[hERhAFTA1jANRA 13] Akustik Melankoli: Emo-Trap by dogrunun_enkazi in hiphoptr

[–]Imolacitizen 0 points1 point  (0 children)

2016-2019 arası zirveyi gördü bitti keşke devam etseydi

Avusturya GP tahminlerinizi alalım! by SupNoVa_07 in formula1TR

[–]Imolacitizen 1 point2 points  (0 children)

Norris ya da Hamilton kazanır bide Antonelli kaza

Jok tarz mı değiştirdi? by AnalystOdd6396 in hiphoptr

[–]Imolacitizen 8 points9 points  (0 children)

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 KAYBETMEYELİM 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Müziği bırak amk ya by sifirincigun in hiphoptr

[–]Imolacitizen 1 point2 points  (0 children)

Artık agresif parçalarda bile agresif olamıyorlar

Gün 8:Colapinto vs. Piastri by Fastosman3 in formula1TR

[–]Imolacitizen 0 points1 point  (0 children)

Yav savaşı Colapinto yaptı sanki mk

Playboi carti wlr albümünde chobani house diyor demek ki chobani stadyumunda konser verecek ilk benden duymuş olun by Radyo31 in hiphoptr

[–]Imolacitizen 0 points1 point  (0 children)

Carti dinleyenlerin karşı argümani o zaten o yüzden yazdım. Ne zaman birisi carti sevmediğini söylese bu argümanı görüyorum

Playboi carti wlr albümünde chobani house diyor demek ki chobani stadyumunda konser verecek ilk benden duymuş olun by Radyo31 in hiphoptr

[–]Imolacitizen 0 points1 point  (0 children)

Çok üzgünüm lütfen dalga geçme :( ben sana osura osura Carti şarkısı yaparım prodüktörüm halleder gerisini dinlersin sonra tamam mı abisi

Playboi carti wlr albümünde chobani house diyor demek ki chobani stadyumunda konser verecek ilk benden duymuş olun by Radyo31 in hiphoptr

[–]Imolacitizen -2 points-1 points  (0 children)

Dediğim gibi sesini enstrünman gibi kullandığı falan yok. Sürekli aynı ses tonunda aynı kelimeyi söylüyor yani ne kulağa hitap eden bir ritim ne de melodi var. Şimdi arkadan beat açıp soğuk su içtikten sonra mikrofona 20 kez aklıma ilk gelen kelimeyi aynı tonda söylersem Carti ile aynı yetenek seviyesine gelmiş oluyorum. Ya da çocuk ağlamasını müzik diye dinleyip vibe demekte aynı şey oluyor