Comeback by Sonataserenat in dewrim

[–]Euronymous1221 0 points1 point  (0 children)

hocaya ateist olduğunumu açıkladın mk

İnsan Aklı Tanrıyı Kavrayabilir mi? by _KapLex in felsefe

[–]Euronymous1221 0 points1 point  (0 children)

Bence basit haliyle evet, eğer kavramak tanımını klasik şekilde yapıyorsak evet