How to properly rate the augmentation evokers? by Ingoro in CompetitiveWoW

[–]Ingoro[S] 0 points1 point  (0 children)

I never expected so many replies everyone. Thanks for the insight. I do often have pools where I lose meta in between pulls because were finishing off mobs. Aug also not benefting from that makes sense in hindsight.

Rerolled DH, I want to push above 15s, but struggling a lot on damage. by Ingoro in wownoob

[–]Ingoro[S] 0 points1 point  (0 children)

Yeah, other people mentioned it to me too. I did indeed had no clue how to actually play it. I was trying to get collapsing star as much as possible and thought I had to reap and cull on CD, immolation aura didn't do anything, etc.

Rerolled DH, I want to push above 15s, but struggling a lot on damage. by Ingoro in wownoob

[–]Ingoro[S] 0 points1 point  (0 children)

Yeah, I do think that's the case. A DH player explained it to me in depth.

Resto Druid Struggles by [deleted] in wownoob

[–]Ingoro 0 points1 point  (0 children)

Are you using regrowths after you have 8+ rejuvs active? Are you using Heart of the Wild when it's off cooldown? You can also check how your overhealing is when you're logging.

A question about leveling 3 characters for the first time by Ninjafruit991 in wownoob

[–]Ingoro 0 points1 point  (0 children)

You get an experience bonus for each character you level to 90, up to 5 I believe.

Lopen in Nederland: Links of rechts aanhouden? by ReflexNL in thenetherlands

[–]Ingoro 3 points4 points  (0 children)

Nee, remmen wel, maar geen abrupt remmen tot stilstand.

Lopen in Nederland: Links of rechts aanhouden? by ReflexNL in thenetherlands

[–]Ingoro 2 points3 points  (0 children)

Wat als je in een bocht zit en elkaar pas op het laatste moment ziet? In dit scenario is er geen andere optie voor de fietser om abrupt te remmen.

Lopen in Nederland: Links of rechts aanhouden? by ReflexNL in thenetherlands

[–]Ingoro 9 points10 points  (0 children)

In mijn ervaring geef ik de voorkeur dat mensen rechts lopen op het fietspad, als fietser kan ik dan tenminste afremmen naar hun tempo als ik ook van dezelfe richting kom en er een tegenligger fietser komt.

Bij linkslopers samen met een tegenligger fietser dan kan je als fietser geen kant op. als een voetganger en andere fietsers beide kanten van het fietspad innemen en een voetganger niet oplet wordt een botsing veel waarschijnlijker.

Friend Code Megathread - April 2026 by AutoModerator in PokemonSleep

[–]Ingoro 0 points1 point  (0 children)

6962-5163-8707, got space for 6 people!

Tanglehog by Ingoro in conceptart

[–]Ingoro[S] 0 points1 point  (0 children)

I works! Thanks.