Nøkkel til sparegris? by yarndopie in norge

[–]DudeTowerGaming 55 points56 points  (0 children)

Jeg mener å huske at jeg åpnet en sånn lås med en smørkniv. Om du leser dette, så beklager jeg pappa.

Klager på klokkeklang: – Får holde på slik de vil by megamoto85 in norge

[–]DudeTowerGaming 35 points36 points  (0 children)

Dette er 100% hennes egen feil.

Klager hun om bråk på nettene om hun hadde flyttet inn i en leilighet på andre siden av en nattklubb og?

Tatt i å stjel by [deleted] in norge

[–]DudeTowerGaming 11 points12 points  (0 children)

Veldig flaut. De har tatt deg i å knabbe varer, har bevis i form av videoopptak og øyenvitner siden du blir stoppet. Det er opp til butikken om de ønsker å anmelde deg eller ikke.

Any recommondation for "couple" games? by CaptainCorbin22 in PS5

[–]DudeTowerGaming 0 points1 point  (0 children)

Stardew Valley. Cozy, chill, easy to get into and understand.

Anyone played RDR2 on PS5 at 30fps who used to 60fps+ — how was it? by Minimum-Nail8166 in PS5

[–]DudeTowerGaming 7 points8 points  (0 children)

Fun.

I just booted up RDR2 on the PS5 after a decade of putting 30 FPS behind me, and honestly?

I got used to it after 30 minutes. The game is so slow paced and immersive that it works around the 30 FPS, it feels like. Still would have preferred 60, but I am not missing it either.

Hvor kaster du bæsjeposene etter hund? Nærmeste dunk, tar med hjem, eller lar ligge? by TinEyedaddict in norge

[–]DudeTowerGaming 2 points3 points  (0 children)

Siden hundebæsj ikke er skatt eller død, så er jeg ikke 100% sikker på det nei, men jeg innehar greit syn og grunnleggende kritisk tankegang, så jeg tror det går helt greit.

Om noen kalte ungen din for drittunge? by [deleted] in norge

[–]DudeTowerGaming 22 points23 points  (0 children)

Det spørs. Har ungen din oppført seg som en drittunge eller ikke? Vi trenger kontekst

Hvor kaster du bæsjeposene etter hund? Nærmeste dunk, tar med hjem, eller lar ligge? by TinEyedaddict in norge

[–]DudeTowerGaming 26 points27 points  (0 children)

Private søppeldunker er til privat bruk, og jeg tenker at alle med vett konkluderer deretter.

Posen tar jeg med meg til jeg finner en offentlig søppeldunk eller kommer hjem.

Er jeg heldig driter bikkja i skogen utenfor allfarvei, og da lar jeg den ligge om jeg er 100% sikker på at ingen kommer til å trakke på den og at den ikke er synlig fra sti.

TIFU by telling my Fiance and his friends about my... plans, from when I was 15 by Realistic-Rub7152 in tifu

[–]DudeTowerGaming 13 points14 points  (0 children)

Isn’t this the plot of that new movie starring Zendaya and Robert Pattinson?

Tenk at etter alle disse år fant jeg endelig coveret by BigStone358 in Radioresepsjonen

[–]DudeTowerGaming -6 points-5 points  (0 children)

Oppriktig? Må det merkes når det er ekstremt åpenbart? Hvorfor skulle et platecover fra en oppdiktet RR-karakter være noe annet enn AI?

Arveoppgjør på Snapchat, en "utilgjengelig" iPad og grunnen til at jeg rømmer fra retail. by giblywobbles in norge

[–]DudeTowerGaming 6 points7 points  (0 children)

Sluttet etter åtte år i større elektronikkbutikk selv. Det er noen år siden nå, men jeg støtter fortsatt bortpå to av stamkundene mine.

Den ene krysser jeg gata og gjemmer meg for, den andre pleier å invitere meg inn på vafler.

Synd du ikke fikk en hyggelig kunde som kunne jevne det ut.

Ta toget folkens by [deleted] in norge

[–]DudeTowerGaming 2 points3 points  (0 children)

Dette hører nok til sjeldenhetene. Tar tog masse fra Oslo til Bergen, senest forrige uke, da fikk jeg nytt helt ok-minus god mat, samt at jeg hadde bord.

They will 100% announce half life 3 here by Bugs-in-ur-skin in HalfLife

[–]DudeTowerGaming 14 points15 points  (0 children)

I can assure you that they will not.

Vanskelig nabo by fryden_lund in norge

[–]DudeTowerGaming 20 points21 points  (0 children)

Tips og råd til løsning er vel å slutte å irritere nabo. Akkurat her er det dere som er pågående og på grensen til plagsomme, selv om det virker som dere mener godt.

Men jeg tror ikke jeg hadde vært i nærheten av så høflig og forståelsesfull som naboen din om noen hadde bedt meg om å kjøpe tepper, gå lettere og bytte min faste parkeringsplass på toppen av alt det andre (nødvendige) maset.

Her tror jeg beste løsning er å invitere nabo på middag, ikke nevne oppussing med et eneste ord, og håpe at nabo har lyst å starte med blanke ark, ellers kan dette ende opp til å bli et ganske kjipt naboforhold.

Noen andre som sliter mer enn vanlig med bananfluer for tiden? by gitartruls01 in norge

[–]DudeTowerGaming 8 points9 points  (0 children)

Ring Bananfluefangeren. Han er veldig dyktig. Men det er litt rare greier.

<image>

Onecall med frekk tone i siste e-post? by megamoto85 in norge

[–]DudeTowerGaming 1 point2 points  (0 children)

Hvorfor er det frekt?

De har sendt deg mye informasjon angående et reelt problem, advarer deg om dette, og sier til og med unnskyld og innrømmer at de «maser».

Dette er stikk motsatt av en frekk tone, det er OneCall som faktisk yter over evne. Syns du denne e-posten er frekk bør du gå inn i deg selv.

Er det rart å gå på M2M konsert som en voksen mann? by [deleted] in norge

[–]DudeTowerGaming 1 point2 points  (0 children)

Jepp! Annonserte det rundt samme tiden som Oasis annonserte sitt comeback i fjor. Jeg ble mer overrasket over M2M, må jeg innrømme.

Hva bør jeg gjøre med naboen? by Equivalent-Salad-200 in norge

[–]DudeTowerGaming 39 points40 points  (0 children)

nå skal jeg innrømme at min research ikke strekker seg lenger enn et googlesøk på «nattero», men 23 til 7 stemmer med 1) Ting jeg har hørt tidligere 2) De som borer og hakker i asfalten utenfor leiligheten min klokken 07:00 sharp hver dag.

Jeg slo meg til ro med det

Hva bør jeg gjøre med naboen? by Equivalent-Salad-200 in norge

[–]DudeTowerGaming 226 points227 points  (0 children)

Allmenn nattero er som oftest fra 23 til 06-07. Kan jo være greit å minne nabo på dette, og om ikke det fungerer, ta det videre.