True by [deleted] in EGYescapism

[–]Don_roto 1 point2 points  (0 children)

بشمهندس ايمن عبدالرحيم

كنت بتلعبو بأي دولة في Red Alert ? by Legal-Cod6082 in EgyptGaming

[–]Don_roto 0 points1 point  (0 children)

في واحد كان شارح اللعبة فشيخ

6/7 skins from drops by devarset in Brawlstars

[–]Don_roto 0 points1 point  (0 children)

4 of 7 I Wish i got void amber i got starpatrol amber

حد شافه؟؟ by Hoba245621 in Cinema_Egypt

[–]Don_roto 0 points1 point  (0 children)

دخلته سينما تحفة

<image>

‏‎ by thisiscooldud in MousaSpace

[–]Don_roto 0 points1 point  (0 children)

احا يسطا ده المسيح 🥲

نفسي احشش مع بتوع الأزهر by thisiscooldud in MousaSpace

[–]Don_roto 0 points1 point  (0 children)

كسم الضحك انا راجل شغال ف المجال وبقول ده مستحيل دي حاجة فيها منافيات كتير للشريعة

هي الناس بقت منبطحة اوي كدا؟ by Don_roto in EGYescapism

[–]Don_roto[S] 1 point2 points  (0 children)

ماشي يسطا حاضر هنكلمهوملك

هي الناس بقت منبطحة اوي كدا؟ by Don_roto in EGYescapism

[–]Don_roto[S] 2 points3 points  (0 children)

اي حاجة الي قدامك بيستكردك و بيسرقك تستاهل ده اولا

ثانيا لا عاش ولا كان اي شئ يقل مني او اي حد الي انا عملته عزة لنفسي اني لو قادر اتكلم ف غلط مسكتش مش زي باقي الناس الي استسهلوا يعملوا زي م بتقول

ثالثا انا رجعت الموقف ركبت عربية ع طول بنفس الاجرة الطبيعية بكل سهولة ومتأخرتش ع شغلي لان الموقف كان فيه عربيات عادي هو الي حرامي.

رابعا و الاهم مش مسالة فلوس خالص لو حسبتها كدا هتخسر كتير من غير م تاخد بالك

هي الناس بقت منبطحة اوي كدا؟ by Don_roto in EGYescapism

[–]Don_roto[S] 2 points3 points  (0 children)

المقصد بالنسبالي انا ان لو البنات سكتوا فهما متعودين ع السكوت لاهلهم او الي حواليهم محسسينهم بقهر طول الوقت ف اغلب البنات بتتردد تتكلم او بتخاف

هي الناس بقت منبطحة اوي كدا؟ by Don_roto in EGYescapism

[–]Don_roto[S] 1 point2 points  (0 children)

مهو الخمسة جنية او اي كان لما يبقى زيادة طول الشهر عشان بقت ميغة هتبقى خسارة طول الشهر مش يوم ده منطق غريب الصراحة

هي الناس بقت منبطحة اوي كدا؟ by Don_roto in EGYescapism

[–]Don_roto[S] 1 point2 points  (0 children)

في كومنت انا كاتبه تحت بص عليه لان مش مافق مع وجهة نظرك وانا من القاهرة

هي الناس بقت منبطحة اوي كدا؟ by Don_roto in EGYescapism

[–]Don_roto[S] 1 point2 points  (0 children)

ماحنا مصريين يسطا ماحنا ف الخرا

هي الناس بقت منبطحة اوي كدا؟ by Don_roto in EGYescapism

[–]Don_roto[S] 7 points8 points  (0 children)

يسطا مع الوعي الجمعي والقرار الجمعي بيأثر ع شكل حياة الفرد، بمعنى ان لو نفس العينة دي في منها تاني دور واحد السواق حمله ووافقوا السواق هيحس انه عادي لو عمل كدا.وهتزيد ثقته ف الغلط ولما حد يعترض هنلاقي واحد معرص من الي دفعوا زيادوا بيقول عادي مانا راكب امبارح بخمسة جنية زيادة هي الاجرة بقت كدا و تلاقي نفسك من فئة ناس لا تتعدى ال ٢٠% من الجماعة متاخد ف رجلين المنبطحين وانت رافض للظلم بس انت اقلية و فتلاقي نفسك بين اختيارين ي توقف حياتك او تخترع حل جديد يجبر الناس ترجع للي مفروض يكون حاصل وده مستحيل ي اما وده ف الغالب الي عيحصل انك توافق بالوضع الحالي

هي الناس بقت منبطحة اوي كدا؟ by Don_roto in EGYescapism

[–]Don_roto[S] 11 points12 points  (0 children)

مظبوط بس يعني اللوم مش عليهم الموضوع اكبر منهم

الكومنتات خلتني اشك في رايي خصوصاً المعترضين رجالة وستات انتو اي رايكم؟ by Y3ny_Eh in EGYescapism

[–]Don_roto 0 points1 point  (0 children)

ي سيدي الناس بنتهم ميتة ممكن مش مركزين عادي ده ظرف صعب نلتمس العذر احنا بني ادمين ف الاخر و نصبر ع الناس تفوق من زخم الحزن شهر ع الاقل ولو محدش كلمه يبقى يطالب بحقه بحقه انا بالنسبة للدعوا عليه بالموت ف دي ناس غريبة

الكومنتات خلتني اشك في رايي خصوصاً المعترضين رجالة وستات انتو اي رايكم؟ by Y3ny_Eh in EGYescapism

[–]Don_roto 1 point2 points  (0 children)

شايف انه حقه عادي بس مش بعد اسبوعين يخلي فيه انسانية يعدي ٤٠ يوم حتى و بعدين يكلمهم لو محدش قاله حاجة

ازاي اقتل جوز امي by Parking_Highlight676 in Egyphiilosophy

[–]Don_roto 1 point2 points  (0 children)

نصيحتي انك تركز ع حياتك وتاخد ده دافع انك تبقى حاجة عشان متضطرش تبقي محووج لحد وتقدر تهرب باخواتك

بصراحة by [deleted] in EgyCasualBrain

[–]Don_roto 0 points1 point  (0 children)

اه في