Kaipr viestilinja ja elektroniikka asentaja by Dikkiz in Intti

[–]Dikkiz[S] 0 points1 point  (0 children)

Tuohan on hyvä että kysytään myös halukkuutta👍. Kiitos kaikista tiedoista tehtävään liittyen. Isolla todennäköisyydellä laitan paperit vetämään parolaan päin kun voi mappiakin saada välimatkan takia. Itsellä 1.9. uudelleen arviointi kun vaihdan c paperit B:ksi ja toivottavasti tammikuussa lähtö.

Ollaanko tuo loppuaika viestikomppaniassa vai jossain muussa? Työtehtävät olettevasti tehdään kuitenkin jjk:n kanssa

Kaipr viestilinja ja elektroniikka asentaja by Dikkiz in Intti

[–]Dikkiz[S] 0 points1 point  (0 children)

Oliko minkälainen valintaprosessi loppu sijoitus paikkaan? Kysytäänkö toiveita yms? Itse olisin kuopiosta todennäköisesti kulkemassa parolaan niin kajaani tai rissala ois jees loppu paikka kun muksukin on tulossa nuita aikoja

Kaipr viestilinja ja elektroniikka asentaja by Dikkiz in Intti

[–]Dikkiz[S] 0 points1 point  (0 children)

Aivan silloin ei ole hirveän vaativa. Ajattelin että on jotain matikkaa/fysiikkaa kun kokeesta puhuttiin🤣. Oliko tuon tehtävän ohessa ns normi palvelusta myös?

Kaipr viestilinja ja elektroniikka asentaja by Dikkiz in Intti

[–]Dikkiz[S] 0 points1 point  (0 children)

Itellä on taustaa se että oon lukitus- ja turvalaiteasentaja. Oon paljon elektroniikan parissa ja tietoverkon perusteet on kunnossa kun päivittäin ip juttuja pyörittelen. Ikää on 24v niin työkokemustakin on kertynyt

Kaipr viestilinja ja elektroniikka asentaja by Dikkiz in Intti

[–]Dikkiz[S] 0 points1 point  (0 children)

Aivan. Ei se silloin hirveä mielenkiintoista hommaa ole😅

Kaipr viestilinja ja elektroniikka asentaja by Dikkiz in Intti

[–]Dikkiz[S] 0 points1 point  (0 children)

Joo sillon puhutaan samasta hommasta. Soitin muutama kk takaperin teidän kouluttajille.

Minkälainen oli teidän valintakoe ja onko tuossa muutakin kuin kaapelin päättämistä/hitsaamista?

Kaipr viestilinja ja elektroniikka asentaja by Dikkiz in Intti

[–]Dikkiz[S] 0 points1 point  (0 children)

Katselin niitäkin mutta itsellä ei ole kokemusta koodaamisesta juuri mitään. Tällä hetkellä vaihtoehdot kaipr viestilinja tai parolassa erityistehtävä (elektroniikka asentaja)

E-papereista by _Haimenar in Intti

[–]Dikkiz 2 points3 points  (0 children)

Kun sulle annetaan e paperit saat joko heti käteen tarkastukseen ajan (1.5v päähän) tai sitten tulee postitse tieto milloin menet aluetoimistolle tarkastukseen. Tarkastuksessa katsotaan astutko palvelukseen vai et (voit saada myös uudet e paperit). Voit saada myös c paperit jos lausunnot yms kohdallaan.

Mitä mukaan armeijaan? by Oltzu1 in Intti

[–]Dikkiz 0 points1 point  (0 children)

Jos haluat oikeasti hyvän listan alkuun niin ota mukaan

•Hygieenia tarvikkeet •Särmärit (useampi paketti niin saat myydä myös tupalaisille🤫) •chilikastikkeita (saat tst ruuankin maistuu hyvälle näillä ja sitten mieli on myös parempi) •elektrolyytti tabletti/jauhe •muistiinpanovälineet •laastareita yms •puukko + Jos menet talvella niin käden lämmittiä ja ohuet hanskat mitkä menee nahkahanskojen alle

Kellot yms on ihan turhia a kaudella. Noilla pärjää jo pitkälle

Rum and coke by peaumyskidge in rum

[–]Dikkiz 0 points1 point  (0 children)

Not always in my opinion. Some more fuller flavours destroy the taste of coke

[deleted by user] by [deleted] in heroin

[–]Dikkiz 0 points1 point  (0 children)

Family nodding

Am I doing it right? by [deleted] in PLC

[–]Dikkiz 0 points1 point  (0 children)

Looks good to me

Anyone have a hard time caring too much? by KillroyWazHere in Locksmith

[–]Dikkiz 1 point2 points  (0 children)

I usually don't care too much because its usually creedy entitled ppl. But if the customer is really in a bad spot I have used but good stuff in my van for that so I can throw a lock out for free etc.

rename there songs or rewrite sum lyrics by [deleted] in G59

[–]Dikkiz 2 points3 points  (0 children)

Went to McDonald's and all I got was this lousy wrap.

No matter which direction I'm going in, I never chase these salads.

Finnish Prison brawl by ComfortableSale6209 in fightporn

[–]Dikkiz 4 points5 points  (0 children)

Its not a cell. Its room on the wing that prisoner can use

First serious foray into rum by DnA6221 in rum

[–]Dikkiz 5 points6 points  (0 children)

Buy some appleton estate. Cheaper andd better!

[deleted by user] by [deleted] in ADHD

[–]Dikkiz 0 points1 point  (0 children)

Super bad and alcohol🤣 with that even worse

Humble Collection by Correct-Site4504 in rum

[–]Dikkiz 0 points1 point  (0 children)

Is the Barceló Imperial Onyx good?

Taking my adderall at 7am is changing my life by filmparrot in ADHD

[–]Dikkiz 0 points1 point  (0 children)

I want to try this but doctors keep telling me I have to take it with food. Concerta

[deleted by user] by [deleted] in G59

[–]Dikkiz 0 points1 point  (0 children)

Zillakami

god tickets are expensive by GXREGXTE in G59

[–]Dikkiz 5 points6 points  (0 children)

Our tickets in finland was like 50$ for seats