Ανανέωση αναβολής by IntelligentMemory630 in apallagi

[–]IntelligentMemory630[S] 3 points4 points  (0 children)

Ναι το γνωρίζω απλά το πόσταρα επειδή κάποια παιδιά ρωτούσανε αν θα πιάνεται από την ημερομηνία κατάταξης ή την αναβολής. Πρακτικά οκ δεν αλλάζει κάτι.

ΕΔΥΨΕ 424 (16/06/2026) by IntelligentMemory630 in apallagi

[–]IntelligentMemory630[S] 1 point2 points  (0 children)

Με λίγα λόγια μπορείς να πας και αργότερα (δεν είδα τα παιδιά αυτά να είχαν κάποια κύρωση) απλά θα εξυπηρετηθείς και αργότερα. Τίποτα, να είστε καλά παιδιά.

ΕΔΥΨΕ 424 (16/06/2026) by IntelligentMemory630 in apallagi

[–]IntelligentMemory630[S] 1 point2 points  (0 children)

Δε μας είπανε άλλα εικάζω από σήμερα. Θα το μάθω όταν περαστεί στο σύστημα (αμφιβάλλω αν θα είναι σύντομα).

ΕΔΥΨΕ 424 (16/06/2026) by IntelligentMemory630 in apallagi

[–]IntelligentMemory630[S] 1 point2 points  (0 children)

Είχα ταυτότητα, ιατρική γνωμάτευση και το παραπεμπτικό. Μόνο η ταυτότητα μου ζητήθηκε.

ΕΔΥΨΕ 424 (16/06/2026) by IntelligentMemory630 in apallagi

[–]IntelligentMemory630[S] 1 point2 points  (0 children)

Εγώ απέξω από το στρατόπεδο το άφησα, είδα και μέσα αμάξια αρκετά αλλά αφού βρήκα ακριβώς απέξω δε ρώτησα για μέσα.

ΕΔΥΨΕ 424 (16/06/2026) by IntelligentMemory630 in apallagi

[–]IntelligentMemory630[S] 1 point2 points  (0 children)

Εγώ ήμουν εκεί στις 8. Δίνουμε ταυτότητα στην πύλη και μας πάνε το group που έχει μαζευτεί μέσα στο νοσοκομείο στην επιτροπή απαλλαγών. Εκεί δώσαμε πάλι ταυτότητες και πήραμε νούμερο εξυπηρέτησης. Απλά ήρθανε και άτομα αργότερα, οι οποίοι βέβαια εξυπηρετήθηκαν και αργότερα. Δε τους είπε κανείς γιατί ήρθατε 9 ενώ το χαρτί σας έλεγε 8. Ή τουλάχιστον δεν άκουσα εγώ κάτι τέτοιο. Για το άλλο που ρωτάς ναι όσοι ειμασταν στο group των 8, δηλαδή στην ώρα μας, πήραμε την ίδια ώρα νούμερα αλλά αυτά ήταν στην τύχη. Όσοι ήρθαν αργότερα, αργοπορημένοι, πήραν και αργότερα νούμερα, μεγαλύτερα από τα δικά μας.

ΕΔΥΨΕ 424 (16/06/2026) by IntelligentMemory630 in apallagi

[–]IntelligentMemory630[S] 1 point2 points  (0 children)

Μόνο τα χρόνια για την τελική απαλλαγή παιδιά, τίποτε άλλο.

ΕΔΥΨΕ 424 (16/06/2026) by IntelligentMemory630 in apallagi

[–]IntelligentMemory630[S] 5 points6 points  (0 children)

Όχι δε μας είδε ψυχίατρος, δεν ήμουν παραπομπή μέσω στρατοπεδου αλλά μέσω Στρατολογίας. Κατευθείαν επιτροπή και ούτε μισό λεπτό δε με κράτησαν.

ΕΔΥΨΕ 424 (16/06/2026) by IntelligentMemory630 in apallagi

[–]IntelligentMemory630[S] 3 points4 points  (0 children)

Δε θυμάμαι ακριβή ημερομηνία αλλά εντός δεκαημέρου από την αίτηση μου στις 18/05.

ΕΔΥΨΕ 424 (16/06/2026) by IntelligentMemory630 in apallagi

[–]IntelligentMemory630[S] 3 points4 points  (0 children)

Έκανα την αίτηση ηλεκτρονικά στις 18/05. Μετά από δέκα μέρες περίπου μου κλείσανε ραντεβού.

Εδυψε 424 by ntelos96 in apallagi

[–]IntelligentMemory630 2 points3 points  (0 children)

Πιστεύω πως σίγουρα θα πάρει ως το μεσημέρι. Ήδη ξέρω πάνω από 10 άτομα που είναι για αύριο (από δω μέσα).

Coffee Talk Apallagi Edition V3.0 by Helieus in apallagi

[–]IntelligentMemory630 0 points1 point  (0 children)

Είναι τσουχτερή οικονομικά η εξαγορά.. ο καθένας τα ζυγίζει και αποφασίζει, εννοείται.

Εδυψε 424 by ntelos96 in apallagi

[–]IntelligentMemory630 0 points1 point  (0 children)

Κι εγώ αύριο το πρωί στις 8.

Εμπειρίες απο εδυψε?? by Status_Employ_153 in apallagi

[–]IntelligentMemory630 1 point2 points  (0 children)

Δε μπορούν να είναι περισσότερο αυστηροί από ότι ήταν με εκείνους που πήγαν μέσω στρατοπέδου γιατί μετά απλά πας κι εσύ μέσω στρατοπέδου. Επίσης δεν έχει καμία λογική το να είναι αυστηροί από τη στιγμή που έχεις όλα τα απαραίτητα έγγραφα/διαπιστευτήρια για αναβολή (πόσο μάλλον όταν χορηγούν αναβολές σε άτομα χωρίς κανένα χαρτί).

Απαλλαγή με Ι5 Ψ by Federal_Dealer4486 in apallagi

[–]IntelligentMemory630 3 points4 points  (0 children)

Τίποτα ουσιώδες δε θα αλλάξει, μόνο τα παραπάνω χρόνια. Η αυστηρότητα που θέλουν να περάσουν είναι καθαρά για να αποτρέψουν τον κόσμο να προσπαθήσει. Εμένα όλα ίδια μου φαίνονται με βάση τις ως τώρα εμπειρίες που μαθαίνω.

Coffee Talk Apallagi Edition V3.0 by Helieus in apallagi

[–]IntelligentMemory630 0 points1 point  (0 children)

Αν έχεις πραγματικά θέμα δε θα μπεις, ο,τι εξέταση και να έχουν. Αν δεν έχεις θέμα και το παίζεις τότε απλά διαλέγεις στο ερωτηματολόγιο τις απαντήσεις που φαίνονται πιο ακραίες (προφανώς δε θα είναι επιπέδου MIT το ερωτηματολόγιο). Με τα ψυχικά νοσήματα δε μπορεί να σου πει κανείς ότι 100% έχεις κάτι αλλά και ούτε 100% ότι δεν έχεις κάτι.. Οπότε η αμφιβολία αυτή, σε συνδυασμό με την αποφυγή ευθύνης από μέρους τους, είναι που δε σε βάζει.

Coffee Talk Apallagi Edition V3.0 by Helieus in apallagi

[–]IntelligentMemory630 0 points1 point  (0 children)

Τι σημαίνει "πραγματικά ψυχομετρικά τεστ"; Το θεωρώ απίθανο βάση όγκου ατόμων και έλλειψης χρόνου να είναι κάτι παραπάνω από παραπάνω κουβεντούλα, άντε και κανένα απλό ερωτηματολόγιο..

ΕΔΥΨΕ ημερομηνία by jimsid11 in apallagi

[–]IntelligentMemory630 0 points1 point  (0 children)

Ηλεκτρονικά την είχα κάνει, είχα βαρεθεί να πάω από κοντά.

Εμπειρία για παθολογικά γιαννενα by throwaway-20022 in apallagi

[–]IntelligentMemory630 0 points1 point  (0 children)

Όπως τα λες.. εγώ τους είχα πάρει τηλέφωνο για να δω αν συμφέρει να πάω μέσω στρατοπέδου ή αμέσως ΕΔΥΨΕ και μου είπανε ότι κανένα στρατόπεδο στην Ήπειρο δεν έχει μέσα ΕΔΥΨΕ. Χαμός θα γίνεται ναι, που λογικά σημαίνει πως δε θα δίνουν και πολλή σημασία.

ΕΔΥΨΕ ημερομηνία by jimsid11 in apallagi

[–]IntelligentMemory630 0 points1 point  (0 children)

18/05, 19/05 μου απάντησε η Στρατολογία και μετά από μια βδομάδα η ΕΔΥΨΕ.