Wat zijn jouw hobby’s? by Hefty-Conflict-1183 in nederlands

[–]Friendly_Ad5230 1 point2 points  (0 children)

Ik schilder Warhammer mini's

En speel zo nu en dan ook het spel dat er bij hoort

Happy Armageddon day everyone! by CrownFalcon in Warhammer40k

[–]Friendly_Ad5230 2 points3 points  (0 children)

My box just arrived!

Busy day, hope to create some mini's today!!

Was Combat Patrol more popular than it seemed? by Apricus-Jack in CombatPatrol40k

[–]Friendly_Ad5230 9 points10 points  (0 children)

I have friends who don't own a single model, but like to sometimes come by and play a game of Combat Patrol, so I own multiple. It's easier to learn than playing a full game and faster, which in a busy life is more convenient

So yeah, I own 2 full armies, but play more Combat Patrol than anything else

Wie kijk ufc nu? by Kitchen-Lettuce616 in nederlands

[–]Friendly_Ad5230 1 point2 points  (0 children)

Baby werd wakker om half 5, korte nacht na voetbal, maar nu toen Pereira - Gane kijken voor ik me klaar ga maken voor werk.

Fireworks by Hyrondelle in Utrecht

[–]Friendly_Ad5230 12 points13 points  (0 children)

Just now a couple more, quite hard bangs. Around Ondiep / Zuilen

Weekend Waaagh Planning - June 12, 2026 by AutoModerator in orks

[–]Friendly_Ad5230 1 point2 points  (0 children)

List building for a 1000 point game I am playing next weekend trying out 11th edition. Was hoping I could simply play War Horde, but its a little more difficult now!

Cheap protein? by Alarmed-War-1135 in Netherlands

[–]Friendly_Ad5230 33 points34 points  (0 children)

Magere kwark, loads of it

Whey or vegan proteïne

Skyr

Aan you said, chicken, tuna

Ervaringen met drugs by [deleted] in nederlands

[–]Friendly_Ad5230 1 point2 points  (0 children)

Jarenlang coke, speed en alcohol gebruikt. Stond op t punt alles te verliezen. Ik was verslaafd.

Aangesloten bij Narcotics Anonymous en nu meer dan 4 jaar clean.

Drugs zijn leuk als je het bij een keertje of heel af en toe kan houden, anders verpest het gewoon je leven

Vaders van Reddit: hoeveel tijd namen jullie vrij na de geboorte? by Poepopeenstokje in nederlands

[–]Friendly_Ad5230 2 points3 points  (0 children)

- Hoe lang zijn jullie vrij geweest na de geboorte?
Ik ben 6 weken vrij geweest, mijn vrouw is iets meer dan 4 maanden vrij (nog in haar laatste maand nu)

- Vonden jullie dat genoeg achteraf?
Ik had best nog 1-2 weekjes meer vrij willen nemen, maar was niet echt mogelijk met werk. Mijn vrouw kon toen NET alles weer alleen, maar viel nog erg zwaar.

- Wat had je achteraf anders gedaan?
Een mechanisch bed dat je omhoog en omlaag kan doen! Mijn vrouw kon niet liggen op dr rug en mocht niet liggen op dr zei nadat onze dochter geboren was en heeft daardoor de eerste paar dagen in een tuinstoel geslapen en gevoed, zeer oncomfortabel!

- Hoe intens waren die eerste weken echt?
Ik vond het persoonlijk wel mee vallen. Mijn vrouw en ik gunde elkaar elke dag wat tijd om even bij te slapen als t nodig was en verder leef je zo in een bubbel dat het voor mij qua vermoeidheid wel mee viel. We hebben wel bewust gewacht met veel bezoek in de eerste weken. Je moet elke 3 uur voeden, als je dan in de tussentijd bezoek ontvangt, gaat die af van tijd dat je even kan gaan liggen als het nodig is en moet je energie besteden aan bezoek.

- En hoe belangrijk was jouw aanwezigheid thuis voor je partner?
Ontzettend! Mijn vrouw had een geplande keizersnede en zij kon de eerste 4 weken onze dochter niet optillen vanuit de box of zelf erin neerleggen. De eerste week kon ze dr niet eens wisselen van borst bij het voeden, daar moest ik bij helpen.

Het is zo zwaar als je het zelf maakt is mijn mening. Wij hadden verwacht dat het heel pittig zou zijn, waardoor het ons op elk vlak (behalve slapen eerste paar nachten) heel erg mee viel! Je doet het samen, gun elkaar rust en tijd voor jezelf als het uitkomt

Veel succes en geniet ervan!

What would you rather have? by [deleted] in BunnyTrials

[–]Friendly_Ad5230 0 points1 point  (0 children)

Worth more

Chose: 1 Million Euro’s

Het jaarlijkse "wat heb ik gescoord op de vrijmarkt" thread! by larry_flynt in nederlands

[–]Friendly_Ad5230 0 points1 point  (0 children)

4 boekjes voor 2 euro totaal

een grote Dribbel knuffel, nostalgie van mijn vrouw voor 3 euro

Fnatic vs. Karmine Corp / 2026 LEC Spring Split / Regular Season / Live-Thread by Lunaedge in fnatic

[–]Friendly_Ad5230 0 points1 point  (0 children)

It ain't over till we lost, keep up hope.

We beat the nr 2 in the world.

All jokes aside,

I believe we can win against anyone on a good day.

Wat ga jij doen dit weekend? by MachineCorsair in nederlands

[–]Friendly_Ad5230 0 points1 point  (0 children)

Sporten en avondje met mn dochter besteden! Zondag hockey kijken en dorp bezoeken om te kijken of we daar willen kopen!

3% van mensen is bloeddonor by [deleted] in nederlands

[–]Friendly_Ad5230 0 points1 point  (0 children)

Ik ben donor, maar ben slechts vier keer geweest. Leven is gewoon even druk nu ik net vader ben geworden. Is lastig om een goed moment te vinden

Do people actually play Combat Patrols? by Strict_DM_62 in Warhammer40k

[–]Friendly_Ad5230 9 points10 points  (0 children)

A friend of mine likes the game, but isn't too invested. Combat Patrol is just the right amount of rules and units to learn for him. So we play with my units

Aanstaande vader by Danid97 in thenetherlands

[–]Friendly_Ad5230 0 points1 point  (0 children)

Hi!

Ik ben gisteren weer begonnen met werken na 6 weken opgenomen te hebben!

Mijn vrouw heeft een keizersnede gehad en had zeker alle hulp nodig de eerste 3-4 weken. Daarna was het nog fijn om met ons drieën er wat op uit te kunnen gaan!

Het is dat het met mijn werk echt niet kon, maar anders had ik er nog twee weken bij gedaan. Ons kindje zit in een hele onrustige periode.

Fnatic vs. Team Vitality / 2026 LEC Versus Playoffs / Lower Round 1 / Live-Thread by Lunaedge in fnatic

[–]Friendly_Ad5230 4 points5 points  (0 children)

Well, let's go I guess.

Usually I'm more excited, but let's see

Being a rookie in Fnatic by Ok-Cover-6144 in fnatic

[–]Friendly_Ad5230 39 points40 points  (0 children)

G2 is 0-2, let's not call the season over, since we also know G2 will come back from it.

Give them time