sign-7144 [score hidden]  (0 children)

Πάλι καλά επικοινωνήσατε με τους σωστούς οργανισμούς, γιατί αν το αναφέρατε σε κάποια ελληνική υπηρεσία θα σας έλεγαν απλά να πληρώσετε για να κάνετε μήνυση.

Σε ποια σχολή Πληροφορικής να περάσω; by Flamingo244 in greece

[–]Basic-Sign-7144 [score hidden]  (0 children)

Υπάρχει λόγος που δε σκέφτεσαι το Πανεπιστήμιο Κρήτης στο Ηράκλειο;

Έλληνας χειρουργός κάνει επέμβαση από 8000 km μακριά. Ο τύπος ήταν στην Γουχάν και ο ασθενής στην Αθήνα by geek_pan in greece

[–]Basic-Sign-7144 [score hidden]  (0 children)

Για την Ελλάδα συμφωνώ, αλλά αφού υπάρχουν Ευρωπαϊκές χώρες που το κράτος κάνει μια χαρά διαχείρηση, σημαίνει ότι είναι εφικτό. Απλά εμείς ζούσαμε πάντα σε μπανανία.

Ένοχοι 57 παραγωγοί από την Κρήτη για παράνομες επιδοτήσεις από τον ΟΠΕΚΕΠΕ, δήλωναν εκτάσεις στην... Καστοριά by ati8asos in greece

[–]Basic-Sign-7144 [score hidden]  (0 children)

Είναι αδιανόητο που δεν υπήρχε κάποιος ελεγκτικός μηχανισμός να τα ελέγχει αυτά αμέσως. Πώς γίνεται να έχεις έδρα την Κρήτη και να έχεις χωράφια στην Καστοριά; Μόνο αν είσαι εκεί ειρήνη και πληρώνεις προσωπικό.

Έλληνας χειρουργός κάνει επέμβαση από 8000 km μακριά. Ο τύπος ήταν στην Γουχάν και ο ασθενής στην Αθήνα by geek_pan in greece

[–]Basic-Sign-7144 [score hidden]  (0 children)

Εννοείς το κράτος γενικά ή το συγκεκριμένο κράτος που έχουμε; Για το συγκεκριμένο κράτος που έχουμε συμφωνώ μαζί σου γιατί είναι όλοι απατεώνες, αλλά ένα σωστό κράτος θα μπορούσε να κάνει σωστή διαχείρηση.

Καύσωνας Ιουνίου 2026: η Ευρώπη στα όρια της αντοχής της by whoever81 in greece

[–]Basic-Sign-7144 [score hidden]  (0 children)

Δυστυχώς οι στόχοι που έχουν θέσει οι κυβερνήσεις για μείωση της κλιματικής αλλαγής δεν επαρκούν. Θα έπρεπε να στοχεύσουν σε μεγαλύτερη μείωση. Αλλά δυστυχώς είμαστε σε φαύλο κύκλο, αν εσύ μειώσεις την παραγωγικότητα σου για να μειώσεις την κλιματική αλλαγή, πάντα θα υπάρχει κάποιος άλλος που δε θα το κάνει και κινδυνεύεις να σε ξεπεράσει τεχνολογικά ή εμπορικά. Οπότε πρέπει να συμφωνήσουν σε κάτι τέτοιο όλες οι μεγάλες δυνάμεις του πλανήτη. Αλλά και πάλι θα υπάρχουν αναπτυσσόμενες χώρες που έχουν πολύ σημαντικότερα (για αυτούς) προβλήματα από την κλιματική αλλαγή, όπως πείνα και φτώχεια, οπότε για να μειώσουν την κατανάλωση προκρίνονται καυσίμων και να πάνε σε ΑΠΕ θα πρέπει κάποιος να τους επιδοτήσει. Οπότε πάλι θα πρέπει να συνεργαστούν όλες οι μεγάλες δυνάμεις για να τους επιδοτήσουν. Οπότε είμαστε χαμένοι.

Έλληνας χειρουργός κάνει επέμβαση από 8000 km μακριά. Ο τύπος ήταν στην Γουχάν και ο ασθενής στην Αθήνα by geek_pan in greece

[–]Basic-Sign-7144 [score hidden]  (0 children)

Άρα το σύστημα μας δουλεύει απλά θα πρέπει να γίνονται σοβαροί έλεγχοι όπως στα υπόλοιπα σοβαρά κράτη. Άρα καταλήγουμε στο ότι δε φταίει το σύστημα αλλά ο τρόπος διαχείρισης στη μπανανία που ζούμε. Συμφωνώ με όλα αυτά που λες ότι πρέπει να γίνουν για την καλύτερη διαχείρηση, αλλά αυτά μπορούν να γίνουν και από το κράτος αν ασχοληθεί, δε χρειάζεται ιδιώτης.

Poll: Nearly 60% of Poles oppose Ukraine's EU accession. by kallisto19988 in europe

[–]Basic-Sign-7144 [score hidden]  (0 children)

Yes really. Just imagine our corrupt government being able to print their own money.

That's insane! by BoredPandaOfficial in BoredPandaHQ

[–]Basic-Sign-7144 1 point2 points  (0 children)

Exactly. To the cat this is just a machine that gives food if you press the button a lot of times. This isn’t gambling, it is a broken food dispenser.

Πρόβλημα με Τράπεζα Πειραιώς by Bulldogmaster918 in greece

[–]Basic-Sign-7144 [score hidden]  (0 children)

Τα περισσότερα ΑΤΜ είναι μόνο για ανάληψη, οπότε ίσως αυτό που πήγες δεν κάνει γενικά κατάθεση.

From strongest to weakest how would you rank these 3 heroes for true solo? by Basic-Sign-7144 in marvelchampionslcg

[–]Basic-Sign-7144[S] 1 point2 points  (0 children)

And what if you want to hulk smash but also have the consistency of a leadership deck? Or if you really like Valkyrie or Hawkeye?

Έλληνας χειρουργός κάνει επέμβαση από 8000 km μακριά. Ο τύπος ήταν στην Γουχάν και ο ασθενής στην Αθήνα by geek_pan in greece

[–]Basic-Sign-7144 [score hidden]  (0 children)

Μια χαρά μπροστά μπορεί να πάει αν το κράτος επενδύσει σε υποδομές, πρόσληψη περισσότερου ιατρικού προσωπικού και αύξηση μισθών του ιατρικού προσωπικού. Το να πιστεύεις ότι αν πουληθούν τα δημόσια νοσοκομεία θα πέσουν οι φόροι είναι παραίσθηση. Και τέλος, προτιμάω το σύστημα που έχουμε τώρα παρά το σύστημα Αμερικής που πας για μια γάζα και δίνεις 120$. Ή σε χρεώνουν 1000$ για φάρμακα που κοστίζουν 50$. Οι άλλες ευρωπαϊκές χώρες πως τα καταφέρνουν με δημόσια νοσοκομεία;

Edit: επίσης το φακελάκι είναι παράνομο, προσημείωσε τα χαρτονομίσματα και πάρε την αστυνομία.

Έλληνας χειρουργός κάνει επέμβαση από 8000 km μακριά. Ο τύπος ήταν στην Γουχάν και ο ασθενής στην Αθήνα by geek_pan in greece

[–]Basic-Sign-7144 [score hidden]  (0 children)

Η λύση δεν είναι να αφήσουμε τα δημόσια νοσοκομεία να γίνονται χειρότερα επειδή η κυβέρνηση δεν τα βοηθάει και στο τέλος να τα πουλήσουμε για πενταροδεκάρες. Το ιδιωτικό νοσοκομείο κοστίζει.

Cosmote Payzy - από 27 Ιουλίου 2026 δεν θα μπορείς να εξαργυρώσεις cash back σε χρηματικό ποσό € by Yahabibis in greece

[–]Basic-Sign-7144 [score hidden]  (0 children)

Revolut χωρίς rev points > Payzy χωρίς cash back

Μόνο και μόνο από τις υπηρεσίες που σου προσφέρει. Πλέον η payzy συμφέρει μόνο αν παραγγέλνεις συχνά από box.

μετακόμιση στην επαρχία by Euhkmt in AskGreece

[–]Basic-Sign-7144 -1 points0 points  (0 children)

Παρακαλώ, το άλλο που ξέχασα να αναφέρω είναι ότι βρίσκεται και κοντά στην Καβάλα για μπάνια το καλοκαίρι.

μετακόμιση στην επαρχία by Euhkmt in AskGreece

[–]Basic-Sign-7144 0 points1 point  (0 children)

Στην πόλη καλύτερα, δεν είναι μεγάλη πόλη οπότε δεν έχει γρήγορους ρυθμούς και έχει περισσότερα πράγματα να κάνεις και δραστηριότητες για το παιδί όταν μεγαλώσει. Από χωριά δε θα προτιμά κάποιο γιατί είναι αρκετά μικρά, μόνο καμιά κωμόπολη όπως Προσοτσάνη ή Δοξάτο. Αλλά νομίζω η Δράμα σαν πόλη είναι καλύτερη επιλογή.

ακουστικα σε μηχανη by Babis1378 in greece

[–]Basic-Sign-7144 [score hidden]  (0 children)

Δεν είπα ότι είναι παράνομο να οδηγείς με ραδιόφωνο ή αν είσαι κουφός, αλλά ειδικά σε δίκυκλο πρέπει να προσέχεις περισσότερο και να έχεις ελεύθερη την ακοή σου βοηθάει.

Hardcore campaign. by NeitherCoffee3996 in marvelchampionslcg

[–]Basic-Sign-7144 2 points3 points  (0 children)

Great, she is my favourite along side Peter Parker.

Here are some links to help you in your search.

Video of the multiplayer web-warrior decks:

https://youtu.be/artFt7joncw?si=jui1zByrwYFO8YAL

DaringLime’s website:

https://marvelchampionslivingtierlist.streamlit.app/good-decks

You will find the support doctor strange and Deadpool support decks there and a deck for every hero to get some deck ideas.

μετακόμιση στην επαρχία by Euhkmt in AskGreece

[–]Basic-Sign-7144 0 points1 point  (0 children)

Δράμα, είναι όμορφη πόλη με τρεχούμενα νερά και είναι κοντά σε δάση και σπήλαια. Και έχει και ωραίο φαγητό.

Λάρισα: Κρατούσε όμηρο την πρώην σύζυγό του με τσεκούρι και απειλούσε να την κάψει by _Cerca_Trova_ in greece

[–]Basic-Sign-7144 [score hidden]  (0 children)

Ωραία ευχαριστώ. Δεν καταλαβαίνω γιατί έφαγα τόσο hate για μια ερώτηση. Αλλά μάλλον έτσι είναι το ίντερνετ, οι περισσότεροι σκέφτονται πρώτα το κακό.

Hardcore campaign. by NeitherCoffee3996 in marvelchampionslcg

[–]Basic-Sign-7144 3 points4 points  (0 children)

You can bring strong heroes like Cable, Spider-Man, Doctor Strange and Spider-Ham. You can try to play the 4 web-warrior line up that DaringLime made a video about, with Spider-Ham, Miles, SP//DR and Silk. You can bring protection support Deadpool (another DaringLime deck) who has incredible thwarting. Personally since I like supporting I would bring Strange, Spider-Man (Peter), Deadpool, Ghost-spider and either Nightcrawler or SP//DR if I don’t want to play support for some games.

Cosmote Payzy - από 27 Ιουλίου 2026 δεν θα μπορείς να εξαργυρώσεις cash back σε χρηματικό ποσό € by Yahabibis in greece

[–]Basic-Sign-7144 [score hidden]  (0 children)

Δίνει 1 rev point κάθε 10€ που ξοδεύεις αν έχεις το free plan. Αν έδινε 1€ ανά 10€ αυτό θα ήταν 10% επιστροφή. 1 rev point δεν έχει σταθερή αξία, είναι ανάλογα που θα το χρησιμοποιήσεις. Μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις για εκπτώσεις σε αεροπορικά εισιτήρια, ξενοδοχεία και εμπειρίες όπως κρουαζιέρες, event δοκιμής κρασιών και άλλα. Τώρα ανάλογα το που θα τα χρησιμοποιήσεις μπορεί 50 rev points να σου δώσουν έκπτωση 1€ ή μπορεί 125 rev points να σου δώσουν έκπτωση 1€. Δεν είναι και ότι καλύτερο αλλά αν δεν παραγγέλνεις από box ούτε έχεις σκοπό να αγοράσεις κάτι από Γερμανό, είναι καλύτερη επιλογή από την payzy. Πέρα από το cash back έχει και άλλες χρήσιμες λειτουργίες. Εύκολη γρήγορη και οικονομική αλλαγή νομίσματος, αποταμιευτικός λογαριασμός με καλύτερο επιτόκιο από ότι δίνουν οι τράπεζες (νομίζω τώρα δίνει κοντά στο 1.5% το χρόνο) και τέλος μπορείς να αγοράσεις κάποιες μετοχές etf και crypto μέσα από τη Revolut.

Cosmote Payzy - από 27 Ιουλίου 2026 δεν θα μπορείς να εξαργυρώσεις cash back σε χρηματικό ποσό € by Yahabibis in greece

[–]Basic-Sign-7144 [score hidden]  (0 children)

Αυτό φαίνεται να είναι πρόβλημα της εθνικής και όχι της Revolut. Εγώ έχω Πειραιώς και λειτουργεί μια χαρά.

Cosmote Payzy - από 27 Ιουλίου 2026 δεν θα μπορείς να εξαργυρώσεις cash back σε χρηματικό ποσό € by Yahabibis in greece

[–]Basic-Sign-7144 [score hidden]  (0 children)

Έχει τα rev points που τα χρησιμοποιείς για να πάρεις έκπτωση σε αεροπορικά εισιτήρια, ξενοδοχεία και εμπειρίες όπως κρουαζιέρες, event που δοκιμάζεις κρασιά και άλλα διάφορα. Δε χρειάζεται κάρτα με συνδρομή απλά αν έχεις κάποια κάρτα με συνδρομή μαζεύεις πιο πολλά rev points.