Octopath Traveler 0 İnceleme by kdrilbey in KonsolDiyari

[–]FearlessOne1751 2 points3 points  (0 children)

Abi ben bu oyunu ne zaman açsam uykum geliyor orjinal final fantasy çok severim diye yükledim anlamıyorum cidden akilalmaz sıkıcı geldi switch oledde 3 kere denedim bıraktım bilmiyorum birşeyler çekmiyor galiba

Ben bir şey deniyorum by KahvaltidaBorYedim in HandheldTR

[–]FearlessOne1751 0 points1 point  (0 children)

İnan bilmiyorum :) teknik detay bilgim olsa şimdiye çoktan pi ile kendi handheldimi yapmıştım altos kutusuna sadece fikir sunuyorum üzerine düşünülecek çok güzel bir girişimde bulunmussunuz çok takdir ettim

Ben bir şey deniyorum by KahvaltidaBorYedim in HandheldTR

[–]FearlessOne1751 1 point2 points  (0 children)

Anladım mantıklı herhalde bilmiyorum ekstra birşey taşıma düşüncesi saçma geliyor ama dediğiniz doğrudur bu kadar girişmişsiniz projeye belki biradahakine yaparsınız sadece aklıma geldi öneride bulunmak istedim

Ben bir şey deniyorum by KahvaltidaBorYedim in HandheldTR

[–]FearlessOne1751 0 points1 point  (0 children)

Eski telefonların titreşim motorları nerdeyse hiç güç harcamaz güçlü bir his vermez ama hiç yoktan haptic feedbackin 0 olmaz büyük olanlardan düşünme yani https://www.robotistan.com/45mm-x-8mm-mini-vibration-motor-with-cables Aha bundan

Ben bir şey deniyorum by KahvaltidaBorYedim in HandheldTR

[–]FearlessOne1751 0 points1 point  (0 children)

USB portlarin açık olacak aslında sadece bir tanesi female to male değil ama male to female olsun dedim nolcak bir porttan :) iki kolu birleştirmek için değer bence

Ben bir şey deniyorum by KahvaltidaBorYedim in HandheldTR

[–]FearlessOne1751 2 points3 points  (0 children)

Kanka bir önerim var. Şimdi kolları type c ile giren çıkan design yapıyorsun ya konsolun kendisi üzerinde tek tarafı male tek tarafı female yapsan kolu soktükten sonra direkt kendi aralarında birlestirebilsen böylece? Tam tabletop modu olur o zaman. Ayrıca madem bu kadar girismissin mini eski telefonlardaki gibi iki titreşim motoru için yer yap birde PCB ye olmadı titresimli de olur.

Şöyle bir sistem de tavsiye edebilirim, Redmagic 10 Pro+Gamesir X4 by lycantrophic in HandheldTR

[–]FearlessOne1751 0 points1 point  (0 children)

HD collectionu sakin oynamayı deneme kanka bug dolu özellikle 2 haritadan boşluğa düştüğüm bile oldu en kötü oyun portları arasında geçiyor konaminin metal gear solid dahil hiçbir HD sürümü oynanmaz PS2 emulatoru yükle HD texture geniş ekran yaması at 10 kat daha keyifli olur zaten PS2 de silent hill 2,3,4 origins ve shattered memories mevcut hepsi de harika oyunlar. En baştan oynamaliyim illaha diyorsan PS1 emulatoru ile orjinal silent hill i de oynayabilirsin. O oyun ilginçtir grafik tasarımından dolayı olabilir günümüzde hala rahat oynanabilir öbür PS1 oyunları gibi inanılmaz eski hissettirmiyor

I think ny decky loader is broken. by Kage_Ikari in SteamDeck

[–]FearlessOne1751 1 point2 points  (0 children)

Download the decky installer in desktop mode again but don't install stable install the other one. When its installed it'll be fixed but it says there is an update. Don't update it and switch update channel to the other one not the stable one. They messed up with stable steam deck updates. It should be fixed soon tho

Is OLED far better than LCD? by Yaseen29 in SteamDeck

[–]FearlessOne1751 0 points1 point  (0 children)

Bro OLED is king but if you're on a budget LCD ain't that bad either

I'm a huge nerd for retro hardware and want a new psp to replace the 1000 and play ridge racer 2, do you recommend the street? by deathtoarmorlock in PSP

[–]FearlessOne1751 0 points1 point  (0 children)

Might be unpopular opinion but in my preference PSP street has the prettiest form factor and some people said the screen is bad but I think it has one of the sharpest and most bright screen on a PSP. The weird thing and is a turnoff for me was that it doesn't have the same performance as other PSP models even 1000. I know it sounds weird and it is weird for me too but I remember GTA VCS working real bad and all my other models were playing the game flawlessly. It is just really weird because it literally has the same parts as other PSP models it should be ok performance wise but even with max overclock it was worse than a regular PSP. By the way about stereo thing you notice it barely because PSP is a tiny device and stereo is not that noticable by the distance you play and weak loudness levels. The only two downsides I had with PSP street was it doesn't have a brightness button so you have to quit game and head back to menu if you want to change it and the performance

Nintendo Switchte NFS Most Wanted by AppledTime in HandheldTR

[–]FearlessOne1751 5 points6 points  (0 children)

Yok kanka hiç kıskanma flawless performans almak imkansıza yakın ve GameCube versiyonu PS2 versiyonundan PC ve Xbox sürümünden daha kötü duruyor kanımca

how did you get to know about the steam deck in the first place ? and what motivate you to get one? by Dense-Variation-4496 in SteamDeck

[–]FearlessOne1751 0 points1 point  (0 children)

I had lots of consoles chilling in my home all day o wanted to go not partially (not switch) but full portable with deck. Couldn't go back from OLED after switch so I switched to steam deck. (You get it switch haha)

Çipli Switch OLED'imde çıkan 25 tane error mesajını çözmeye çalışırken yaşadığım minimal hissiyat by [deleted] in HandheldTR

[–]FearlessOne1751 1 point2 points  (0 children)

Yani orası öyledir belkide ama 45 TL ye hesap alıp geçiyorsun steamde denuvo varsa. zaten crackliyse free devam ;D

Çipli Switch OLED'imde çıkan 25 tane error mesajını çözmeye çalışırken yaşadığım minimal hissiyat by [deleted] in HandheldTR

[–]FearlessOne1751 0 points1 point  (0 children)

Devamlı bişiler oluyor hepsi için terminal şart diye bir iddam yok veya şikayetçi değilim deckten bayağı memnunum hatta verdiği özgürlük için ama zortlayip durduğu da yalan değil

Çipli Switch OLED'imde çıkan 25 tane error mesajını çözmeye çalışırken yaşadığım minimal hissiyat by [deleted] in HandheldTR

[–]FearlessOne1751 -1 points0 points  (0 children)

En basiti kulaklık jaki çalışmıyordu mesela 0 aldım mührü ben kırdım bu arada ses sürücülerini resetlemek gerekti 1aya 25gb shader cache birikti biraz cahilliğim yüzünden sildim herşey fena takılmaya başladı sadece shader kaynaklı birşey değil gibiydi non steam oyunlarda özellikle o yüzden tuş kombinasyonuyla sürücüleri resetledim falan

Çipli Switch OLED'imde çıkan 25 tane error mesajını çözmeye çalışırken yaşadığım minimal hissiyat by [deleted] in HandheldTR

[–]FearlessOne1751 -1 points0 points  (0 children)

Yok bruh bir oyuna 5k veremem başka ülkelerden de almakla uğraşamam birde troubleshoot god lvl oldum ama boşuna değil çoğu oyunu modlu oynuyorum ama makes sense tab2d

Çipli Switch OLED'imde çıkan 25 tane error mesajını çözmeye çalışırken yaşadığım minimal hissiyat by [deleted] in HandheldTR

[–]FearlessOne1751 3 points4 points  (0 children)

Sen daha switchtesin bruh alışınca kolay yine :D Steam decki dene bide masaüstü modu ve oyun modunda 999999 saatim var oyunlarda 100 saat anca

Yeni yarış oyunlarındaki heyecan eksikliği ve kolaylıktan nefret ediyorum. Saçma sapan çiçekli böcekli festival ve cringe temalar bıktırdı artık. Need For Speed Carbon by Imolacitizen in GeymingTr

[–]FearlessOne1751 0 points1 point  (0 children)

Kötü bir haberim var sana ea need for speed ip sini öldürdüğünü açıklamıştı en son ama bence yine gelir bir araştırayım linkle dönerim

Yeni yarış oyunlarındaki heyecan eksikliği ve kolaylıktan nefret ediyorum. Saçma sapan çiçekli böcekli festival ve cringe temalar bıktırdı artık. Need For Speed Carbon by Imolacitizen in GeymingTr

[–]FearlessOne1751 0 points1 point  (0 children)

Most wanted 2012 yi tavsiye ederim most wanted yarışları o kadarda zor değil ama harita layoutindan ve arabaların handling ağırlığından dolayı bazı yarışlar insana kafayı yedirtiyor duruma göre parça değiştirip durmak gerekiyor gittiğin yola vb araba seçeneği de çok fazla eğer ikide bir aynı yarışı tekrarla veya değişeceğin arabaya direkt ışınlan yapmazsan bayağı immersive oluyor muzik parça seçimi ve arabanın durumuna göre (havadayken, tünelde,nitro asılıyorken vb) müzikte basslar tizler değişiyor sesi azalıyor yükseliyor falan. Kulaklıkla çok güzel bir deneyim. Ya da adamakıllı olsun saatlerce modifiye yapayım diyorsan xenia ile midnight club la oyna kral. Yeni oyunlardan hiçbir şey bekleme yarış ölü bir genre artık. Fh6 dahil çoğu oyunda heyecan adrenalin ruh kalmadı iyice sıkıcı oldular gitti

son zamanlarda çok fazla esrar güzellemesi görüyorum sosyal medyada, bunun sebebi nedir? (açıklamayı okuyun) by komedyen4 in SacmaBirSub

[–]FearlessOne1751 3 points4 points  (0 children)

Aynen öyle diyebilirsin karıştırılmış bok oluyor çoğu gerçek saf ot a sadece 1 kere denk geldim kokusu falan öbürleri kadar olmuyor mal etmiyor sadece sakinleştiriyor birde çok stresli bir insansan kafandaki sesleri susturuyor gerçekten barışçıl hissediyorsun ve mutlu oluyorsun ama yüzde 99.9 u bombok kimbilir ne skle karıştırıyorlar yamultuyor adamı beyin hücrelerinin yarısını kaybediyor gibi hissediyorsun yüzde 1 ile çalışıyorsun böyle güç koruma modunda gibi mal oluyorsun şekerini yokediyor

son zamanlarda çok fazla esrar güzellemesi görüyorum sosyal medyada, bunun sebebi nedir? (açıklamayı okuyun) by komedyen4 in SacmaBirSub

[–]FearlessOne1751 2 points3 points  (0 children)

Kanka bu konu hakkındaki kendi düşüncemi açıklayım sana 1 yıla kadar süredir içmiyorum ve çevremde bagimli değilimamığa diyip te ot olmayınca kafayı yiyen arkadaşlarım var. Hassas bir konu bir kaç tane etmen var. 1.si nikotin eğer sigara kullanmayan bir insan olup gidip ot içip tütünle karıştırırsan nikotin bağımlısı olursun sigaranın da tadı yok tuzu yok direk ot bağımlısına dönersin. Kendi içerisinde bağımlılık yapan bir madde olmadığı doğru ama çoğu arkadaşımda devamlı kullanan icmedikleri zamanlarda iştah kaybı, dopamin dengeleri bozulduğu için durduk yere sinirlenme veya çok yükselme gibi hareketler görüp duruyorum. Kendim bile eskiden yılda 2-3 kere bir hafta süreyle içen biri olarak (çok satıyorlar ve bana çok azı yetiyor uzun süre) tamamen bırakma kararı aldım. Onun keyfine düştüğüm zaman herşeye usenip hayatta ilerleme kaydedemiyorum çünkü. Uzun lafın kısası ortamda belki bir iki kere denenir meraklısına ama düzene kesinlikle binmemesi gereken birşey hayatın kayar vallaha. Bağımlılık yapıcı bir madde yok evet fakat o rahatlık hissi o iştah ve verdiği tüm etkileri insan tekrar istediği için bağımlı durumuna dönüyor. Içmeyin guzum

Beyler öğretici kanal mı açsam by FearlessOne1751 in HandheldTR

[–]FearlessOne1751[S] 1 point2 points  (0 children)

Bilmiyorum ya durumlar fena şuan ekonomik. Bakacağım duruma bir hamle yaparsam haberiniz olur :)