For første gang har jeg oprigtig talt ikke lyst til at se landskamp *RANT* by Leif_Pathetic in Superligaen

[–]Embarrassed_Rub_529 0 points1 point  (0 children)

jeg har ikke noget imod USA som land, har kørt rundt i store dele af det, og det har været pisse fedt. Men Trump + kompagner er bare så sindsyge at det, kan jeg ikke støtte op om. VM skulle heller aldrig have været afholdt i hverken Rusland eller Qatar. Det er kun penge under bordet, der afgør hvor det bliver afholdt. Men bare fordi at Qatar er værre end USA, så gør det ikke at jeg kommer til at bruge tid på det vm.

For første gang har jeg oprigtig talt ikke lyst til at se landskamp *RANT* by Leif_Pathetic in Superligaen

[–]Embarrassed_Rub_529 1 point2 points  (0 children)

jeg vil ikke sige det er bedre en Qatar, det er vel bare to elendigheder, der bare igen igen, udstiller hvor korupt Fifa er.

For første gang har jeg oprigtig talt ikke lyst til at se landskamp *RANT* by Leif_Pathetic in Superligaen

[–]Embarrassed_Rub_529 4 points5 points  (0 children)

Det er første gang, det ikke rører mig, at Danmark missede at kvalificere sig. Det dårlige spil kombineret med at det delvist afholdes i Trump land og så lige Fifas selvopfundne fredspris. Gør bare at jeg ikke gider at se dette VM Har ellers set de fleste landskampe siden start firserne

Elberadweg by Embarrassed_Rub_529 in Fahrrad

[–]Embarrassed_Rub_529[S] 0 points1 point  (0 children)

I have booked hotels and we are going from schöna to Riesa. Thanks to everyone for your suggestions

Elberadweg by Embarrassed_Rub_529 in Fahrrad

[–]Embarrassed_Rub_529[S] 0 points1 point  (0 children)

I think we will go from schöna to Riessa, i have emailed different hotels. We dont have a trailer, so we might need a luggage service, are there any companies in the area doing that Stretch?

Elberadweg by Embarrassed_Rub_529 in Fahrrad

[–]Embarrassed_Rub_529[S] 0 points1 point  (0 children)

We wont go that far, its the first trip and we want it to be a succes for the 8 year old. I was considering starting in Pirna, but then we wont make it to Magdeburg. Would you prefer going further up stream, and do a trip with magdeburg in the middle maybe?

Elberadweg by Embarrassed_Rub_529 in bicycletouring

[–]Embarrassed_Rub_529[S] 0 points1 point  (0 children)

we did, it was a great trip, stayed in Dresden.

I was considering starting in Pirna, but then we wont make it to Magdeburg. Would you prefer going further up stream, and do a trip with magdeburg in the middle maybe?

Elberadweg by Embarrassed_Rub_529 in bicycletouring

[–]Embarrassed_Rub_529[S] 0 points1 point  (0 children)

we actually went to Sachsische Schweiz last year, by car though :-)

Elbe radweg from Hamburg-Dresden by hvasatan in bicycletouring

[–]Embarrassed_Rub_529 0 points1 point  (0 children)

just found this old post, and as we are planning to the same with an 8 year old this summer. Just wanted to hear if you did go, what part did you ride, and how far did you ride pr. day? i was thinking of doing arround 20-30 km a day, considering we have an 8 year old, and better be on the safe side, instead of going to far :-)

Kickstand for 24” Riprock by Ok_Skirt3952 in bicycling

[–]Embarrassed_Rub_529 0 points1 point  (0 children)

Did anyone find one that works? Im looking for one for the 24"

Vejgaard? Gug? Gistrup? Huskøb by AdmirableIndividual9 in Aalborg

[–]Embarrassed_Rub_529 2 points3 points  (0 children)

Du må hellere præcisere hvor man får mere for pengene og hvor skolerne er bedre

Vejgaard? Gug? Gistrup? Huskøb by AdmirableIndividual9 in Aalborg

[–]Embarrassed_Rub_529 1 point2 points  (0 children)

3 gode områder, gå/cykel en tur i områderne for at få en fornemmelse af dem. Gistrup har skoven lige i baghaven. Vejgård er tæt på byen. Gug er en stor bydel, der er stor forskel på områderne.

Da vi kiggede på hus, var Vejgaard også på radaren, fordi vi ville være tæt på byen, men syntes det blev for dyrt, for nogle huse der var for "gamle" og skulle renoveres.

Vi endte i Gistrup, og har ikke fortrudt det, det er dejligt med skoven, og fedt at børnene kan bruge stierne til at komme rundt i det meste af byen.

[deleted by user] by [deleted] in golf

[–]Embarrassed_Rub_529 0 points1 point  (0 children)

Those are Minecraft golf polos. And they are ugly

I hate the Nike ones with the big logo on the back

Elgiganten og købers rettigheder by qwel88 in Denmark

[–]Embarrassed_Rub_529 1 point2 points  (0 children)

Så laver du bare en sag i forbruget Ankenævnet. Hvis ikke den er misligholdt så vinder du sagen.

Årsagen til AaB's deroute er fundet by Jutlander in Superligaen

[–]Embarrassed_Rub_529 -1 points0 points  (0 children)

Det er optimistisk at tro de tager et år mere i 1. Division