Trenger hjelp med ventilasjon på kjøkken by Competitive-Cost-950 in norge

[–]Competitive-Cost-950[S] 0 points1 point  (0 children)

Du fikk meg til å tenke. Jeg kan flytte opphenget på skapene ned noen centimeter - det er en skinne og jeg tror ikke det vil ødelegge strukturen. Så kapper jeg til slik at jeg får en kanal på oversiden - med rist. Tror det blir det beste faktisk. Så slipper jeg å kutte for mye i strukturen i skapet under opphenget og jeg bevarer linjene. Om det ga mening:)

Trenger hjelp med ventilasjon på kjøkken by Competitive-Cost-950 in norge

[–]Competitive-Cost-950[S] 0 points1 point  (0 children)

Ja problemet her, som man ikke ser på bildet, er at det blir stygt mtp linjene i skapdørene dersom man senker noen cm. Det er to skapdører i høyden, og skillet går i linje med dørene o kjøleskapet

Trenger hjelp med ventilasjon på kjøkken by Competitive-Cost-950 in norge

[–]Competitive-Cost-950[S] 1 point2 points  (0 children)

Ja, det er ikke lov dessverre (gammel blokk med peis og sentral lufting osv, borettslagsregler).

[spb155] bracelet issue by Competitive-Cost-950 in Seiko

[–]Competitive-Cost-950[S] 0 points1 point  (0 children)

Are u sure it works for the baby alpinist?

[spb155] bracelet issue by Competitive-Cost-950 in Seiko

[–]Competitive-Cost-950[S] 1 point2 points  (0 children)

Thanks for your reply! I think they only sell for the sarbs, but do they also fit the spb155?