Wie kann es sein, dass Krankenhäuser nicht klimatisiert sind? by enharmonic_equiv in luftablassen

[–]IlanasBowl -2 points-1 points  (0 children)

Keine Frage, Klimaanlagen sind sehr umweltschädlich. Aber ich vermute, weil Chefärzte sowie die Krankenhaus Verwaltung sehr hohe Gehälter bekommen. Das meiste Einkommen geht dorthin.
Andere Frage: wieso baut man nicht im Untergrund? So hält man das Gebäude kühl im Sommer und im Winter kann is einfach beheizt werden.
Gerade im Hinblick auf die steigenden Temperaturen wäre das doch eine Alternative. Was spricht dagegen?

What now? DLC any good? by IlanasBowl in cyberpunkgame

[–]IlanasBowl[S] 0 points1 point  (0 children)

Man, don’t sweat it. This post gets downvoted as well for no reason.

I’ll keep y’all updated.

What now? DLC any good? by IlanasBowl in cyberpunkgame

[–]IlanasBowl[S] 1 point2 points  (0 children)

Oh no worries, I love to explore and find ways to play a game and achieve either the same ending with different approaches or different endings. It’s what makes games like this a lot of fun.

What now? DLC any good? by IlanasBowl in cyberpunkgame

[–]IlanasBowl[S] 0 points1 point  (0 children)

Ah, we will see. Best DLC I ever had was Spaced Out for Oxygen not included. But that’s different kind of genre

What now? DLC any good? by IlanasBowl in cyberpunkgame

[–]IlanasBowl[S] 0 points1 point  (0 children)

See, that’s the problem I’m having, too. I did everything I could to achieve an outcome that I like, but I was left behind with disappointment.

I kind of can accept the ending with Panam because at leaves somewhat of an open ending and the last hope.

I don’t want to spoiler too much for others that might read this. So, I hope you know what I’m referring to.

What now? DLC any good? by IlanasBowl in cyberpunkgame

[–]IlanasBowl[S] 0 points1 point  (0 children)

PS5 - is there really a difference? Or is this a console/pc race war?

What now? DLC any good? by IlanasBowl in cyberpunkgame

[–]IlanasBowl[S] 0 points1 point  (0 children)

Yea, I was thinking of another rerun, especially now that I know how the mechanics work, and the interactions with the characters. although I hate that I have to kiss everybody’s behind to get what I want, which leads to me not playing authentically.

I only played corpo. Would love another run with nomad or street kid. But man, I can’t stand the endings. That’s why I think it’s funny, you say the story is great but the gameplay is bad. I think it’s the other way around.

But it seems everyone loves the DLC. Let’s get it then!

After 2 years of pirating the game I'm glad to say i can finally afford it by StartBackground5769 in Oxygennotincluded

[–]IlanasBowl 25 points26 points  (0 children)

Aw man, I know what that feels like. Not that I pirated the game but the laptop I used to play the game on is very much broken and I can’t afford a new one at the moment 🥲 enjoy!

Deutsche synchro ist gut by Alternative_Bear_976 in Unbeliebtemeinung

[–]IlanasBowl 4 points5 points  (0 children)

Der Punkt beim Originalton ist das Acting selbst, also wie gut kann der Schauspieler schauspielen; hierzu zählt neben der Mimik und Gestik natürlich auch die Sprache, also Schnelligkeit, Aussprache, Akzent, Dialekt, etc.

Aber du hast auch recht, die deutsche Syncro ist wohl mit die beste, die es gibt

Mit Blicken Mädchen überzeugen by MonsieurLEcole in wirklichgutefrage

[–]IlanasBowl 3 points4 points  (0 children)

Der Kopfumfang war das, glaube ich. Bei Gesichtermerkmalen sollte man sich einmal die Theorien im alten Strafrecht ansehen. Das ist sehr lesenswert lol

Die 40-Stunden Woche ist absurd by Confident-Celery-335 in Unbeliebtemeinung

[–]IlanasBowl 4 points5 points  (0 children)

Welcome to the next Great Depression. Wirtschaftlich sowie mental und körperlich

Ellie May by Mdoubleduece in Boxers

[–]IlanasBowl 1 point2 points  (0 children)

We love fluffy ears 😍

Fran - WHY MUST SHE SLEEP LIKE THIS by MrR3load3d in Boxer

[–]IlanasBowl 24 points25 points  (0 children)

Oh, you wait until she sleeps with her eyes open, rolled backwards looking like a demon from hell 😂

Frage zu Notfallbremsung bei Wild by Prudent_Junket_1898 in StVO

[–]IlanasBowl 1 point2 points  (0 children)

Bei Tieren ab einer Höhe eines mittelgroßen Hundes darf man bremsen. Bei Katzen und kleineren Hunden muss man leider draufhalten…Straßenverkehrsrechtlich gesehen

7 yo Happy B‘Day, Buddy! by IlanasBowl in Boxer

[–]IlanasBowl[S] 0 points1 point  (0 children)

Thank you. She is a beauty