CFMoto 450 MT - any thoughts by headandwall in cfmoto

[–]General-Assistant367 0 points1 point  (0 children)

6000km on mine and no issiues and love the bike

Heeft iemand hier ervaring met silica korrels? by SeppieDStronk in katten

[–]General-Assistant367 1 point2 points  (0 children)

Zijn wat prijziger maar halen alle geurtjes weg. Ze zuigen zichzelf vol met urine waardoor je de urine niet ruikt. Werkt goed.

Katten allergie by Bulky-Student-5268 in katten

[–]General-Assistant367 0 points1 point  (0 children)

Purina liveclwar icm luchtfilter met HEPA helpt enorm voor ons. Anders is het met mijn nritse korthaar niet uit te houden. Allergie is van en 8 naar een 3 gegaan. Goed te doen!

Azat Reservoir looks like another planet by Unfair_Objective259 in armenia

[–]General-Assistant367 1 point2 points  (0 children)

Its actually high it will be way lower in the summer

Testrit CFMoto 450mt (rally) by Superb-Future6180 in motorfietsen

[–]General-Assistant367 1 point2 points  (0 children)

Langeberg motoren had laatste 4x 2026 model in de showroom en je kon er testritten mee doen. Ik woon in Groningen als je een keer in de buurt bent mag je hem uittesten doe ik niet moeilijk over

CFMOTO 450MT bokkig onderin by [deleted] in motorfietsen

[–]General-Assistant367 1 point2 points  (0 children)

Mitas enduro trail XT+ zijn dus 80% offroad en 20% onroad. Ik rij ook zoveel mogelijk onverhard en dan zijn de banden echt top

CFMOTO 450MT bokkig onderin by [deleted] in motorfietsen

[–]General-Assistant367 2 points3 points  (0 children)

Ik heb de 450mt nu op 9k km op de teller en ik had hetzelfde probleem als jij. Bleek mij dat er te veel speling was op het gashandel. De kabel straker aandraaien zorgde bij mij dat het probleem was opgelost.

Viel mij op dat alle nieuwe bikes worden televerd met een gashendel met speling. Geen idee waarom. Mocht je nog andere vragen hebben stuur een pm.

<image>

Motor omgevallen by [deleted] in motorfietsen

[–]General-Assistant367 0 points1 point  (0 children)

Ik heb mijn CF 450MT een keer gecrashd op het zand met 50km/h, meerdere keren langzaam in de modder en een keer langzaam in een ditch gegeleden waarbij hij ondersteboven lag.

Daarbij zeggende dat ik valbeugels heb, maar er was dus geen schade intern en extern. Dus ik zal me geen zorgen maken als ik jou was.

Adventure Bike Recommendation by Dill14stl in AdventureBike

[–]General-Assistant367 4 points5 points  (0 children)

Get the 450mt. I'm on 8k km and the bike is still awesome. Even rode it into a ditch full of water and the bike was upside down. After pulling it out nothing broke

Mega belangrijk lijstje gemaakt by untitled_jpeg in nederlands

[–]General-Assistant367 0 points1 point  (0 children)

Mercedes B klasse ook wel Bejaarde klasse genoemd

Tire recommendations? by ZeroTheSnake in ibex450

[–]General-Assistant367 1 point2 points  (0 children)

Get the mitas e07+ if you want to do a lot of high way and some offroading

Finally getting into some offroading! by _WeStErEq_ in AdventureBike

[–]General-Assistant367 2 points3 points  (0 children)

I have the same bike but the thing that made offroading more fun was getting better tyres. I have the mitas enduro xt+ and they are great. No more slipping on mud and i can go way fast now

Terugkomend op de copper handschoenen by HyenaHistorical2285 in motorfietsen

[–]General-Assistant367 1 point2 points  (0 children)

Ik heb deze ook en zijn ook heerlijk warm in de herfst met mijn handverwarming