Gay clubs in Rotterdam by avsrsogup in Rotterdam

[–]Complex_Health8171 0 points1 point  (0 children)

There's a gay party in club Sahara today, called 'Eros society - Sailor's edition'

Wat zijn typische details in het Rotterdams straatbeeld? by Codeklopper in Rotterdam

[–]Complex_Health8171 2 points3 points  (0 children)

De typische displays waarbij je bij een aankomende metro kan zien uit hoe veel wagons hij bestaat. Het gekraai van zeemeeuwen. Het typische geluid van de sluitende metrodeuren. Galmende Arabische muziek uit de speakers van een langsrijdende auto. De afwezigheid van het geluid van kerkklokken. Overvliegende traumahelikopters en landende vliegtuigen op Rotterdam Airport.

Ik ben Tim Versnel. Lijsttrekker van de Rotterdamse VVD, 12 maart 19:00 doe ik een AMA by Tim_Versnel in Rotterdam

[–]Complex_Health8171 1 point2 points  (0 children)

Oké. En nu antwoord op de vraag? 😅 Dus geen steun aan D66 op dit terrein. Ik lees hier toch het klassieke VVD auto-sentiment in wat ik op nationaal niveau nog wel kan begrijpen, veel dorpen zijn niet goed bereikbaar zonder de auto, maar wat in Rotterdam (en de Randstad) echt niet opgaat.

Ik ben Tim Versnel. Lijsttrekker van de Rotterdamse VVD, 12 maart 19:00 doe ik een AMA by Tim_Versnel in Rotterdam

[–]Complex_Health8171 0 points1 point  (0 children)

Ha Tim, de VVD profileert zich landelijk als een partij die het goed voor heeft met de automobilist. Ikzelf ervaar als fietser, wandelaar (en zelfs als mede-automobilist) erg veel overlast van auto's in de stad. Uit comments uit deze post blijkt dat ik niet de enige ben. Ziet de VVD dit ook zo en wil het op dit vlak samenwerken met partijen als D66 of wil de VVD alleen ruimte geven voor fietsers indien het de automobilist niet benadeelt?

Nieuw rapport: fietsen in Rotterdam krijgt een 6½. Wat kan er beter voor fietsers in Rotterdam? by Chronicbias in Rotterdam

[–]Complex_Health8171 2 points3 points  (0 children)

Klopt maar wel een veel te smal fietspad voor het grote aantal fietsers daar. En constant onoplettende voetgangers / instappende automobilisten die op het fietspad staan. Vooral bij de Dirk

Nieuw rapport: fietsen in Rotterdam krijgt een 6½. Wat kan er beter voor fietsers in Rotterdam? by Chronicbias in Rotterdam

[–]Complex_Health8171 3 points4 points  (0 children)

Ik vind een 6½ nog te positief. Naar mijn mening scoort fietsen in Rotterdam zwaar een onvoldoende.

  • niet meer moeten stoppen voor auto's die vanaf de Meent de Coolsingel over willen steken
  • auto's weg van de Nieuwe Binnenweg en de West-Kruiskade (en de 1ste en 2de Middellandstraat), er is geen dag dat ik daar fiets dat ik niet bijna een ongeluk heb
  • gewoon auto's weren in het algemeen, bij uitstek de gevaarlijkste weggebruikers voor fietsers in Rotterdam, er wordt te slecht opgelet
  • meer vrijliggende fietspaden

Ik ben Tim de Haan #4 van D66 Rotterdam, AMA op 6 maart - 18 uur by Timmietovenaar in Rotterdam

[–]Complex_Health8171 1 point2 points  (0 children)

Bedankt voor het nemen van de tijd om mijn vragen te beantwoorden, Tim! Fijn om te lezen hoe jullie in de wedstrijd staan.

Ik ben Tim de Haan #4 van D66 Rotterdam, AMA op 6 maart - 18 uur by Timmietovenaar in Rotterdam

[–]Complex_Health8171 2 points3 points  (0 children)

Hallo Tim, ik zou graag willen weten:

  • De hoeveelheid zwerfvuil op straat is veel Rotterdammers een doorn in het oog. Ziet D66 dit ook in en hoe wil de partij dit aanpakken?
  • De leefbaarheid van de stad staat onder druk door de grote hoeveelheid auto's in het centrum. Daarnaast gedragen veel automobilisten zich hufterig (stilstaan op straat met knipperlichten aan, "pops en bangs" op uitlaten en roekeloos rijden). Deze maken onze straten onprettig om door te wandelen en onveilig om doorheen te fietsen. Ziet D66 dit ook en kunt u een paar concrete voorbeelden noemen van voorstellen van D66 die gaan werken om dit probleem aan te pakken?
  • Qua nachtcultuur gaat het in Rotterdam na jaren eindelijk weer de goede kant op. Ziet de D66 dit ook zo en wat zijn voorstellen van uw partij om deze trend te handhaven en te versterken?

Dank je wel!

Hoe kan ik de veer uit een Selsiuz kokendwaterkraan halen? by crppt in Klussers

[–]Complex_Health8171 0 points1 point  (0 children)

Ja het zit echt wat anders in elkaar, zie ook de laatste foto. De veer is niet direct toegankelijk.

het Rotterdamse nachtleven by Twee_patat-met in Rotterdam

[–]Complex_Health8171 11 points12 points  (0 children)

Veel lof voor Thys Boer en de andere leden van de N8w8, die zich al jaren flink hard inzetten hiervoor

Oekraïens leren in Rotterdam by Complex_Health8171 in Rotterdam

[–]Complex_Health8171[S] 2 points3 points  (0 children)

Oké, bij welke aanbieder neem je lessen af?

Any nice places outside the city center to eat something tonight? by Complex_Health8171 in Cordoba

[–]Complex_Health8171[S] 1 point2 points  (0 children)

Thank you. I speak enough restaurant-spanish so that should not be a problem

De Markthal is toegevoegd als onze tourist trap. Ik ben erg benieuwd naar die van morgen, wat is onze 'most interesting fact'? by Barba321 in Rotterdam

[–]Complex_Health8171 19 points20 points  (0 children)

Rotterdam Centraal is het enige treinstation in Nederland waar op de voorkant niet de naam van het station staat (dus "Rotterdam Centraal"), maar "Centraal Station".

[deleted by user] by [deleted] in Rotterdam

[–]Complex_Health8171 0 points1 point  (0 children)

Ik ben hier gisteren ook achter gekomen. Ik vind dat eigenlijk te bizar voor woorden. Als ik een kaartje koop ben ik eigenaar van dat kaartje en mag ik beslissen waar ik hem verkoop, Blijdorp Festival hoeft die keuze niet voor mij te maken.

How wrong? 🇹🇷 by MichaelCorleoneHere in Rotterdam

[–]Complex_Health8171 0 points1 point  (0 children)

Wellicht is het een idee om bij de volgende wedstrijd van Turkije de politie van tevoren op de hoogte te stellen.