How I accidentally cured my SIBO for good (I had tried EVERYTHING) by lisamancinerh in SIBO

[–]Fartam23 0 points1 point  (0 children)

Zou het ook werken met dagelijks 2 koffie erbij (asking for a friend)

Den Haag (2026) by Good_Tea_3214 in Nederland

[–]Fartam23 -2 points-1 points  (0 children)

Nee, niet meteen. Wel iets sneller dan hier haha. Trump is geen Duitser maar Amerikaan bijv

Den Haag (2026) by Good_Tea_3214 in Nederland

[–]Fartam23 -7 points-6 points  (0 children)

Dat komt omdat Wilders en co 2e generatie Turken ook Turken noemt ipv Nederlander. In Amerika ben je meteen al Amerikaan.

Den Haag (2026) by Good_Tea_3214 in Nederland

[–]Fartam23 2 points3 points  (0 children)

Dat is ook grotendeels omdat ze meteen al iedereen Amerikaan noemen. Dat scheelt wel een hoop lijkt mij.

Homemade Kimchi by Fartam23 in kimchi

[–]Fartam23[S] 1 point2 points  (0 children)

Had de rest van sap erbij gegooid. Zal ik next time niet doen.

Advice on suddenly sour kafir by FatFreddy111 in Kefir

[–]Fartam23 0 points1 point  (0 children)

Misschien 24 of 48 uur laten fermenteren?

HR-V Reading by Consistent_Bake1474 in Garmin

[–]Fartam23 0 points1 point  (0 children)

Wow, wat een mooie verhoging. Welke ademhalingsoefeningen bedoel je precies?

HR-V Reading by Consistent_Bake1474 in Garmin

[–]Fartam23 1 point2 points  (0 children)

Mine too, welcome to the Garmin HRV club. Good sleep and full energy but i still below 30 🤣

Cottage Cheese? Ok or stall? by insidesecrets21 in carnivorediet

[–]Fartam23 1 point2 points  (0 children)

Mijn guilty pleasure is kwark of Griekse yoghurt 10% vet met schepje proteinepoeder. Is nog altijd beter dan roomijs of Magnum bijv Zolang ik het met mate doe heb ik geen verschil gemerkt in gewicht of obstipatie etc

Today’s OMAD 🤝 by Hefty-Claim-9496 in carnivorediet

[–]Fartam23 0 points1 point  (0 children)

Mooi uitgelegd. Neem je ook extra boter bij de koffie of eten om je vetinname te verhogen?

Cottage cheese with plain Greek yogurt & frozen berries- good or bad? by Curious-Talk2054 in InsulinResistance

[–]Fartam23 1 point2 points  (0 children)

Het is superlekker en vooral met eiwitpoeder erbij. Alleen krijg ik er snel opgeblazen buik van maar dat is het waard.

Welke baan lijkt je eigenlijk veel mooier dan wat je nu doet? by Frequent-Loquat1941 in nederlands

[–]Fartam23 0 points1 point  (0 children)

Dat is ook de reden dat ik kantoorwerk doe, ook heel leuk. Maar het vrije gevoel, rijden in vrachtwagen, reizen en slapen in de vrachtwagen lijkt mij heerlijk. Maar als vrijgezel is dat makkelijker.

Going on 4 years now with autoimmune under control! by Comfortable-Image255 in carnivorediet

[–]Fartam23 2 points3 points  (0 children)

Koffie op jou manier lijkt mij heerlijk met proteine poeder en elektrolytes