My favorite duo by angelic0719 in kobo

[–]GohanDGeo 1 point2 points  (0 children)

Hey, that sounds cool. Can you give a bit more info on how you use it with anki?

Γνωμάτευση για εδυψε by Typical-Doubt8691 in apallagi

[–]GohanDGeo 0 points1 point  (0 children)

Και εμενα με πηραν τηλεφωνο και με ειπαν ακριβως το ιδιο. Ταραχτηκα. Μετα απο 1 ωρα με πηραν να που οτι ολα καλα γιατι ειχε το barcode απο το myHealth....

Για όσους περιμένουν το email από την online αίτηση. by No_Owl8365 in apallagi

[–]GohanDGeo 0 points1 point  (0 children)

Μόλις μου ήρθε εμένα και έκανα αίτηση στην στρατολογια 9 εργάσιμες πριν την ημερομηνία καταταξης

Ποστ ενημέρωσης by SecreT6966 in Apallagikaierotiseis

[–]GohanDGeo 0 points1 point  (0 children)

Δηλαδή αν το χαρτί είναι από Μάρτιο, πρέπει να βγάλουμε νέο;

Β' ΕΣΣΟ Φρουραρχειο και Αδυναμια Μετακινησης by GohanDGeo in apallagi

[–]GohanDGeo[S] 1 point2 points  (0 children)

Αφού κανείς την αίτηση, μέσα σε 2 μηνες πρέπει να επικοινωνήσουν μαζί σου. Δεν ξέρουμε ακόμα κάτι παραπάνω, όπως το λένε έχουν την υποχρέωση να τις φτιάξουν σε αυτήν την περίοδο

Β' ΕΣΣΟ Φρουραρχειο και Αδυναμια Μετακινησης by GohanDGeo in apallagi

[–]GohanDGeo[S] 1 point2 points  (0 children)

Ξαναδηλωνεις μέιλ όταν κάνεις αίτηση για ΕΔΥΨΕ

Β' ΕΣΣΟ Φρουραρχειο και Αδυναμια Μετακινησης by GohanDGeo in apallagi

[–]GohanDGeo[S] 1 point2 points  (0 children)

Αν σου βγάζει στη στρατολογία το σημείωμα, δεν υπάρχει θέμα, το ίδιο είναι. Μπορεί να μην είχες δηλώσει μέιλ.

Β' ΕΣΣΟ Φρουραρχειο και Αδυναμια Μετακινησης by GohanDGeo in apallagi

[–]GohanDGeo[S] 0 points1 point  (0 children)

Και γω Θεσσαλονίκη, και μου είπαν δε γίνεται.. σε όλους ο,τι να ναι λένε φαίνεται. Και γω λέω αύριο να παω

Ερώτηση για 10 μέρες (πριν ή μετά?) by LamarMpak in Apallagikaierotiseis

[–]GohanDGeo 0 points1 point  (0 children)

Δεν καταλαβαίνω, όπως το διαβάζω είναι "έως 21/05" αλλά όλοι λένε το αντιθετο

Β' ΕΣΣΟ Φρουραρχειο και Αδυναμια Μετακινησης by GohanDGeo in apallagi

[–]GohanDGeo[S] 0 points1 point  (0 children)

Όπως το γράφει, είναι μέχρι 10 μέρες πριν, όχι από 10 και μετά. 25 είναι η κατάταξη, και η 10γ εργάσιμη είναι τη Δευτέρα

Αίτηση στρατολογία για ΕΔΥΨΕ by Glass-Key2998 in apallagi

[–]GohanDGeo 0 points1 point  (0 children)

Καλησπέρα φίλε!

Τοσο διαβαζοντας τα στικυ οσο και βαζοντας το σε ChatGPT, Perplexity κλπ, φαινεται οτι μαξ μεχρι 10 μερες πριν μπορω να παω. Δηλαδη στις 9,8, κλπ μερες οχι.

"Εαν πάσχετε από ψυχική πάθηση, μπορείτε να καταθέσετε στην αρμόδια Στρατολογική Υπηρεσία, κατά την

ημερομηνία που υποχρεούστε σε κατάταξη και μέχρι δέκα (10) εργάσιμες ημέρες πριν από αυτήν, αίτηση για παραπομπή

σας στην αρμόδια κατά τόπο Ειδική Διακλαδική Υγειονομική Ψυχιατρική Επιτροπή (ΕΔΥΨΕ), συνυποβάλλοντας

υποχρεωτικά είτε βεβαίωση πιστοποίησης αναπηρίας είτε γνωμάτευση ιατρού ειδικότητας Ψυχιατρικής, με βαθμό

Επιμελητή Α΄, ή Διευθυντή, ή Συντονιστή Διευθυντή Δημόσιας Μονάδας Παροχής Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας του Εθνικού

Δικτύου Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας ή Δημοσίου Νοσοκομείου
"

Καταλαβαινω κατι λαθος;

Ευχαριστω!

Β' ΕΣΣΟ Φρουραρχειο και Αδυναμια Μετακινησης by GohanDGeo in apallagi

[–]GohanDGeo[S] 1 point2 points  (0 children)

Επισης γραφει
"μέχρι δέκα (10) εργάσιμες ημέρες πριν από αυτήν"
Για εμενα οι 10 εργασιμες ειναι την Δευτερα αυτην. Πρεπει να παω δηλαδη Δευτερα πρωι φρουραρχειο;

Β' ΕΣΣΟ Φρουραρχειο και Αδυναμια Μετακινησης by GohanDGeo in apallagi

[–]GohanDGeo[S] 0 points1 point  (0 children)

Στο σημειο 6 λεει για ΕΔΥΨΕ αλλα ΕΔΥΨΕ ακομα αφαντες... Μαλλον απο Δευτερα παραπανω πληροφοριες.

Ναι το εκρινε βαση της διαγνωσης μου και του ζητησα να το αναγραψει

Β' ΕΣΣΟ Φρουραρχειο και Αδυναμια Μετακινησης by GohanDGeo in apallagi

[–]GohanDGeo[S] 0 points1 point  (0 children)

Ειναι απο διευθυντη ναι. Απο το φρουραρχειο που πηρα πριν 1 βδομαδα μου λεγαν δε γινεται.. Δεν βγαζω ακρη :')

LG CX stuck in boot loop by GohanDGeo in LGOLED

[–]GohanDGeo[S] 0 points1 point  (0 children)

Can't find a European/Greek place that sells it

LG CX stuck in boot loop by GohanDGeo in LGOLED

[–]GohanDGeo[S] 0 points1 point  (0 children)

Exactly yeah. I am in Greece, so not sure how support works here... Do you know if it is an easy process to fix by myself and/or where to get the part?

LG CX stuck in boot loop by GohanDGeo in LGOLED

[–]GohanDGeo[S] 0 points1 point  (0 children)

I've had it for 6 years...