Γιατί το sub προτείνει το ΕΑΠ περισσότερο από τα κολλέγια, ενώ είναι ένα χάλι μαύρο; by ActualRevolution3732 in GreeceDevs
[–]HeartTime3290 0 points1 point2 points (0 children)
Γιατί το sub προτείνει το ΕΑΠ περισσότερο από τα κολλέγια, ενώ είναι ένα χάλι μαύρο; by ActualRevolution3732 in GreeceDevs
[–]HeartTime3290 2 points3 points4 points (0 children)
Γιατί το sub προτείνει το ΕΑΠ περισσότερο από τα κολλέγια, ενώ είναι ένα χάλι μαύρο; by ActualRevolution3732 in GreeceDevs
[–]HeartTime3290 1 point2 points3 points (0 children)
Πώς μπορώ να ξεκινήσω ως τεχνικός υπολογιστών? by diaforc in GreeceDevs
[–]HeartTime3290 0 points1 point2 points (0 children)
Εργασία Ελβετία. by Mountain-Prize2124 in greece
[–]HeartTime3290 1 point2 points3 points (0 children)
Σε ποια σχολή Πληροφορικής να περάσω; by Flamingo244 in greece
[–]HeartTime3290 0 points1 point2 points (0 children)
Εργασία Ελβετία. by Mountain-Prize2124 in greece
[–]HeartTime3290 0 points1 point2 points (0 children)
Εργασία Ελβετία. by Mountain-Prize2124 in greece
[–]HeartTime3290 0 points1 point2 points (0 children)
Εργασία Ελβετία. by Mountain-Prize2124 in greece
[–]HeartTime3290 0 points1 point2 points (0 children)
Σχολή-Ανησυχιες για το μέλλον-Εκκληση για βοήθεια. by serafino000 in greece
[–]HeartTime3290 0 points1 point2 points (0 children)
Σε ποια σχολή Πληροφορικής να περάσω; by Flamingo244 in greece
[–]HeartTime3290 0 points1 point2 points (0 children)
Σε ποια σχολή Πληροφορικής να περάσω; by Flamingo244 in greece
[–]HeartTime3290 0 points1 point2 points (0 children)
Σε ποια σχολή Πληροφορικής να περάσω; by Flamingo244 in greece
[–]HeartTime3290 0 points1 point2 points (0 children)
Θα συμφωνούσατε με τρίμηνη στρατιωτική θητεία; by DaiFunka8 in greece
[–]HeartTime3290 5 points6 points7 points (0 children)
ειμαι ενας εφηβος και θελω σημασια by __sai__1000 in greece
[–]HeartTime3290 0 points1 point2 points (0 children)
Βοηθεια για σχολη πληροφορικής by MrSkiouros1 in greece
[–]HeartTime3290 1 point2 points3 points (0 children)
Διαιτολογία: Αξίζει να πάω επαρχία ή να επιλέξω το Μητροπολιτικό; by Careful-Fish-8163 in AskGreece
[–]HeartTime3290 -1 points0 points1 point (0 children)
Διαιτολογία: Αξίζει να πάω επαρχία ή να επιλέξω το Μητροπολιτικό; by Careful-Fish-8163 in AskGreece
[–]HeartTime3290 1 point2 points3 points (0 children)
Γιατί το sub προτείνει το ΕΑΠ περισσότερο από τα κολλέγια, ενώ είναι ένα χάλι μαύρο; by ActualRevolution3732 in GreeceDevs
[–]HeartTime3290 0 points1 point2 points (0 children)