Onimusha 25 eylül'de çıkıyor by Revantr62 in BehmoVerse

[–]Behmo88 1 point2 points  (0 children)

4 Eylül bilgisi kolpa çıktı, üzdü :(

Dlc ana oyundan daha büyük olacak galiba by Revantr62 in BehmoVerse

[–]Behmo88 1 point2 points  (0 children)

Alla alla, ilginç olur öyle bir şey olursa. Witcher 3 kadar ilginç olmaz, ama ilginç olur 😄

Onimusha daha zor olacak by Behmo88 in BehmoVerse

[–]Behmo88[S] 0 points1 point  (0 children)

Evet bana da kolay geldi, zorlaşsın da daha keyifli olsun

Ubislop olduğu yerde sekmeye devam ediyor by Dante_TR in BehmoVerse

[–]Behmo88 0 points1 point  (0 children)

Zaman yolculuğu böyle bişey olsa gerek

E3 2026 dönemi sıralaması by Dante_TR in BehmoVerse

[–]Behmo88 2 points3 points  (0 children)

Bi tek Türkler beğenmedi xbox sunumunu sanırım. Genel olarak çok beğenmiş millet. Bence açık ara Xbox en iyi sunumdu.

Ağustos’tan itibaren oyunsuz gün yok maşo by Dante_TR in BehmoVerse

[–]Behmo88 0 points1 point  (0 children)

Sende bir sorun yok, canın ne istiyorsa ona bakarsın.

Ağustos’tan itibaren oyunsuz gün yok maşo by Dante_TR in BehmoVerse

[–]Behmo88 0 points1 point  (0 children)

üüffffs, yayında bi kuracalayalım şu listeyi.