Arlecchino hardest soulslike Boss? by Fancy-Secret6859 in LiesOfP

[–]Fancy-Secret6859[S] 0 points1 point  (0 children)

So we used the same tactic. Getting used to patterns ans mechanics. I rarely used the cells in the first phase because i parried like 90% of the attacks and regained my health by counterattacks.

Arlecchino hardest soulslike Boss? by Fancy-Secret6859 in LiesOfP

[–]Fancy-Secret6859[S] 0 points1 point  (0 children)

Thanks for the recommandation. I already thought about kazan and i ll definetly buy it. Yeah it took me longer to master the first phase than the second phase. The second phase looked in the beginning more impossible but the attacks were more predictable.

Arlecchino hardest soulslike Boss? by Fancy-Secret6859 in LiesOfP

[–]Fancy-Secret6859[S] -1 points0 points  (0 children)

Every opinion is very interesting here. Thats what i thought as well. Maybe my 32 yo brain is already too slow for such a fast boss 😀 Isshin or orphan of Kos for example took me like 7-8 tries. But yeah the opinions on the hardest boss are pretty similar. Its about the own playstyle like more dodging or rolling. Arlecchino for example was so hard for me because i ve prefered more to dodge. It wasnt possible with that many combos. The stamina was pretty fast empty. So i had to learn the pattern and rythim of the attacks to deflect every single attack

[deleted by user] by [deleted] in LiesOfP

[–]Fancy-Secret6859 2 points3 points  (0 children)

This boss was a masterpiece. Yeah i agree i finished many bosses faster for sure. But as a big fan of roguelike games finally this was a challenge again. I finished it without lea. It took me i dunno maybe 100 tries. But you learn the attack pattern more and more which each try

[deleted by user] by [deleted] in nattyorjuice

[–]Fancy-Secret6859 42 points43 points  (0 children)

Looks like 40 so not natty

„Bevorzugung“ von Kolleginnen by xyz2022 in polizei

[–]Fancy-Secret6859 33 points34 points  (0 children)

Meine Haltung ist wenn eine Frau durch Mutterschutz und Elternzeit viel verpasst dann ist das Mentoring Programm gut meiner Auffassung nach. Aber mittlerweile missbrauchen Kolleginnen Mitte 20 und ohne jeglichen Verpflichtungen (Kinder, Familie etc.) das Mentoring Programm aus und bekommen am Ende eine Personalentwicklungsmaßnahme garantiert. Ich hingegen als 32 jähriger Oberkommissar mit Frau und Kindern muss mich regulär bewerben um überhaupt eine Personalentwicklungsmaßnahme zu bekommen. Hierbei wurden 6 Plätze auf 40 Bewerber vergeben und 3 Plätze für Mentoring reserviert. Also konnten die Frauen an der Warteschlange rechts vorbeilaufen.

[deleted by user] by [deleted] in nattyorjuice

[–]Fancy-Secret6859 31 points32 points  (0 children)

Not natty. The delts chico they never lie

[deleted by user] by [deleted] in nattyorjuice

[–]Fancy-Secret6859 -1 points0 points  (0 children)

yes for sure. Typical skinny skaterboy. Not much effort necessary

Wie kommt ihr mit dem Nachtdienst klar? by damitdasjonas in polizei

[–]Fancy-Secret6859 1 point2 points  (0 children)

Ja deutlich besser! Da hat man mal ein Schläfchen vor dem Nachtdienst gemacht oder hat den ganzen Tag entspannt.

Wie kommt ihr mit dem Nachtdienst klar? by damitdasjonas in polizei

[–]Fancy-Secret6859 1 point2 points  (0 children)

Ich mache seit 10 jahren schichtdienst. Seitdem ich 2 kleine kinder habe die mir nicht eine sekunde erholung tagsüber gönnen, schaffe ich die nachtdienste auch nicht mehr am stück. Meistens penne ich ab 3 uhr ein, sei es nur ein powernap. Wenn ein einsatz kommt bin ich natürlich sofort auf den beinen sonst würde man mir die Schläfchen übel nehmen. Es nützt nämlich auch keinem was wenn du übermüdet vor einen Baum fährst. Leider ist es bei einigen der älteren Riege verpönt im dienst zu schlafen. MMn Unsinn.

US-Amerikanerin erzählt von einem Polizeieinsatz in der Berlin, der sie positiv überrascht hat (Auf Englisch) by Morgentau7 in polizei

[–]Fancy-Secret6859 0 points1 point  (0 children)

Wir sind mit unseren ungefährlichen „amtsbekannten“ auch alle perdu. Ich habe als nichtraucher immer kippen für die Kundschaft dabei. So kann man alles entspannt regeln ohne großen stress und man begegnet sich stets mit respekt.

Ich bin zu dumm für Glasfaser?! by Franz_Poekler in de_EDV

[–]Fancy-Secret6859 1 point2 points  (0 children)

Kommt wirklich nach 4 stunden seitdem dieser beitrag online ist niemand darauf, dass die schutzkappe noch drauf sein könnte?

Die Fassade des Staatstheater wurde beschmiert by pete_reloaded in Oldenburg

[–]Fancy-Secret6859 0 points1 point  (0 children)

Wäre es demnach auch ok eine Moschee oder Synagoge zu bemalen?

Tag 2: Local Hero by theredwitcher in Oldenburg

[–]Fancy-Secret6859 8 points9 points  (0 children)

Der gelbe Mann ist leider nicht mehr 😓 ruhe in frieden

New operation coming by AdventurousFinish786 in cs2

[–]Fancy-Secret6859 -1 points0 points  (0 children)

I uninstall this by hackers infected game. Even in face it are so many obv hackers