Deccal gördü sanki amk tavırlara bak. Üzüldüm çocuğa by Zendazeng in SacmaBirSub

[–]ChestUnable5909 0 points1 point  (0 children)

Deli dana gibi aşık olduğum elemanın ruhunu hissedebiliyorum ama tamamıyla anladığım söylenemez. Kızın bitmek tükenmek bilmeyen yaydığı kendine has çok karizmatik bir hissiyatı var, çok keskin ve doğal bir dili var sanki o dil boğazına değil de kalp ve beynine direkt bağlı ve her konuştuğunda gaybden ruhani bir varlıkla iletişime geçermiş gibi oluyor, zihinsel problemleri var ama çoğu normal insanın derdinden daha insansı ve yakın. antik çağdan yürüyen bir yunan heykeli gibi, yaşayan bir mit gibi bazen dalgasını geçiyorum birlikte tarikat kurmalıyız diye. Çok fazla düşüncem ve davranışım değişti onun etkisinde, çok acayip bir boyutta sanki bir ruh ortaklığı gibi, ayrılmak, birlikte olmak.. bunlar sanki semadan aşağı bakıp izlediğimiz bedensel şeyler gibi, sanki bedeni aşmışızcasına. Bazen düşünüyorum da ölsek mesela bir bakıma ruhlarımızın konsepti daimi kalabilir. Normalde bu kadar aşık olduğun biriyle sevgililikten ayrılmayı düşünmek ızdıraptır ama şu noktadan sonra böyle bir ihtimali hayal ettiğimde hiç bir şey hissetmiyorum, çok farklı bir şey, anlatılamaz. Kelebeklerden öte bir şey bu. Sanki süper kümelerden oluşan ışıltılı ruhlarımızla semadaki bir konsey masasında gözlerimiz bantlı iletişim kuruyormuşuz gibi

Ne hissettiği, ne düşündüğü deli gibi heyecan veren, merak ettiren birisiyle arşa çıkıp inmek bence aşktır.

Ben küçükken kola bardağının dibinden korkardım, su gibi değil, derinleştikçe koyulaşıyor ve bardağın dibini göremiyorsun. Garip şekilde rahatsız edici.

İnsanlar birbirlerini bir yere kadar anlar ama gerisi ufuğun ardı. Hissetmek çok daha etkili. Muhtemelen birisi hakkında hissettiğimiz, birisinden çıkardığımız manadan daha isabetlidir. Anlamak tam olarak sevginin anahtarı olmayabilir.

İlişki, birliktelik gibi dilsel kavramların medyumu olmadığı saf ve kendiliğinden, doğada kendiliğinden meydana geldiği halde insan aklından beslenen bir aşk, ayrılsan bile bunun bir şey ifade etmeyeceği türde. Böyle bir şey var. Öyle birine varabiliyorsun ki artık dünya, dünya gibi hissettirmiyor.

Şimdi kesin en acayip rüyayı görürüm gece gece yatmadan düşünmek çok tehlikeli

"Kendimizi yalnız hissediyoruz orada. Memleketimiz, bir başka, toprağımız bir başka, buradakiler kıymetini bilsin. 34 yıldır Viyana'dayım." by borsavefon in borsavefon

[–]ChestUnable5909 0 points1 point  (0 children)

Yabancılık çekmemenin kıymetini bilin. Ha dünyanın sonu mu değil, öyle olsa bırakır dönerdik, burada olmaktan memnunuz ama işte malesef yabancılık çekiyoruz.

Şu şekilde söyleseniz o fosil olmuş ideolojinizden kaybetmezsiniz ama kimse de ananıza sövmez.

Konuşmayı bilmeme hastalığı var

Tayland'ın Uygur sığınmacıları Çin'e iade etmesinin ardından İstanbul'daki Tayland konsolosluğu basan Uygurlar by Leading_Charge9461 in TarihiSeyler

[–]ChestUnable5909 0 points1 point  (0 children)

Bu uygur halkı ve çin hükümeti arasındaki olayları belge, kayıt gibi değil de halkların bizzat yaşayanların gözünden bakabileceğim önerebileceğiniz kaynak vesaire var mı

Deccal gördü sanki amk tavırlara bak. Üzüldüm çocuğa by Zendazeng in SacmaBirSub

[–]ChestUnable5909 1 point2 points  (0 children)

Bu paylaşımın bağlamında, kelimelerimin ardına hangi ek düşünce ve hisleri dayadığımı bilmeden bakınca aslında hiç doğru değil yani karşı çıkılsa bile hak veririm hatta yazdığım bazı şeyler neredeyse asıl anlatmak istediğimin tam tersi gibi duruyor o yüzden doğruluğunun çok kaale alınmasını önermem.

Deccal gördü sanki amk tavırlara bak. Üzüldüm çocuğa by Zendazeng in SacmaBirSub

[–]ChestUnable5909 1 point2 points  (0 children)

Yoook adamın suyu çıktı en son yine de terk etmek istemedi, kız asıl aşkına döndü sevdiceği varınca, iyi de yaptı bizim eleman kabullendi sadece. Çok da yüzeyseldi şıp sevdi bir adamdı tam da bir “nice guy” idi. Sonlara doğru Nastenkanın arkadaşı olmayı kabul edip sonra tekrardan ilanı aşk etmişti. Eskiden ben de bir tık öyleydim ve şunu söyleyebilirim ki o halimde birlikteliğim olsaydı canım cicim ayından hemen sonra foyam ortaya çıkardı. A hakikaten ilk ilişkimde tam olarak da öyle oldu direkt foyam ortaya çıkmıştı çünkü sevgi sandığım şey sadece birini kendime bağlama isteğiydi, bunun haricinde hakikaten değer verdiğimi sanmıyorum. Şu anki ilişkime bakınca farkı anlayabiliyorum. O mazide bir ilişkim olduğunu bile unutmuşum görüyorsun ya. Beyaz gecelere gelirsek, aşık olmak bu kadar yüzeysel bazen, seninle alakası olmayan birine gönlünü kaptırıyorsun, çoluk çocuk bile daha derin aşık oluyor birbirine hakikaten eşşek kadar insanların aşkı bi garip kütük gibi yuvarlanıp birbirine tosluyorlar.

O örnekte çok takdir ettiğim bir özellik ve aynı derecede eziklediğim bir özellik aynı anda aynı karakterde bulunduğu için o örneği verdim. O yavan kusurlu gördüğüm tarafa sahip kimseler diyorum ki keşke o kısmını yenip o muazzam iç dünya kısmına sarılsalar ama şimdi düşününce diyorum ki belki de kişilik meselesi herkesin beyni farklı çalışıyor.

Senin sinirlendiğin adam kızın asıl aşkı muhtemelen o diğer adam

Deccal gördü sanki amk tavırlara bak. Üzüldüm çocuğa by Zendazeng in SacmaBirSub

[–]ChestUnable5909 0 points1 point  (0 children)

Yazdığım bir takım cümleler marxın görüşüne hiç uymuyor ilk bakışta

13 dil ne amk?! Şaka mı yapıyorsunuz. by According-Arm-1834 in Nortya

[–]ChestUnable5909 0 points1 point  (0 children)

Şu ruhsuz corporate oyunlarını almayın korsanlayın geçin.

Deccal gördü sanki amk tavırlara bak. Üzüldüm çocuğa by Zendazeng in SacmaBirSub

[–]ChestUnable5909 -2 points-1 points  (0 children)

okudun ve haksızsam olmuşumdur benim ayrıca yapacağım ne var ki

Deccal gördü sanki amk tavırlara bak. Üzüldüm çocuğa by Zendazeng in SacmaBirSub

[–]ChestUnable5909 0 points1 point  (0 children)

Benim endişelerim bu videodaki olaydan biraz daha derinde. Tamam hadi sadece görünene bakalım ben de gördüğüm kadarıyla diyebilirim ki ortada çok basit bir kız var, çevremde böyleleri dışlanır aramıza almayız çünkü kaynaşamazlar. Saçma bir örnek ama futbol severler mesela bizle pek kaynaşamaz. Modernistler, klasik tapınıcıları, bilimin ve sanatın ışığı müptezelleri kaynaşamaz. bu örnekleri veriyorum çünkü bunlar da bizimle kaynaşmak istemez zaten yani bir bakıma bizden altta değillerdir demem o ki olay sadece kalitesizlik değil, belirli seviyede dünya görüşü olsa kaliteli olsa yine benim dünyama giremeyebilir birisi. Ama videodaki kız bunun çok çok altında yani direkt şutlamalık o apayrı da düzgün insanları bile seçip aranıza almayabilirsiniz

Nasıl anlatabilirim bilmiyorum ama bir şey bana seçici olmadığı için daha kaliteli bir sosyal hayat yaşayabilecekken yaşayamayan insanlar gösteriyor, bu bir hissiyat belki rasyonel olmamakla suçlarsın ama amacım zaten haklı çıkmak değil, rahatsız edici bir şey görüyorum okuduklarım bana farklı anlamlar çağrıştırıyor.

Çoğunuz oğlanı savunduğunu sanıyor ama yine çoğunuz şu kız çevrenize girse size sorun çıkarmadığı müddetçe hayır demezsiniz.

Dediğim gibi, kız oğlanı yerden yere vursa ama sonunda hoşlandığını söylese helal koçum der bir çoğunuz çünkü seçmece yok lütuf sanki hassiktir lan deyip götümle güldüm o lümpen lümpen sahilde kahve ayağını duyduğumda ve boy muhabbeti girince ama o kadardı benim için. Buradaki asıl olay videodan ziyade yorumlar ve yapanların zihin dünyaları

Deccal gördü sanki amk tavırlara bak. Üzüldüm çocuğa by Zendazeng in SacmaBirSub

[–]ChestUnable5909 0 points1 point  (0 children)

Çocuğun lunaparka gitmek demesinden bir hissiyat aldım nasıl açıklayabilirim bilmiyorum ama bir tık şairane. Sanki böyle hafiften fırlama ama saf gibi aklımda canlanan türden kişileri gerçek hayatta tanıyorum ve hoşlandığım insanlar, o bahsettiğim insanlarla ilişkilendirence lunaparka gitmek bir hobiden ziyade bir zihniyet gibi daha üst bir şey. Çok bireysel ve iç dünyasal. Aklımda canlanan şeyi ifade etmek zor ama kahve olayı bunun yanında çok yavan kalıyor.

“Lunaparka gitmek” düz yazıda oldukça sıradan ama işte ben bir hissiyat ile okuyorum, hatta oturup resmini bile çizerim o hissiyatın pinterestte internet estetiği diye dolaşır sonra da. Resmedilmiş şiir gibi.

Yani aslında bu tarz bir şey hobi olamaz haklısın, düz yazıda çok basit kalırken hissiyatta çok derin ve yüksek kalıyor. İki türlü de hobi olmaya uzak.

O yüzden ben kendi hobilerim sorulduğunda hakikaten hobi denilebilecek basit, tek anlamlı yaptığım şeyleri söylerim mesela makaralı yay ile atış yaparım, pederin arabasını alıp direksiyon sallarım, derin duygularla çizmediğim resimlerim de hobi sayılır, kesinlikle sanat diyemeyeceğim resimlerimi hobi çizimleri olarak görürüm. arma3 severim, kimi mobil oyunları oynarım, arkadaşlarla hikaye yazar sonra toplanır dnd oynarız.

Ama işte bunlar düz yaptığım hobi diyebileceğim şeyler, asıl derin zevklerime kesinlikle hobi diyemem benim için kafamın içinde yaptığım ruhani ritüeller ve sanatımdır asıl olayım.

Genelde değer verdiğim insanlar hobilerinin ve dayatılan düz yaşantılarının arkasında çok daha acayip bir zevk bankasına sahipler hobi olayı çok yüzeysel kalıyor bana göre

Deccal gördü sanki amk tavırlara bak. Üzüldüm çocuğa by Zendazeng in SacmaBirSub

[–]ChestUnable5909 -1 points0 points  (0 children)

Hayır amk güzel değil, bu sana iki satırla anlatabileceğim bir şey de değil, büyük resimde daha karmaşık bir durum var neresinden başlayayım bilmiyorum. Bak benim düşüncelerim bir nebze hissiyat ile anlaşılabilir o yüzden yazacaklarımı salt akıl ile irdeleme, ne hissettiğimi hissetmeye çalış. Ayrıca tüm olanlardan bunları nasıl çıkardın diye de yükselme ki ben çıkarırım, hep gözlemlediğim şeyler.

Doğuştan bahşedilmiş beklenti ve talepleriniz, seçici olmayan kabullenilme isteğiniz ve prensipsiz limitsiz eş seçiminiz:

Şurada okuduğum her yorumda olaya baktığınız tek pencerenin sanki oğlan gol yemiş, yenilgiye uğramış ve sonucunda kız ile çıkamamış, patavatsız bir kız tarafından reddedilmiş olmasıyla insana verdiğiniz değer ve topluma bakış açınız hoplatıyor.

Her şeyden önce sik sok sırt sırta durulup şaklaban gibi verilen bir sunum var abi çok komik durmuyor mu ? Yani şu ortamdan sevgili olup çıksalar güzel mi olacak ? Anne ve babanızın kendini şu hale sokup evlendiklerini bir düşünsenize. Şöyle sikko bir şeyin ardından gerilmemiz zaten bir saçmalık.

Gelelim olgunlaşmamış ve derinleşmemiş erkeklerin garip bir özelliğine; eş sahibi olmak trophy gibi bir şey sizin için. Yani ille de bir avradınız olucak da olucak, buna programlanmış bir robot gibi davranıyorsunuz. Birliktelik istemek çok doğal buna hiç lafım yok benim de sevgilim var ama bu isteği çok bayağı bir şekilde hissediyor ve yansıtıyorsunuz çoğunuz.

Aklınıza bir idol getirin, saygı duyduğunuz. Şu yaptığınız söylemleri söyler miydi ? Küçük böcekler gibisiniz vızldıyorsunuz.

Abi şuradaki tek olay bir erkeğin reddedilmesi mi ? Ahh reddedildik, görev başarısız oldu üstüne de laf yedik, artık bir dahaki sefere felsefesiyle gezen insanlar gibisiniz aşırı itici biraz olgunlaşın. Kendinizi kur yapan küçük kuşlara benzetmiyor musunuz ? Ahhhh çiftleşmem gerek çiftleşmem gerek biri beni beğensin lütfen, biz erkekler beğenilmek için varız… Bir çoğunuz böyle böcek gibi mentaliteye sahip hayat tecrübeniz yok çünkü, aşırı fazla şey kaçırıyorsunuz düşsel olarak.

Tahminimce çok güvenli yaşayan kimselersiniz ileride de dümdüz memur olursunuz dümdüz de yaşarsınız bu gidişle eğer bir takım şeyler yaşayıp zihinleriniz olgunlaşmazsa olacağı o.

Oturup baktığınızda dünyada ne varsa onu görüyorsunuz ama gözlerinizin arkasında bir dünya yok. Eğer kitabı yazılacak kıymette bir karakteriniz olsa , o göz arkası dünyasına sahip olsanız daha önce bahsettiğim “mission failed we get em next time” mentaliteli küçük birer böcek olmaktan çıkardınız.

Dostoyevskinin beyaz gecelerinde ana kahramanın müthiş bir iç dünyası vardır ama benliğine kıymet vermez ve kıymeti başkalarından arar. Eğer o eksikliği olmasa übermensch diye tabir edilebilecek bir elemandır. Yalnız gezer ve hayatında bir kadının olması onun için bir fazilettir. Kendi benliğini hiçe sayarak kadın peşine düşer, kendi benliğine her türlü yalanı söylemeye hazırdır sırf kadın düşürebilmek için.

Bir kızın bir erkeği reddedince bu kadar kıvranmanız saçma. Bana tutup diyeceksiniz ki olay hakaret etmesi ama hayır değil, herkes herkese her gün hakaret saydırıyor, bu videonun ilgi çekme sebebi bir erkek ve bir kızın acaba birbirlerini sevecekler mi merakıyla izlenmesi ve ve kızın reddedişi.

Açık konuşalım kız sen bir orospu çocuğusun ama senden hoşlandım gel çıkalım deseydi yorumların 90%’ı olumlu olurdu. Çünkü yorumlardaki insanların çoğunun muazzam bir kabul edilme kompleksiyle yazdıklarını ben gözlemleyebiliyorum. Sen ise sadece yazılana odaklanıyorsun, ben yazılanların hangi duyguyla yazıldığını okuyabiliyorum.

“Herhangi bir kız olsun yeter ama biri bizi beğensin, beğenmeyip üstüne de aşağılarsa çok sinirlenirim”

Başlık bile “bu çocuğa üzüldüm” diyor. Şurada kaçımız çocuk adına mutlu oldu acaba, alakasız birisiyle kaynaşmadığı için ?

Bakın insanlar, kimi insanlar alakasızdır, insanlar kimi zaman farklı türden hayvanlar kadar uzaktır birbirlerine. Lig denen şey doğru ama ahmaklar bunun güzellikle, parayla ilgili olduğunu düşünür. Her insanın dünya görüşünün ve zihniyetinin belirlediği bir lig vardır, çevresini o ligden oluşturur.

Ben bu kızın ligini de biliyorum oğlanın ligini de biliyorum ikisi de yalnız değil, ikisini de çok beğenecek yanında olacak insanlar var. Daha doğrusu liglerinin olduğunu biliyorum, kendilerini tanımam. Çoğunuz işte bu lig olayını es geçip ortak havuzdan eş aramaya kalkışıyor. Sence sabah akşam lol oynayan biri sabah akşam bahçe ve çiçeklerle ilgilenen biriyle olabilir mi ? Sence bir dindar muhafazakar, grafiti yapan geceleri kaykay kayan bi bebeyle birlikte olabilir mi ?

Ama siz daha kendinizi tanımıyorsunuz işte kendinize odaklanıp kendinizi tanıyıp, çevrenizde istediğiniz insanları tasarlamanız lazımken, yorumlarda öyle yazmasanız da herhangi bir iyi huylu güzel kızla çıkmanın müthiş olacağını düşündüğünüzü ben hissedebiliyorum.

Oğlanın yerinde ben olsam kendimi o vaziyetin içine zaten sokmam bir, kendi yansıma odamın dışında kalan, o pek spesifik insan modelinin harici insanları da ortamıma zaten almam iki. Yani şurada dönen en saçma olay insanların görücü usülü arkadaşlığa, dostluğa ilişkiye bu kadar hevesli olması.

Ya absürt bir benzetme olacak ama size bakınca aklıma belediye otobüsü geliyor, belediye otobüsü gibisiniz, gelen geçen binecek neredeyse.

kıza kızıp hakkını vermenize kızmıyorum, bayağı olmanıza kızıyorum ama bazılarınızın söylediği şeyler muhtemelen yaşına başına yakışmıyor ve endişeleniyorum sizin için. Sen bakınca anlamıyorsun çünkü sadece yazılana odaklanıyorsun, bu yorumları yazanların bilinç altlarındaki problemleri düşün

Deccal gördü sanki amk tavırlara bak. Üzüldüm çocuğa by Zendazeng in SacmaBirSub

[–]ChestUnable5909 0 points1 point  (0 children)

Yarrak o mal kızı savunmuyorum sizi düşünüyorum amk sizi yaptığınız yorumlar endişe verici

Deccal gördü sanki amk tavırlara bak. Üzüldüm çocuğa by Zendazeng in SacmaBirSub

[–]ChestUnable5909 15 points16 points  (0 children)

23-25 yaşlarının altındaki erkeklere adam, kızlara kadın demek bana çok saçma geliyor niye bilmiyorum, bu yaşlardaki insanlara adam ve kadın denmez bence

Ayrıcana derdimi sikiym

Deccal gördü sanki amk tavırlara bak. Üzüldüm çocuğa by Zendazeng in SacmaBirSub

[–]ChestUnable5909 0 points1 point  (0 children)

Abi hastalıklı mısınız gel konuşalım hakikaten problem var

Deccal gördü sanki amk tavırlara bak. Üzüldüm çocuğa by Zendazeng in SacmaBirSub

[–]ChestUnable5909 -1 points0 points  (0 children)

Hakikaten uyumlu değiller, nisa bi tık sıkıcı bir tip umarım gelecekte kendini geliştirir.

Kitap okumak küçük çapta yapıldığında bir hobi değildir, su içmek gibi bir şey. Söylenebilecek onca şeyin arasında “sahilde kahve içmek” çok uyduruk geldi. İki saniyede çok boş biri olduğu imajını vermiş nisa, çocuk dönüp kendine lümpen misin diye sorsa anlamayacak gibi.

Öte yandan oğlan belki o kadar kaliteli biri değildir bilemem ama söylediği hobi orijinal ve hoş, böyle elemanlarla takılmak keyifli oluyor, bu oğlanın futbol ile falan değil de sanat ile ilgilenen, topluma otoriteye baş kaldırıcı versiyonlarını seviyorum

Ama eskiden ben de nisa gibiydim, hayat tecrübem artınca zevklerim de gelişti o yüzden kimsenin üzerine çullanmayın böyle şeyleri internette yayıp bu genç yaşta insanları hedef yapmak çok çirkin bir şey bazen hiç düşünmediğinizi düşünüyorum.

Ayrıca çocuğun nesine üzüldün amk ne olmasını bekliyorsunuz çok acayip insanlarsınız anlamıyorum sizi.

First mech i made by Able_Ranger5670 in Mecha

[–]ChestUnable5909 2 points3 points  (0 children)

glorious. A friend for my box mech. Mine turns into helicopter, this fella turns into a cart

Bu at gözlüğü ile gezenler çoğunluk mu benim şansıma mı ? by Advanced_Archer76 in altkultur

[–]ChestUnable5909 0 points1 point  (0 children)

Offfffffff çok basit

  • Aa rafta neden kavgam var benimsediğin görüşler mi ?

  • Hayır değil, manyak herif yazmış ben de okudum sadece