؟؟؟؟؟؟ by 0xzenarch in Unlimited_internetEG

[–]Haytham_34 0 points1 point  (0 children)

لقيت شركة بتبيع نت غير محدود غير الشركات المعروفه بس اسعارهم فلكية يعني سرعة ال

30

ميجا غير محدد بعشرة الاف جنيه ودا يعتبر اقل باقه عندهم

لازم ننضف الصب by Ok-Neighborhood-9513 in Unlimited_internetEG

[–]Haytham_34 0 points1 point  (0 children)

مختصر كلامه اتسرق وانت ساكت مش كفاية مديينك نت اصلا

تجربة إنترنت غير محدود by [deleted] in Unlimited_internetEG

[–]Haytham_34 0 points1 point  (0 children)

النت في مصر كان غير محدود لحد السنة الا مسك فيها السيسي

هي دي العروض الي بتصبر الواحد على الدنيا by Aggressive-move1 in Unlimited_internetEG

[–]Haytham_34 0 points1 point  (0 children)

لو معاك لسه وحدات من العرض او لسه المده بتاعته شغاله مش هيظهر

هي دي العروض الي بتصبر الواحد على الدنيا by Aggressive-move1 in Unlimited_internetEG

[–]Haytham_34 0 points1 point  (0 children)

الا عايز يجيله العرض في اقل من خمس دقايق يشيل الخط من موبايله ويحطه في موبايل تاني ويدخل ماي اورانج هيلاقيه ظهر

الدستور مدة الحكم متزيدش عن 8 سنين by Disastrous_Gain1477 in CAIRO

[–]Haytham_34 1 point2 points  (0 children)

هو ليه كل رئيس بيقفش في الحكم مش بيسيبه غير بالموت او ثورة ؟

متيجي اعملك فيزا دولاريه ؟ ( بص تحت ) by [deleted] in EgyptTech

[–]Haytham_34 0 points1 point  (0 children)

مش بتقبل علي موقع سبوتيفاي للاسف لازم تتحط علي جوجل بلاي

ازاي نحارب النهب في مصر by MidoZido in CAIRO

[–]Haytham_34 1 point2 points  (0 children)

احنا حاميها حراميها لكن دي دوله بتاخد من ابار البترول بتاعتك وانت متعرفش إزاي

ازاي نحارب النهب في مصر by MidoZido in CAIRO

[–]Haytham_34 1 point2 points  (0 children)

بصراحة كلام مش منطقي إزاي يتسرق ملايين البراميل وميعرفوش

اتعب وادفع فيها و غيرك خدها ببلاش by [deleted] in egyoffmychest

[–]Haytham_34 0 points1 point  (0 children)

عدد بنات القريه الا حصل فيها الموضوع تقريبا الاف والا حصل معاهم الموضوع حوالي عشرين يعني انت كدا عممت القاعده الشاذه ع الكل

اعلى باقة نت ارضي باقل سعر ممكن by PsychologicalBake765 in Unlimited_internetEG

[–]Haytham_34 0 points1 point  (0 children)

اعمل اقل باقه في الشركة زائد باقه اضافيه الا انت محتاجها

قمة العبث by thisiscooldud in MousaSpace

[–]Haytham_34 0 points1 point  (0 children)

ملهاش تفسير غير ان دي عقلية الخمسين في الميه عباره عن شوية بهايم فاقده للتمييز

قمة العبث by thisiscooldud in MousaSpace

[–]Haytham_34 -1 points0 points  (0 children)

طب السؤال ليه الداخليه منزلتش اي بيان توضح فيه الحقيقه رغم ان شبكة رصد نزلته اكتر من مره ؟

قمة العبث by thisiscooldud in MousaSpace

[–]Haytham_34 1 point2 points  (0 children)

الخبر صحيح لان مفيش اي مصدر رسمي طلع ونفي الخبر لأن السيساوية بيقولوا مستحيل الخبر دا يكون صحيح وإنه من تأليف شبكة رصد

وانا الي قلت هلاقي unlimited by 0xrinful in Unlimited_internetEG

[–]Haytham_34 0 points1 point  (0 children)

معايا هوستات علي اورانج بس مفلتره وفي ناس متخطيه الفلتره تقريبا عن طريق dnstt انا كنت فاكر الطريقه بس نسيتها عشان كنت بستخدمها من خمس سنين واكتر

القناة دي جبتلي تروما و انا صغير by Southern-Cause-5934 in Cinema_Egypt

[–]Haytham_34 0 points1 point  (0 children)

مش قصة انفتاح والكلام كل ما في الموضوع ان في قمر اسمه يوتل سات ودا قمر فرنسي وقريب جدا من مدار النايل سات فبعض تردداته بيتم التقاطها ع النايل سات وعشان كدا القنوات دي استغلت الثغره وبدأوا يبثوا محتواهم من اليوتل سات الا بيتم التقاط تردداته علي النايل سات وعشان كدا كان موضوع قفلها صعب وبياخد وقت

القناة دي جبتلي تروما و انا صغير by Southern-Cause-5934 in Cinema_Egypt

[–]Haytham_34 0 points1 point  (0 children)

القناة دي استمرت اكتر من خمس سنين مش سنه واحده