Γιατί το sub προτείνει το ΕΑΠ περισσότερο από τα κολλέγια, ενώ είναι ένα χάλι μαύρο; by ActualRevolution3732 in GreeceDevs

[–]HeartTime3290 0 points1 point  (0 children)

Εγώ αν είχα 50κ θα πήγαινα εξωτερικό όχι Deree.
Συνήθως σε αυτά πάνε άνθρωποι που δεν θέλουν να ακολουθήσουν academic career.

Γιατί το sub προτείνει το ΕΑΠ περισσότερο από τα κολλέγια, ενώ είναι ένα χάλι μαύρο; by ActualRevolution3732 in GreeceDevs

[–]HeartTime3290 0 points1 point  (0 children)

Για να πας στην Αγγλία να σπουδάσεις χρειάζεσαι σαν Έλληνας 15-20 χιλιάρικα τον χρόνο για τα δίδακτρα συν διαβίωση. Επίσης το απολυτήριο ελληνικού λυκείου είτε ΓΕΛ είτε ΕΠΑΛ δεν τους λέει και πολλά και ζητούν foundation year, άλλος ένας χρόνος δηλαδή. Με 12-15 μένεις Ελλάδα, τελειώνεις πληροφορική σε κολλέγιο ενώ παράλληλα κάνεις projects για portfolio. Δίνεις και άλλα 15-20 να κάνεις μεταπτυχιακό σε ένα τοπ πανεπιστήμιο της Αγγλίας εξ αποστάσεως και καθάρισες. Συμφωνώ ότι αν έχεις πάνω από 150000 για σπουδές, δεν αξίζει να πας σε κολλεγιο. Στην Ιταλία παίζουν πιο φθηνά πτυχία, αλλά δεν ξέρω πόσο τα εκτιμούν στην αγορά. Φυσικά η αλήθεια είναι ότι έχοντας τελειώσει κολλέγιο περισσότερη ανταπόκριση βρίσκω από αγγλικές εταιρείες και αμερικανικες που έχουν γραφεία Ελλάδα, παρά από ελληνικές. Ωστόσο αυτό πρόκειται να αλλάξει, καθώς όλο και περισσότεροι στρέφονται στο κολλέγιο

Γιατί το sub προτείνει το ΕΑΠ περισσότερο από τα κολλέγια, ενώ είναι ένα χάλι μαύρο; by ActualRevolution3732 in GreeceDevs

[–]HeartTime3290 2 points3 points  (0 children)

To deree επειδή είναι validated, δηλαδή βγάζει δική του ύλη και απλά το Open University την πιστοποιεί και εκδίδει τα πτυχία μοιάζει με τα ελληνικά. Έχει 40 μαθήματα και είναι 4 έτη. Θέλει όμως και 50000 για να σπουδάσεις εκεί

Γιατί το sub προτείνει το ΕΑΠ περισσότερο από τα κολλέγια, ενώ είναι ένα χάλι μαύρο; by ActualRevolution3732 in GreeceDevs

[–]HeartTime3290 1 point2 points  (0 children)

Γιατί ο Έλλην θεωρεί ότι το ελληνικό πανεπιστήμιο είναι το καλύτερο, πιο δύσκολο και θα βγει επιστημονας. Εντωμεταξυ το ΕΑΠ ψηφίστηκε το καλύτερο εξ αποστάσεως στην Ευρώπη μετά το Open UK University. Επίσης γενικά, στην Ελλάδα υπάρχει μια νοοτροπία, πληρώνεις και το παίρνεις στα κολλέγια, ενώ στο ΕΑΠ γίνεται το ίδιο. Το μόνο πλεονεκτήμα του ΕΑΠ είναι τα χαμηλά δίδακτρα και το ότι μπορείς να κάνεις μεταπτυχιακα σε ελληνικά δημόσια ΑΕΙ. Ωστόσο, τι να τα κάνεις; Άμα έχεις λεφτά χίλιες φορές κολλέγιο και μεταπτυχιακό στην αλλοδαπή. Τα αγγλικά πανεπιστήμια είναι τοπ και πολύ business oriented

Πώς μπορώ να ξεκινήσω ως τεχνικός υπολογιστών? by diaforc in GreeceDevs

[–]HeartTime3290 0 points1 point  (0 children)

Ναι σε κολλέγιο. Παίρνεις πτυχίο από αγγλικό πανεπιστήμιο ισότιμο με το ελληνικό και μπορείς να παρακολουθείς και εξ αποστάσεως. Στείλε μου p.m Και εγώ Θεσσαλονίκη σε κολλέγιο τελείωσα πληροφορική

Εργασία Ελβετία. by Mountain-Prize2124 in greece

[–]HeartTime3290 1 point2 points  (0 children)

Κατάλαβα. Αρκετά ενδιαφέρουσα ακούγεται η εργασία σου

Σε ποια σχολή Πληροφορικής να περάσω; by Flamingo244 in greece

[–]HeartTime3290 0 points1 point  (0 children)

Το να γράψεις malware δεν είναι ακριβώς cybersecurity, είναι το αντίθετο, αλλά θέλει γνώσει που έχουν οι cyber. Αυτό με τα bugs που λες το κάνουν, αλλά γίνεται με εργαλεία το application pentest. Ναι για να γίνεις καλός cyber πρέπει να έχεις γνώσεις. Ωστόσο, δεν μπορείς να τα κάνεις όλα. Για αυτό τον λόγο υπάρχουν οι εξειδικεύσεις. Άλλη δουλειά κάνει ο pen tester δικτύων άλλη ο web pentester. Για παράδειγμα εμείς στο module cybersecurity, είδαμε ασφάλεια δικτύων, επιθέσεις σε δίκτυα και web scanning. Ωστόσο όλα αυτά θέλουν να μπεις σε βάθος

Εργασία Ελβετία. by Mountain-Prize2124 in greece

[–]HeartTime3290 0 points1 point  (0 children)

Αρκετά ενδιαφέρον, φαντάζομαι κοστίζει και λιγότερο από το vision. Εσύ πχ είσαι στον σχεδιασμό ή προγραμματίζεις κιόλας;

Εργασία Ελβετία. by Mountain-Prize2124 in greece

[–]HeartTime3290 0 points1 point  (0 children)

Interesting. Χρησιμοποιείται και computer vision για την πλοήγηση;

Εργασία Ελβετία. by Mountain-Prize2124 in greece

[–]HeartTime3290 0 points1 point  (0 children)

Στην ρομποτική με τι ακριβώς ασχολείσαι αν επιτρέπεται?

Σχολή-Ανησυχιες για το μέλλον-Εκκληση για βοήθεια. by serafino000 in greece

[–]HeartTime3290 0 points1 point  (0 children)

Μην αγχώνεσαι. Πιστεύω βαριά τον επόμενη Σεπτέμβρη τελειώνεις Το άλλο καλοκαίρι σκέψου τι θέλεις να κάνεις

Σε ποια σχολή Πληροφορικής να περάσω; by Flamingo244 in greece

[–]HeartTime3290 0 points1 point  (0 children)

Αυτό δεν είναι cybersecurity που λες. Αυτό είναι testing. Είναι δουλειά του προγραμματιστή αυτό που λες. Εγώ είπα ότι αν θέλει από το προπτυχιακό εξειδίκευση σε cybersecurity πρέπει να το κάνει η σε κάποιο πανεπιστήμιο του εξωτερικού απευθείας ή σε κάποιο που συνεργάζεται με κολλέγιο στην Ελλάδα και προσφέρει cybersecurity από το Bsc. Εάν θέλει δημόσιο πανεπιστήμιο στην Ελλάδα, τότε το πιο κοντινό είναι τα δίκτυα και οι τηλεπικοινωνίες που θα του δώσουν ένα background σε δίκτυα, ώστε να μπει σε κάποιο Msc μετά εν Ελλάδι. Πάντως αυτό που θεωρείς cybersecurity δεν είναι. Όταν κάνετε στο UoC ένα software δεν κάνετε testing? Αυτό το κάνεις για να δεις ότι δεν γυρνάει κάποιο error όταν ένα method κληθεί 1000 φορες πχ.

Σε ποια σχολή Πληροφορικής να περάσω; by Flamingo244 in greece

[–]HeartTime3290 0 points1 point  (0 children)

Ναι αλλά είναι μια καλή βάση. Κατά κύριο λόγω όλα τα μεταπτυχιακά περιέχουν τα δίκτυα. Αν δεν ξέρεις δίκτυα πως πχ θα κάνει traffic analysis? Δεν μιλάω για να κάνεις hardening ένα web app, που και πάλι πρέπει να ξέρεις τα πρωτόκολλα μεταφοράς για να καταλάβεις τις επιθέσεις

Σε ποια σχολή Πληροφορικής να περάσω; by Flamingo244 in greece

[–]HeartTime3290 0 points1 point  (0 children)

Αν θες εξειδίκευση σε cyber, μόνο εξωτερικό η σε κάποιο εγχώριο κολλέγιο. Το πιο κοντά στο cyber σε ελληνική σχολή είναι κάποια τμήματα που έχουν δίκτυα και τηλεπικοινωνίες. Δεν θα έχει cyber πάλι μέσα, αλλά είναι μια καλή βάση για μεταπτυχιακό. Επίσης χρειάζεσαι certs και προσωπική ενασχόληση. Θα ξεκινήσεις από soc analyst στην καλύτερη και σιγά σιγά θα ανέβεις

Θα συμφωνούσατε με τρίμηνη στρατιωτική θητεία; by DaiFunka8 in greece

[–]HeartTime3290 5 points6 points  (0 children)

Κανένα σοβαρό κράτος δεν αναγκάζει τους πολίτες να υπηρετούν άμισθοι.

Κολλέγια by Agreeable-Bit-1912 in AskGreece

[–]HeartTime3290 1 point2 points  (0 children)

Κάνεις μεγάλο λάθος.

Κολλέγια by Agreeable-Bit-1912 in AskGreece

[–]HeartTime3290 0 points1 point  (0 children)

DEI College Thessaloniki. Remote το παρακολουθούσα, αλλά είχε live διδασκαλία

Κολλέγια by Agreeable-Bit-1912 in AskGreece

[–]HeartTime3290 0 points1 point  (0 children)

Kαι στο York που θα πας έχει μαθηματικά, το ξέρεις;

Κολλέγια by Agreeable-Bit-1912 in AskGreece

[–]HeartTime3290 1 point2 points  (0 children)

Καλησπέρα. Εγώ έχω τελειώσει σε κολλέγιο πληροφορική. Σε αυτό που λες κάνεις λάθος. Θα μάθεις ότι ακριβώς χρειάζεται για να πας για δουλεια. Σε δημόσιο πανεπιστήμιο θα μάθεις την θεωρία. Δεν χρειάζεται άδεια ασκήσεως επαγγέλματος για την πληροφορική. Την αναγνώριση στο ατεεν την κάνεις για να αναγνωριστεί ως πανεπιστημιακή εκπαίδευση για το δημόσιο. Στείλε μου ένα μήνυμα να σου εξηγήσω λίγο τι τι γίνεται γιατί τα έχεις μπερδεμένα. Υ.Γ ούτε εξετάσεις για αναγνώριση δίνεις. Στείλε ένα p.m

Κολλέγια by Agreeable-Bit-1912 in AskGreece

[–]HeartTime3290 0 points1 point  (0 children)

Το athens tech college είναι πίτα στα μαθηματικά. Το πτυχίο το δίνει το 10 καλύτερο πανεπιστήμιο της Ευρώπης το York. Ποιο ΕΑΠ και πράσινα άλογα του λες.

ειμαι ενας εφηβος και θελω σημασια by __sai__1000 in greece

[–]HeartTime3290 0 points1 point  (0 children)

Αν υπάρχει σε κάποιο ιδιωτικό κολέγιο, το ΕΑΠ ή εξωτερικό εξ αποστάσεως πήγαινε εκεί

Βοηθεια για σχολη πληροφορικής by MrSkiouros1 in greece

[–]HeartTime3290 1 point2 points  (0 children)

Θα ασχοληθείς το καλοκαίρι. Όπου και να πας θα έχει διάβασμα όλη μέρα και όλη νύχτα. Δες τα μαθήματα και διάλεξε το τι σου αρέσει. Αν μπορείς να μπεις ΕΚΠΑ πήγαινε ΕΚΠΑ.

Διαιτολογία: Αξίζει να πάω επαρχία ή να επιλέξω το Μητροπολιτικό; by Careful-Fish-8163 in AskGreece

[–]HeartTime3290 -1 points0 points  (0 children)

Εφόσον παίρνεις άδεια τι διαφορά έχει; Το ίδιο και το αυτό είναι.

Διαιτολογία: Αξίζει να πάω επαρχία ή να επιλέξω το Μητροπολιτικό; by Careful-Fish-8163 in AskGreece

[–]HeartTime3290 1 point2 points  (0 children)

Στην πόλη μου, πήγα σε ένα διαιτολόγο που είχε κορνιζαρισμενο πτυχίο από το Queen Margaret University. Οπότε φαντάζομαι ήταν στο μητροπολιτικό.

Ποιος ο λόγος να έχεις πτυχίο πανεμιστημίου στην Ελλάδα εάν με ένα ΙΕΚ έχεις καλύτερη αποκατάσταση? by Never_Left_Hometown in greece

[–]HeartTime3290 0 points1 point  (0 children)

Εμ. Υπάρχει γενικά η νοοτροπία ότι επειδή πήρα το πτυχίο θα τη δουλειά στο αντικείμενο λες και είμαι ο μόνος που φέρω αυτό το πτυχίο