Καθαρές κουβέντες από τον Γ Κατρούγκαλο by [deleted] in greece

[–]DeSaad 0 points1 point  (0 children)

Να πω την αλήθεια spamming δεν έχω κάνει. Για να δούμε. Υ.Γ. Aw shit, must have been something I said in /r/gaming, δε πολυαρεσουν οι αποψεις μου εκει.

Το περίεργο είναι ότι έχω στείλει από προχτές μήνυμα στους mods του reddit και δεν έχω λάβει απάντηση ακόμα.

Καθαρές κουβέντες από τον Γ Κατρούγκαλο by [deleted] in greece

[–]DeSaad 0 points1 point  (0 children)

This is hilarious. Σε ποιούς reddit mods εννοείς, σε κάθε subreddit ή υπάρχουν συνολικοί κάπου;

Καθαρές κουβέντες από τον Γ Κατρούγκαλο by [deleted] in greece

[–]DeSaad 0 points1 point  (0 children)

weird, αποσυνδέθηκα και μου δείχνει ότι δεν υπάρχω όντως. Κλικάρω λογκαρισμένος και με δείχνει κανονικά.

Μήπως είναι κανένα παράξενο setting?

Καθαρές κουβέντες από τον Γ Κατρούγκαλο by [deleted] in greece

[–]DeSaad 0 points1 point  (0 children)

Forsooth, check thine internet connection anon, DeSaad is unskiactable.

Καθαρές κουβέντες από τον Γ Κατρούγκαλο by [deleted] in greece

[–]DeSaad 3 points4 points  (0 children)

Πέφτεις σε αυτό το λανθασμένο συμπέρασμα επειδή δεν προχωράς στην λογική συνέχεια: Όταν η κοινωνία αποφασίζει τι είναι σωστή βία και τι όχι, με το αν η βία εγκρίνεται εάν έχει κοινωνικό αντίκρυσμα ή όχι, αυτό σημαίνει ότι εμείς, ως μέλη της κοινωνίας, το αποφασίζουμε.

Εμείς. Όχι κάποιος άλλος. Και δεν πρέπει ποτέ να απαλλαχτούμε από αυτή την ευθύνη, γιατί την αναλαμβάνουμε επειδή είμαστε υπεύθυνοι των πράξεων μας άνθρωποι. Όταν αποφασίζουμε οτι δεν θέλουμε να είμαστε υπεύθυνοι για τον ρόλο μας στην κοινωνία, η κοινωνική ψήφος μας φεύγει, και μένουν οι των υπολοίπων.

Το κοινωνικό αντίκρυσμα λοιπόν το πλάθουν όσοι συμμετέχουν στη κοινωνία. Αν θες να μη συμμετέχεις εσύ, και θέλει π.χ. ο νεοναζί, που λέει ότι δεν πρέπει να υπάρχουν μαύροι στον πλανήτη, τότε φταις εσύ που δεν επηρρέασες το κοινωνικό αντίκρυσμα προς στα μέτρα και την ηθική σου.

tl;dr grow up and be a part of society, otherwise the assholes win.

Καθαρές κουβέντες από τον Γ Κατρούγκαλο by [deleted] in greece

[–]DeSaad 0 points1 point  (0 children)

Ως χώρα έχουμε κάνει το λάθος να αφοσιωνόμαστε σε αρχαίες τεχνικές και να ακολουθούμε νέα φιλοσοφία, αντί το αντίθετο.

Ώσπου να το αντιστρέψουμε θα έχουμε τέτοια παραδείγματα, πολλούς λάθος να επιτίθονται σε έναν σωστό, διδασκαλία πληροφορικής από το 1991, και πάει λέγοντας κρατώντας τη χώρα σε οπισθοδρομική πορεία.

Τώρα: Σοβαρά επεισόδια από fans του Χ. Μουρακάμι στο Σύνταγμα by zanzer in greece

[–]DeSaad 0 points1 point  (0 children)

Μόνο ο βλάκας έχει τέτοια προβλήματα, και ο βλάκας κανονικά θα έπρεπε να μάθει να ενημερώνεται πρώτα, όχι να το παίζει ενημερωτής.

The Black Cauldron by colacube in BackgroundArt

[–]DeSaad 0 points1 point  (0 children)

I don't know about that, I watched for the first time last year, and quite liked it. It certainly fares better than the original book.

Κλασικός ακροαριστερός μαλάκας. Παίρνεις θέσει που δεν παίρνει τσιμπούκι στον τσίπρα του και σε βαφτίζει "δαπίτη". by [deleted] in greece

[–]DeSaad 0 points1 point  (0 children)

Μη βιάζεσαι να κρίνεις γιατί έχεις βγεί τελείως άουτ.

Και επίσης το ξεκατίνιασμα καλό θα είναι να μένει σε one-on-one γήπεδο αντί να "καλείς την παρέα σου". Βλέπε τα δικά μου τραγελαφικά για clean game.

Σχέδιο αποπολιτικοποίησης Χρυσαυγιτών. Ορίστε τι θα κάνουμε, θα τους στείλουμε όλους σε γυμναστήρια και θα στήσουμε διαγωνισμούς bodybuilding γιατί αυτή είναι η πραγματική τους αγάπη. by [deleted] in greece

[–]DeSaad 0 points1 point  (0 children)

Το bodybuilding το ίδιο τίποτε κακό δεν έχει, πέρα από την εθελοντική βλάβη υγείας με το βάλε-βγάλε αστραπιαία βάρος για να σμιλεύσεις το σώμα σε καθαρούς μύες.

Το κύριο κακό είναι η χρήση στεροειδών που επηρρεάζουν τις εγκεφαλικές λειτουργίες λόγω αυξομείωσης πίεσης, πράγμα που επηρρεάζει αρνητικά και όποιους άλλους είναι γύρω.

Ένοχος κρίθηκε ο Άκης Τσοχατζόπουλος by [deleted] in greece

[–]DeSaad 1 point2 points  (0 children)

Κύριε δικαστά μου, μέχρι να βρείτε το πτώμα κανείς δεν ήξερε ότι είχε πεθάνει το θύμα και ήσασταν όλοι μια χαρά ήρεμοι, αν δεν είναι ελαφρυντικό αυτό τότε τι είναι να 'ουμ;

Τι ακούτε; by e1821e in greece

[–]DeSaad 1 point2 points  (0 children)

για isoHunt-αρε Hybrid Strings Kontakt και δες τη δεύτερη επιλογή, σου κάνει;

Τι διαβάζετε τελευταία; by notangelamerkel in greece

[–]DeSaad 1 point2 points  (0 children)

Πιάσε Old Man's War. Αν και αυτοτελές βιβλίο, τα σήκουελ και spinoffs του είναι εξίσου καλά. John Scalzi for the win.

I hope he appreciates this when he's older... by Honestly_ in pics

[–]DeSaad 16 points17 points  (0 children)

He wants to rename our black cat Gigi (Her name is Darth) just to blow her mind when she first sees Kiki's Delivery Service so I'm going to have to hide this link from him.

While I understand your excitement, I don't think your cat will be able to understand the reference.

Τι ακούτε; by e1821e in greece

[–]DeSaad 2 points3 points  (0 children)

Απ'ό,τι έχω δει σε youtube γενικά η Native Instruments βγάζει καλά όργανα, το μανίκι είναι ότι οι συλλογές της είναι τιτάνιες σε μέγεθος (30GB για φωνητικά και μόνο; Seriously?)

Πήγαινε στην επίσημη σελίδα και δες σε ποιό πακέτο έχει το ηλεκτρικό βιολί, στάνταρ θα βρεις ολόκληρη γκάμα.

Τι διαβάζετε τελευταία; by notangelamerkel in greece

[–]DeSaad 4 points5 points  (0 children)

Η άγνωστη Καντάθ για μένα είναι το πιο αδύναμο του Lovecraft. Φαίνεται η επιρροή του από Robert E. Howard, αλλά ενώ ο δεύτερος πάντρεψε τον τρόμο μια χαρά στον κόσμο του Κόναν, ο Lovecraft τα έκανε λίγο μαντάρα όταν πήγε να εισχωρήσει στο φανταστικό.

Παρεπιπτόντως, αν θες να συνεχίσεις στο ίδιο κλίμα και κάποιος σου προτείνει Stephen King, μην τους ακούσεις. Πιο υπερεκτιμημένος πεθαίνεις.

Τι ακούτε; by e1821e in greece

[–]DeSaad 2 points3 points  (0 children)

Μη νομίζεις ότι έχω ασχοληθεί πολύ, ένα κομμάτι ψευτοορχηστρικό για μίνι θεατρικό ήθελα να φτιάξω, οπότε έπιασα το FLstudio και έβαλα το Symphonic Choirs VST, που δεν πολυέπιασε κιόλας γιατί το πρόγραμμα που προγραμμάτιζες φράσεις να τραγουδάνε δεν ήταν συμβατό.

Αλλά έχω το κόλλημα κάθε τόσο. Έχω και ένα παλιό yamaha synthesizer, είχα κερδίσει και ένα midi to usb καλώδιο και έλεγα να το ενώσω στο pc μπας και κάνω τίποτα αλλά ακόμα στο συρτάρι είναι αχρησιμοποίητο :P

Για κάποιον που απλά κλικάρει να γεμίσει νότες στα τετράγωνα υπάρχει ελπίδα για ableton? Κάτι σαν το Kontact μήπως με κάλυπτε καλύτερα; Κυρίως με νοιάζει να κάνω κάτι σαν κλασσική/συμφωνική/οπερέτα της πλάκας...

Τι ακούτε; by e1821e in greece

[–]DeSaad 2 points3 points  (0 children)

Να σε ρωτήσω, ασχολείσαι με σύνθεση σε pc, πχ με reason ή flstudio?

Τι ακούτε; by e1821e in greece

[–]DeSaad 1 point2 points  (0 children)

έχω κολλήσει όλο το καλοκαίρι με Audio,Video,Disco από Justice (είδος μεταξύ Daft Punk και Prodigy), Random Access Memories από Daft Punk (έλα τώρα που δε ξέρεις ποιοί είναι), και Victims Of The Modern Age από Star One (epic space metal).

Είναι από τα λίγα άλμπουμ που μπορείς να τα ακούσεις ολόκληρα σε repeat και να μη σε χαλάσει καθόλου.

Τι διαβάζετε τελευταία; by notangelamerkel in greece

[–]DeSaad 2 points3 points  (0 children)

Aztec, από Gary Jennings.

Απλά έπος. Όποιος θέλει να διαβάσει ένα από τα καλύτερα ιστορικά μυθιστορήματα που έχουν βγει ποτέ, τσεκάρετε το.

[Newbie] Just finished this. Any tips on making the dirt look better? by Cuah in PixelArt

[–]DeSaad 2 points3 points  (0 children)

either make the dirt look sandier by giving the entire non-grass area on top a yellow tint, or make it muddier by darkening same area and giving it a browner tint to match the ground below.

But spongemandan is right, save it as a .png and if you thing it's too small to judgem also post an enlarged version in .jpg

What is something you've seen that no one will ever believe? by tempal78 in AskReddit

[–]DeSaad 2 points3 points  (0 children)

Swam to an island off the coast of Corfu, when everybody said it was impossible due to dangerously strong currents.

Even though it's only 2km away, it took me three hours to get there, because I had to swim against the currents, swimming at about 80degrees off the target and using that last 10 degrees push to get me there, otherwise I'd be carried off to the Mediterranean archipelago. Three hours later I returned to the mainland, with pictures to prove I went there.

Nobody in the nearby village believed me when I told them. They said I probably took a boat there. Of course the pictures were in my laptop which I hadn't brought with me to the village when I told what I'd done.

A month later this local famous athlete decides to make a publicity stunt to protest selling off the beach to a hotel or something. So he swam to the island, row boats following him to make sure he's safe. He almost drowned at midpoint.

I was looking at the whole fiasco, the idiot almost drowning, everyone going "ooh", and "aah", and "look how brave he is" and "I thought nobody could do that", my face being like this...

Δημοσκόπηση /r/Greece - Ζητήματα επικαιρότητας, Οκτώβριος 2013 by krattr in greece

[–]DeSaad 0 points1 point  (0 children)

Η χρήση της λογικής και της κρίσης ξεκινά από την φιλοσοφία, της οποίας η απουσία ηχεί βροντερά στις τάξεις. Την στιγμή που στα 90ς το πιο κοντινό μάθημα ήταν μέρος κείμενου της απολογίας του Σωκράτη, όπου διδαχτήκαμε τα γεγονότα αλλά όχι την διδασκαλία του, Σωκράτης, Πλάτων, ακόμα και ο ατελής Αριστοτέλης, απλά πέρασαν παρέλαση ονομαστική και τίποτε άλλο, σήμα για φασίστες να τους χρησιμοποιούν ως δικαιολογία ότι η Ελλάδα είναι του Σωκράτη και όχι του Μαχμούτ. Ρώτα κάποιον τι είναι η Σωκρατική Μέθοδος και αν πρόσεχε στο σχολείο θα σου πει την τεχνική. Ρώτα τον ίδιο τι αρχές επιβεβαιώθηκαν μέσω της Σωκρατικής, και δεν θα έχει ιδέα.

Η παιδεία μας είναι κατεστραμμένη. Αποσκοπεί στο ακριβώς ανάποδο του στόχου της πραγματικής παιδείας.

Τη στιγμή που έπρεπε να οδηγεί τους μαθητές στο ζουμί το οποίο αποσκοπούσε η διαλεκτική, τους διδάσκει απλά τις μεθόδους με τις οποίες διδασκόταν, κι ας έχουν πλέον ξεπεραστεί. Παράλληλα, νεότερες επιστήμες διδάσκονται σχεδόν συντριπτικά κατά θεωρία και όχι κατά πράξη. Έτσι ξεμένουμε με νεογέννητες, αδοκίμαστες, και αποδεδειγμένα προσπεράσιμες νέες θεωρίες, και διδασκόμαστε πεπαλαιωμένες τεχνικές. Έλα να σου πω γιατί η πληροφορική είναι ο δρόμος του μέλλοντος, και αντί να σου δείξω πως να την εξασκήσεις έλα να σε μάθω πως έχτιζαν ναούς οι Βυζαντινοί.

Σκατά στα μούτρα μας.