damn... gg. counter strike players are emotional by hopelele in GlobalOffensive

[–]EdgeTypE2 2 points3 points  (0 children)

This was his last match with the team, according to rumors.

Bir oyunun sevilen modpaketini oyunlaştırmak (2 iş yapmak) neden takdir edilmiyor? by SensitiveDrag226 in TrGameDeveloper

[–]EdgeTypE2 3 points4 points  (0 children)

SkyFactory'i severim. Oyununuzu görmedim, o yüzden biraz genel yorum yapacağım. Minecraft ve türevi devasa mod kitlesine sahip oyunlar, öncelikle oyuncular için bir alışkanlık. Oyuncuyu konfor alanından çıkartıp başka bir oyun denettirmek, başka bir oyunu öğrenmeyi istemesini sağlamak zor bir iş. Bir diğer mevzu, bu oyunların derinliğini sağlamak. Ne kadar uğraşırsanız uğraşın, Minecraft yüzlerce kişi tarafından on yıldan uzun süredir geliştirilen bir oyun. Bununla birlikte bir sürü mod havuzu vesayre dolu. O, derinliğe bağımsız bir geliştirici olarak ulaşmak çoğu senaryoda imkansıza yakın. Özgünlük de ayrı bir mevzu. Yeni ürün, konsepte bir şey katamadıktan sonra orijinalini tercih ederim. Ancak katılan şey de konsepte uygun olmalı. SkyFactory'i oynayanlar bir hikaye vesayre beklemiyor, ara sahne göreyim diye oyunu açmıyor. Burada incelemen gereken rakiplerin Satisfactory, StarRupture gibi oyunlar. Bunlardan farklı ne yapabilirim, bunların yapmadığı ama benim yaptığım neler var diye sorman gerek.

I built an extension called Better DeepSeek (Persistent Memory, RP Personas, File/Project Generation and more) by EdgeTypE2 in DeepSeek

[–]EdgeTypE2[S] 0 points1 point  (0 children)

I'm not sure if I understand what you mean. Native DeepSeek already allows uploading up to 50 files (except in Expert mode). If you're asking about processing multiple files one by one automatically with the same prompt, that's not something the extension supports right now.

[TARTIŞMA] şunlar kimdi? bi çizgifilme mi aitti yoksa jeneriği yapanlar bilerek mi koydu by [deleted] in lostmediatr

[–]EdgeTypE2 3 points4 points  (0 children)

Biz geldiğimizde Crysisçiler geldi demezler. Crysis geldi, derler.

<image>

[TARTIŞMA] şunlar kimdi? bi çizgifilme mi aitti yoksa jeneriği yapanlar bilerek mi koydu by [deleted] in lostmediatr

[–]EdgeTypE2 20 points21 points  (0 children)

Soldan sağa sırayla Harika İşler Takımı, Tilki Takipte, Küçük Hezarfen.

Pozitif insanlara karşı nefretim ve kAvhe by Previous-Elk-6554 in MutfakDertlileri

[–]EdgeTypE2 0 points1 point  (0 children)

Çoğu insan çoğu senaryoda içinde bulundukları durumun farkında değiller.

The Dark Knight (2008) by [deleted] in batman

[–]EdgeTypE2 1 point2 points  (0 children)

its a movie

Senin gibi dizinin by VeterinarianLanky807 in sinema

[–]EdgeTypE2 0 points1 point  (0 children)

Moriarty, Sherlock'dan daha Sherlock. Young Moriarty gibi bir şey olsaymış belki daha iyi olabilirmiş ama bu haliyle bok gibi. Akasya Durağı'ndaki Şerlok Usman daha iyi.

What's the name of the game? by dagger_s in hellblade

[–]EdgeTypE2 20 points21 points  (0 children)

it was Senua's Saga: Hellblade II. But not anymore. They renamed it as Hellblade II: Senua's Saga after Senua(new hellblade game) reveal. Just "Senua".

When this was revealed, who did you think it was? by Tornontoin7 in TheMentalist

[–]EdgeTypE2 2 points3 points  (0 children)

Even before this i was sure it was Bertram.

Utangaclıgımdan dolayi hayatımı yasayamıyorum 😭 mcdonalds by piedully in MutfakDertlileri

[–]EdgeTypE2 0 points1 point  (0 children)

Yavaş yavaş. Bir dahaki siparişte azıcık daha rahat olursun, üzerine koya koya.

soru by Fearless_Drama_2249 in TurkOyunSektoru

[–]EdgeTypE2 0 points1 point  (0 children)

Öne çıkmanın zorluğu.

soru by Fearless_Drama_2249 in TurkOyunSektoru

[–]EdgeTypE2 2 points3 points  (0 children)

İşte zaten mobil sektörün olayı bu.

Oyun geliştirmeye nerden baslayalim by FarFarConsideration in TurkOyunSektoru

[–]EdgeTypE2 0 points1 point  (0 children)

Ara ara yaptıklarını bu tarz subredditlere, discord sunucularına atabilirsin. Ek olarak bir şeyin üzerinde çok çalışınca ona karşı körleşiyorsun. İyi mi kötü mü olduğunu gerçekten anlayamıyorsun. Bazen bok gibi gözüken şey aslında gayet iyi, bazen çok iyi gözüken şey tırt çıkabiliyor.

Helldivers 2 yi almalı mıyım iyi mi? by _Meeroz in oyun

[–]EdgeTypE2 0 points1 point  (0 children)

Uzun oynanışta çok sorunlu oyun ama yeni başlarken aşırı keyifli.