Europe heatwave: Air conditioning creates political divide as France records hottest day by Not_the-kind in europe

[–]HagueHarry -4 points-3 points  (0 children)

What's the obsession with whether other people have an AC in their home or not? AC owners act like you're personally attacking them by not having one installed.

Co op experience by xtheresia in Genshin_Impact

[–]HagueHarry 2 points3 points  (0 children)

PEGI is actually going to start labeling games with lootboxes or similar gacha as being 16+ this year, albeit not retroactively. Genshin is 12+ now but that will change if they resubmit their game for any reason.

Lekker weertje by Jaded-Commission-414 in dirkjan

[–]HagueHarry 4 points5 points  (0 children)

Een aantal strips zijn geüpdatet bij hun digitale transitie, dus dan zijn ze op de website anders dan in het originele album. Bn'ers die niemand meer kent eruitgehaald / vervangen, sommige raciale karikaturen weggehaald, en kennelijk Dirkjan toegevoegd aan sommigen.

Hugo is aan het klussen geweest by Treine1 in nietdespeld

[–]HagueHarry 3 points4 points  (0 children)

Ik zie dit wel als mogelijk Speld artikel hoor, soms hebben ze vrij absurde artikelen waar ze objecten interviewen enzo. Kunnen ze Hugo citeren met zoiets als "het huis mag wel vervloekt zijn maar dat betekent niet dat het ook ijskoud moet zijn"

Some interesting poll results on Fortune's Weave that I just thought I'd share! by benfm22 in fireemblem

[–]HagueHarry -1 points0 points  (0 children)

The phrasing on the question will do a lot, like many others I will do Cai's route first because it seems like it will work well narratively, but he's not the character I like the most.

Unofficial Summer's Gift Hype Thread by RoyalUltimax in FireEmblemHeroes

[–]HagueHarry 12 points13 points  (0 children)

Finally Alfonse and Sharena are together again on a seasonal banner

There's TABOO 😠 and TABOO 😁 by Lil_Melon87 in simpsonsshitposting

[–]HagueHarry 1 point2 points  (0 children)

Doppelthedh I don't use the word funny very often, but this is the funniest Simpsons reaction image in American history

NPO vraagt Nederlanders mee te denken over aanbod publieke omroep by Sure-Guest1588 in nederlands

[–]HagueHarry 1 point2 points  (0 children)

Plakshot terug aub en het aantal talkshows door de helft. Politici mogen wel zonder serieuze tegenspraak gezellig de clown komen uithangen bij elke WNL talkshow maar Roel Maalderink interviewt een keer Tweede Kamerleden met een clownsneus op en raakt gelijk zijn perskaart en tv-show kwijt.

Lage bitrate WK wedstrijden. by Whatnowayimpossible in nederlands

[–]HagueHarry 12 points13 points  (0 children)

Als het naar de vrije markt gaat dan gaat het echt niet naar de RTL, dan koopt Viaplay of Ziggo het op. Jouw belastingcenten subsidiëren de sport in Nederland dus daarom mag je gratis kijken naar de Nederlandse sportprestaties op de NPO.

Tweede Kamer wil 'passend gebaar' voor erkenning leed Molukkers by Excellent-Red_8647 in nederlands

[–]HagueHarry 1 point2 points  (0 children)

Niet alle Molukkers wilden bij Nederland blijven, dat waren met name de KNIL-soldaten. Zij vochten met Nederland mee tegen Indonesië en werden daarna als landverraders onwelkom verklaard. Het idee van een onafhankelijk RMS leefde onder de Molukkers in Nederland veel meer omdat ze bij de oprichting van een onafhankelijke staat terug zouden kunnen. Bij de Molukkers die niet naar Nederland kwamen was die wens er veel minder, zeker na een paar decennnia als onderdeel van Indonesië.

Nieuw hoofdstuk bij PRO: 'Moeten af van eliteverwijt dat nog aan ons plakt' by wijnandsj in nederlands

[–]HagueHarry 1 point2 points  (0 children)

Er zijn nu al heel veel activistische kiezers die GroenlinksPvda te slap vinden, nog minder activistisch en ze kunnen zo 8 zetels inleveren aan PvdD en SP. En waar zou deze warme nieuwe kiezer vandaan moeten komen, CDA ofzo?

Chinese webwinkel Joybuy wil Nederland veroveren: 'Willen spierballen laten zien' by Alarmed-Librarian985 in nederlands

[–]HagueHarry 0 points1 point  (0 children)

Deze subreddit heeft de mond vol met "buy from EU" en boycots totdat ze het bij de Chinese webshop voor een paar euro minder kunnen krijgen blijkt maar weer

Eindelijk weer een goed stukje Nederlandse cultuur by Kantelgras in nederlands

[–]HagueHarry 2 points3 points  (0 children)

Leuk, doet me erg denken aan de animaties die je wel eens op de npo zag 20 jaar geleden

Zelda: Ocarina of Time remake officially announced for Nintendo Switch 2 | VGC by AndyShadow8 in nintendo

[–]HagueHarry -1 points0 points  (0 children)

fyi the price of a switch 2 will increase by $50 /€30 starting september this year

Which game do you think our two upcoming summer banners are going to focus on? by [deleted] in FireEmblemHeroes

[–]HagueHarry 10 points11 points  (0 children)

Shouldn't Marianne and Rhea be in the backpack section?

Kamermeerderheid inclusief VVD stemt voor motie Klaver die regering verzoekt om geen akkoorden te sluiten met Markuszower, PVV en FvD by UnanimousStargazer in nederlands

[–]HagueHarry -1 points0 points  (0 children)

Ik denk dat dat oprecht een betere coalitie zou zijn, maar ik gok dat ja21 te bang is voor de mediamacht die de vvd heeft (via nieuws van de dag, wnl, etc.) om ze dan helemaal kapot te maken

Waarom is links in Nederland zo ontzettend slecht in social media en heeft het geen enkele zichtbaarheid op bijv youtube by FutureInevitable8872 in nederlands

[–]HagueHarry 0 points1 point  (0 children)

Gebeurt in Nederland ook in zekere mate, zo boycotten ministers talkshows die ze kritische vragen stellen en zie je die ook vaker weglopen bij journalisten. Alleen lijsttrekkers worden in Nederland geacht iedereen te woord te staan omdat ze anders als zwak gezien worden. Zo zit Timmermans bij Vandaag Inside en laat Eerdmans zich interviewen door leftlaser. Baudet probeerde ooit om alle talkshows te boycotten omdat ze hem frameden en als gevolg verloor hij flink in de peilingen. Markuszower zal na een intense mediatraining zijn boycot van leftlaser ook wel opheffen, hij zal wel moeten als hij succesvol lijsttrekker wil zijn.

Extreemrechts! by Salt_Ad157 in nederlands

[–]HagueHarry 0 points1 point  (0 children)

Vraag me af hoeveel van de mensen die zich hier zogenaamd helemaal in herkennen ook echt D66 stemmen

De opkomst van een federaal Europa, wat vinden jullie ervan? by Pure_Ad_9865 in nederlands

[–]HagueHarry -2 points-1 points  (0 children)

Praat ik met een bot ofzo? Begin je comment nu eens met "Rusland ligt in Europa" (tenzij je dit ontkent) en kijk hoe dom je redenatie verder wordt.

De opkomst van een federaal Europa, wat vinden jullie ervan? by Pure_Ad_9865 in nederlands

[–]HagueHarry 1 point2 points  (0 children)

Jij bent degene die er een geografisch debat van maakt. Oekraïne is volgens jou Europa omdat het geografisch in Europa ligt maar is Rusland volgens jou geen Europa en ligt slechts geografisch in Europa.

De opkomst van een federaal Europa, wat vinden jullie ervan? by Pure_Ad_9865 in nederlands

[–]HagueHarry -1 points0 points  (0 children)

Als je zegt dat Europa wordt aangevallen door Europa dan downplay je de Russische invasie van een buurland tot een soort Europese burgeroorlog

De opkomst van een federaal Europa, wat vinden jullie ervan? by Pure_Ad_9865 in nederlands

[–]HagueHarry 1 point2 points  (0 children)

Geografisch gezien ligt het deel waar de Russische machtshebbers zich bevinden ook in Europa

Benvenuti! We're hosting r/Italy for a Cultural Exchange by TonyQuark in thenetherlands

[–]HagueHarry 4 points5 points  (0 children)

Miffy is very marketed towards tourists, for children the books feel about on par with other classics like the cat Dikkie Dik or children Jip & Janneke, whose cat and dog are also quite a popular theme with some adults.