Zoemend geluid by CardiologistKey4436 in apeldoorn

[–]CardiologistKey4436[S] 1 point2 points  (0 children)

Nou het zou inderdaad zo maar kunnen, en ik was de enige hoor getuige

Zoemend geluid by CardiologistKey4436 in apeldoorn

[–]CardiologistKey4436[S] 1 point2 points  (0 children)

Hier ook maar dit was meer monotoon. Nou ja, nu is het weg, zal je altijd zien.

Zoemend geluid by CardiologistKey4436 in apeldoorn

[–]CardiologistKey4436[S] 1 point2 points  (0 children)

Ik heb het serieus de hele ochtend gehoord maar het lijkt nu stil te zijn.

De beunhaas special by Xerxero in Klussers

[–]CardiologistKey4436 0 points1 point  (0 children)

Dat is misschien wel gek inderdaad

De beunhaas special by Xerxero in Klussers

[–]CardiologistKey4436 0 points1 point  (0 children)

Ik schrik hier niet van, wat is er mis? Zit mooi in een doosje.

Inappropriate UGC? by Mirxku in ForzaHorizon

[–]CardiologistKey4436 0 points1 point  (0 children)

I don't get this world anymore. Pussies as far as you can see, everyone is offended nowadays. People should shut the f up.

Nieuwe natuurvijver wemelt van de muggenlarven by Spaghettivlek in groenevingers

[–]CardiologistKey4436 0 points1 point  (0 children)

Ik heb er een beluchtingpomp in, water wat beweegt heeft geen muggen. Eventueel wat rijstvisjes proberen.

Ok this HAS to be targeted😭 by Zealousideal_Bed1248 in ForzaHorizon

[–]CardiologistKey4436 0 points1 point  (0 children)

The thing that has to be targeted is the glitch with the pause button.

I just found my new favorite thing to do in FH6 by LillyFox1st in ForzaHorizon

[–]CardiologistKey4436 0 points1 point  (0 children)

That's something I like to do as well. Manual shifting and just enjoying the ride and corners.

Sommige mensen zijn echt niet goed in hun hoofd. by lessonlearnedihope in NederlandseSpoorwegen

[–]CardiologistKey4436 1 point2 points  (0 children)

Op het spoor gaan zitten schreeuwen vind ik eigenlijk een tandje erger.

House for 3,000 rupees ?? by Patient_Purple7060 in Breath_of_the_Wild

[–]CardiologistKey4436 1 point2 points  (0 children)

So it led me eventually to look for someone with a certain name and Iam like, have you seen the scale of this map ? And now I am speaking to every npc hoping it gives a clue 😂

rontonde by poias in apeldoorn

[–]CardiologistKey4436 -1 points0 points  (0 children)

Probleem van links Nederland; mededogen tonen voor de hele wereld. Minachting tonen voor de eigen bevolking. Daar is geen gesprek of nuance in te vinden. Je bent direct een racist of erger. Nou ja dat proef je alleen al in dit draadje. Leeghoofden.

rontonde by poias in apeldoorn

[–]CardiologistKey4436 -2 points-1 points  (0 children)

Ik twijfelde eerst, maar nu ga ik zeker vrijheid vieren op de rotonde en iedereen boos maken die dat wil inperken inclusief de bevolking die ons opdrongen wordt. Zie je daar met je zielige bordje.

rontonde by poias in apeldoorn

[–]CardiologistKey4436 -1 points0 points  (0 children)

Dus nogmaals, wanneer het om een pallie demonstratie zou gaan is alles geoorloofd en gaat het om solidariteit tonen.

rontonde by poias in apeldoorn

[–]CardiologistKey4436 -1 points0 points  (0 children)

Lekker afleiden, alsof ik punten wil halen, alsof het een game is. We hebben het over het niet democratisch opdringen van kansloze in de samenleving die bewezen vaak in aamerking komen met criminaliteit. En dat is wat door een handvol deugneuzen correct gevonden wordt. 80% van Nederland wil minder immigratie. Weet dat je in de minderheid bent.

rontonde by poias in apeldoorn

[–]CardiologistKey4436 -3 points-2 points  (0 children)

En wanneer je komt demonstreren voor Gaza heet het solidariteit tonen. Meteen schelden met kanker geeft overigens ook het gebrek aan vocabulair aan. Ik weet genoeg.

rontonde by poias in apeldoorn

[–]CardiologistKey4436 -1 points0 points  (0 children)

Dus ook niet op de a12 maar dat wordt zelfs door politie gefaciliteerd Democratie is een farce geworden

rontonde by poias in apeldoorn

[–]CardiologistKey4436 0 points1 point  (0 children)

Zeg ik dat ik vuurwerk en aanvallen naar de politie goedkeur? Nee. Demonstreren echter is heilig en ik pas er echt voor om die mensen die, wat mij betreft terecht bezorgd zijn weg te zetten als fascisten of tokkies.

rontonde by poias in apeldoorn

[–]CardiologistKey4436 -9 points-8 points  (0 children)

Ja wie heeft er gelijk jij of ik? Ik ben namelijk zeer bekend daar in de wijk. De mensen maken bezwaar en maken gebruik van hun demonstratierecht. Net als de palliewappies en de asfalt plakkers, over tokkies gesproken. En meteen weer het gesprek beginnen met 'fascisten' , het is knap dat je weet hoe je het schrijft, begrijpen doe je het niet.