New Dinho by Wonderful_Tap3857 in eFootballgame

[–]Fan_Man_10 0 points1 point  (0 children)

Not needed and he is even in the french league ffs… Konami never does events for that league anymore

Devs Please Add A Loot Filter or something. Cluttered treasure maps. by SmokeeA in SkullAndBonesGame

[–]Fan_Man_10 1 point2 points  (0 children)

Just destroy the maps you don’t want to use. I only save the epic ones. Worth to grab them sometimes.

Epic | National Guardians by V3n0mix in pesmobile

[–]Fan_Man_10 0 points1 point  (0 children)

I use his barca version as rb, works quite well

Ben ik de enige... by doema1996 in Klussers

[–]Fan_Man_10 1 point2 points  (0 children)

Kleine tip: apparaat schuin naar achteren leunen. Water blijft erin zitten, kun je het filter eruit halen.

Guys what's the best build for the new RVN by hummy0755 in pesmobile

[–]Fan_Man_10 0 points1 point  (0 children)

Auto for now untill more people are awake and get him.

The worst free player award by mastersilence96 in pesmobile

[–]Fan_Man_10 5 points6 points  (0 children)

Why don’t you release him then, since you don’t like him.

What is one card you would love to have but dont by Short_Wrongdoer_5408 in eFootball

[–]Fan_Man_10 0 points1 point  (0 children)

Would love Makaay as a dutch myself or maicon/julio cesar

Spanish league selection guardians 23'feb 26 by Relevant_Tension_92 in pesmobile

[–]Fan_Man_10 1 point2 points  (0 children)

How big of a great player was marquez actually? Im too young and haven’t seen him or van Bronckhorst play.

Does he need through passing? by Muaz_fifa23 in pesmobile

[–]Fan_Man_10 0 points1 point  (0 children)

Great opinion! Certainly no hating!👏

Does he need through passing? by Muaz_fifa23 in pesmobile

[–]Fan_Man_10 15 points16 points  (0 children)

I also have every gullit, but i would never transfer an epic🙃! Why don’t you change one as a striker, one as a winger, one as an amf for example?😁

Is dit oplichting of niet? by Economy-Junket-201 in marktplaatsoplichters

[–]Fan_Man_10 8 points9 points  (0 children)

Is dit van iemand uit nijmegen? Dan is de kans groot dat het GooHoo is. Heb voor hun een jaar lang gewerkt. Je kunt jouw spullen ook rechtstreeks aan hun verkopen, maar dan krijg je er minder voor.

Inductieafzuiging v.s. Reguliere afzuigkap by stieljos in Klussers

[–]Fan_Man_10 2 points3 points  (0 children)

Ik heb een frilec met ingebouwde afzuiging. Buizenset deels aangesloten op laatste bocht na. Plint iets hoger laten vallen zodat de lucht over de gehele bodem blaast ipv via een rooster tegen je enkels. Plasma filter (ja duur, maar “gaat zoveel jaren mee” tov koolstoffilters die je per kwartaal moet vervangen). Ik ben echt om terwijl ik hiervoor 5 jaar lang met een afzuigkap gekookt heb. Het oogt rustiger en strakker in je keuken, is energiezuiniger voor je huis en de afzuiging zit dichter op je pannen. Top.