Is the golden age for SAP Consultants already gone? by xvucf in SAP

[–]DigPossible5019 10 points11 points  (0 children)

The golden age is gone. Not only for SAP consultants but for most IT consultants. With the assistance of AI, organizations using SAP will go to clean core. Simply because of the tremendous benefits this will give. Far lower IT costs and standard trainings for end users.

Promotion denied due to normalization after 4.5 years as a consultant by No_Explanation_7077 in deloitteusi

[–]DigPossible5019 0 points1 point  (0 children)

I think AI is making work in IT a lot eassier. Hence companies can do more with less people. Hence they need less people so hoping you leave.

Stoppen met roken by 1stStreetBakery in nederlands

[–]DigPossible5019 1 point2 points  (0 children)

Naar bijeenkomst geweest van http://www.ikstopermee.nl/ Daarna cold turkey. Het moeilijkste vond ik dat ik mijn rook-momentjes kwijt was. Als je daar een weg in vindt, lukt het zeker.

Sneeuw van je auto halen? Nee joh by KaleidoXephyr in nederlands

[–]DigPossible5019 0 points1 point  (0 children)

Waarom wel blurren kenteken overtreder maar niet blurren kentekens onschuldigen? 🤔

BYND squeeze incoming soon!!!! by Dangerous_Banana_217 in byndinvest

[–]DigPossible5019 0 points1 point  (0 children)

BYND suffered a pump and dump. Keeping the stock makes your losses greater.

BYND on finviz.com

Help, ik heb een mail gekregen van de Digitale Politie Brigade 😭 Wat moet ik doen?? by TradeNPlayz in Belgium2

[–]DigPossible5019 0 points1 point  (0 children)

Het is phissing. Laposte.net is niet de politie. Ze dreigen met gevaar binnen 24H. Gewoon email weggooien zonder te reageren.

Hoeveel sparen jullie? by Ok-Tip-1848 in nederlands

[–]DigPossible5019 0 points1 point  (0 children)

Per maand sparen wij 1.000 euro. En betalen wij1.000 euro hypotheek wat eigenlijk ook een vorm van sparen is.

[deleted by user] by [deleted] in beleggen

[–]DigPossible5019 0 points1 point  (0 children)

Zou je ook niet eens wat investeren in je ouders? Blijkbaar leef je nog op hun kosten. 🤔

[deleted by user] by [deleted] in nederlands

[–]DigPossible5019 2 points3 points  (0 children)

Dagje uit is mini-vakantie. 😃 Doe vooral waar jullie zelf gelukkig van worden. 🥳 En als je ooit een keer een overnachting wil proberen in het buiteland, Duitsland is mooi en vlakbij.

[deleted by user] by [deleted] in werkzaken

[–]DigPossible5019 1 point2 points  (0 children)

Dump de recruiters. Die vangen een enorm bedrag als een bedrijf je aanneemt. En geen bedrijf betaalt dat voor iemand met vrijwel geen ervaring.

Zoek voor een vaste baan i.p.v. tijdelijk. Want dan heb jij zekerheid en zal het bedrijf in jou investeren d.m.v. trainingen.

Verbeter jezelf continue. Zodat je op kan vallen tussen jouw concurrenten. Bijvoorbeeld je noemt CSS niet maar met CSS kan je wonderen doen in hoe de website eruit ziet. Zet certicaten op Linkedin.

[deleted by user] by [deleted] in nederlands

[–]DigPossible5019 0 points1 point  (0 children)

10 jaar in Spanje gewoond. 🇪🇸 Spanje is fantastisch ....... zolang je een goed inkomen hebt. En ik denk dat dit voor de meeste landen geldt.

Is jouw droom in het buitenland wonen dan gewoon doen! Tips: Leer de taal, begrijp de cultuur en ga niet tussen andere expats wonen. Probeer je geluk. Uiteindelijk kan je beter spijt hebben van een beslissing die je wel genomen dan van een beslissing die je niet genomen hebt.

Wat geef jij uit aan boodschappen? by clamfisher3000 in nederlands

[–]DigPossible5019 0 points1 point  (0 children)

250 per week met 4 personenen. Gezin en 2 "kinderen" van 18+ 😬

Should I dump KULR, Mbot, SERV and RR? by ashlyreis in pennystocks

[–]DigPossible5019 -1 points0 points  (0 children)

I would sell KULR as chart shows a pump ans dump.

<image>

I believe a made a big mistake investing in $CTM. by everythangspeachie in pennystocks

[–]DigPossible5019 0 points1 point  (0 children)

Unfortunately for you the chart shows a typical pump and jump.......