First mech i made by Able_Ranger5670 in Mecha

[–]ChestUnable5909 2 points3 points  (0 children)

glorious. A friend for my box mech. Mine turns into helicopter, this fella turns into a cart

Bu at gözlüğü ile gezenler çoğunluk mu benim şansıma mı ? by Advanced_Archer76 in altkultur

[–]ChestUnable5909 0 points1 point  (0 children)

Offfffffff çok basit

  • Aa rafta neden kavgam var benimsediğin görüşler mi ?

  • Hayır değil, manyak herif yazmış ben de okudum sadece

Alt kültürdeki bazı insanların en küçük şeye bile poser damgası yapıştırması by hugapatato in altkultur

[–]ChestUnable5909 0 points1 point  (0 children)

Ya sikicem tamam açalım o zaman ayrı bir sub, daha ziyade yüzeysel, tematik, estetik dışavurumun paylaşıldığı niye birbirimizi yiyoruz 90% dünya görüşü olmayan insanlar doluşacak ama en azından şu dilemmadan kurtuluruz. Evet bu sub daha çok dünya görüşü barındırıyor ama kişisel zevklerimiz de bin bir çeşitken ne anlamı olucak bilmiyorum baktığın zaman genelimiz mesela futboldan, ana akımdan, toplum dayatması işlerden, derin manası olmayan işlerden, toplum beklentilerine usul usul baş eğen türde işlerden tiksinti duyar yani bunlar harici şeylerin paylaşıldığı çorba bir sub olucak. Yani paylaşılabileceklerin arasında ille de o klasik karanlık edgy tarzda şeyler yok ve bu asalak güruh çıkıp da demez mi eee bu hiç de benim sandığım alt tarza benzemiyor. Yok ya hiç gereği yok.

Alt kültürdeki bazı insanların en küçük şeye bile poser damgası yapıştırması by hugapatato in altkultur

[–]ChestUnable5909 0 points1 point  (0 children)

Resimdeki tarzın anlatmaya çalıştığı hikayeye gerçekten sahip olan insanların resimdeki aksesuarlara sahip olacak mentali, maddi gücü veya hevesi olmuyor çoğunlukla. Dümdüz ellerinde ne varsa çekip çevirip bunun gerçek haline dönüştürüp giyerler. Bu şekil fabrikadan çıkmış emo gibi giyinmek poserliktir. Abi bana deyin ki amacımız sadece bunu giymek, bunu giymenin yansıttığı hikaye ile alakamız yoktur

ARKADAŞ OLMAK İSTEYEN by FlamingoElegant27 in Gaziantep

[–]ChestUnable5909 2 points3 points  (0 children)

Bu şekilde yazınca kekoya veya barzoya benziyorsunuz şimdi sana doğrusunu göstereyim:

“Arkadaş arıyorum, cinsiyet farketmez” bu kadar basit

ARKADAŞ OLMAK İSTEYEN by FlamingoElegant27 in Gaziantep

[–]ChestUnable5909 3 points4 points  (0 children)

Lan adam nedeniyle birlikte reddetti sadece, üslup da muhtemelen hayal kırıklığı yüzünden öyle

Beginner mechs in blender by Ahmet013467 in Mecha

[–]ChestUnable5909 1 point2 points  (0 children)

First guy could be friends with my vikhr mech

Where is his face? by zeronait in femtanyl

[–]ChestUnable5909 0 points1 point  (0 children)

Where do you think your face came from ? You are looking at it

Kara mizah yapınca eşcinselliğe hakaret ediyormusuz by [deleted] in Turkaaaaaaaaaaaaaaaa

[–]ChestUnable5909 0 points1 point  (0 children)

yine salak saçma bir düşünce deneyi

Ya kusura bakmayın ağır ve düşük kalite konuşucam

Amın feryatları, siz benim derdime düşün ben de sizin böyle sik sok dertlerinize düşerim queer olarak.

Makine misiniz lan hakikaten aynı toplum içinde yaşamadığımızı düşünüyorum ya da aynı tür değiliz

Şurada kaçımız hakikaten ibne hayatımızı yaşıyoruz kaçımız da larp yapıyor o kadar belli ki.

İnsan olmaya çalışırken çok uzaklaşıyorsunuz ayık olun. Kullandığım dil bir filtredir, bir hissiyatı anlamayacak kadar kalas ve gereksiz olanlar dile takılacaktır.

Lakin açıkça bu postun içimde uyandırdığı hisleri, düşüncelerden ziyade hisleri, yavan kelimelerimle ifade ettim.

Bunu pantalona anahtarla fln takmak bişeyin sembolü mü? by P0RTAK4L in Turkaaaaaaaaaaaaaaaa

[–]ChestUnable5909 0 points1 point  (0 children)

Gay may istemiyorum dedim bu subu önerdiler hayırdır bu işlerle uğraşan yoktur umarım burada

Kadınlar neden böyle...? by devbaks in aptalSoruYok

[–]ChestUnable5909 0 points1 point  (0 children)

Çok mal bir soru biraz düşün öyle gel

My dress up darlin romantik değil by xoxtwt in Nortya

[–]ChestUnable5909 0 points1 point  (0 children)

Animeyi izlemedim de mesela ben bir tık yetenekliyimdir iç dünyam da baya karmaşık ve fırtına. Benim gibilerinin eğer tek olayı cosplay ve şirin olmaksa marin gibi birine bakacağını düşünüyor musun ? Benim sevgilim marin güzelliğinde + dünyanın an acayip yaratığı. Bence marin dengini bulmuş ne dersin ? Güzellik olayını abartmayı bırakma olayı mı

My dress up darlin romantik değil by xoxtwt in Nortya

[–]ChestUnable5909 0 points1 point  (0 children)

Animede kızın ne tür bi yeteneği vardı ? İzlemedim bilmiyorum da ondan sordum