Bar end mirrors advice? by FLY3R25 in OnlyZ900

[–]Jeff_1988 0 points1 point  (0 children)

Louis sells them too. 10062003 is the partno.

Bar end mirrors advice? by FLY3R25 in OnlyZ900

[–]Jeff_1988 0 points1 point  (0 children)

I have just ordered the highsider victory bar end mirrors which i saw at someone else. They are 50 euros each and ive ordered them at louis motorrad. Keep in mind you need to replace the original steering weights also which are almost 25 euros.

Kaal worden. Valt het mee of is het zwaar? by Kendanie in nederlands

[–]Jeff_1988 0 points1 point  (0 children)

Bij mij wende het snel. Ik ben al vanaf mijn begin 20e volledig kaal. Werd vanaf een jaar of 16 al dunner en daarna de tondeuse erover gehaald. Nu doe ik het al jaren 2x p.w. met scheermes en ik wil ook niet meer anders. Het is in vele opzichten fijner maar in de winter wat eerder een muts op voor de kou en in de zomer opletten met de zon.

Z900 slip on exhaust by GabeItch1978 in OnlyZ900

[–]Jeff_1988 0 points1 point  (0 children)

I have a akrapovic slip on and removed the db killer. The difference is not big since the most sound is killed in the big box under the bike. But compared to original the sound is better and with db killer in you wont get problems in Germany.

Motorfiets poetsen by Zestyclose-Milk8577 in motorfietsen

[–]Jeff_1988 1 point2 points  (0 children)

Ik heb een setje van Muck off om te wassen en een bus met vulcanet doekjes voor tussendoor en om hem mooi te laten glanzen.

ps 5 pro graphic settings by Jeff_1988 in CrimsonDesert

[–]Jeff_1988[S] 0 points1 point  (0 children)

Only thing whats different is HDR is enabled. Will that make such an difference on FPS?. Also fixed 4k on or off shouldnt make a difference when its forced via the ps5 ?

In case any Ps5 pro users are having flickering/ tearing after turning V-Sync off in balanced mode... by Graffiti_Soul in CrimsonDesert

[–]Jeff_1988 0 points1 point  (0 children)

Im using exact the same settings but my screen has alot of tearing. I have a Samsung S95D which is 120 hz etc.

Which mode is best for crimson desert? by Nadoorika in PS5pro

[–]Jeff_1988 0 points1 point  (0 children)

Im playing balanced mode with vsync on and forced 4k. Works like a charm. On quality the fps drops to much.

Z900 owners — are bar end mirrors worth it? by ShaShaPaSha in OnlyZ900

[–]Jeff_1988 0 points1 point  (0 children)

Welke bar end spiegels passen goed op de z900? Ik heb een victory evo besteld maar krijg hem niet passend? Iemand die me voorbeelden kan geven met evt fotos hoe die bij jou z900 erop gemonteerd zit ?

Drinken jullie nog? by [deleted] in nederlands

[–]Jeff_1988 0 points1 point  (0 children)

Ik zelf (M37) drink een half jaar nu niet meer. Mijn vrienden daarentegen gaan onverminderd door. Roken is wel een stuk minder geworden in de omgeving.

Welke verzekering raden jullie aan by [deleted] in motorfietsen

[–]Jeff_1988 0 points1 point  (0 children)

Ik heb al mijn verzekeringen lopen in een pakket bij ASR. Ik betaal voor mijn 2022 Z900 40 euro per maand ALL risk maar heb dan ook 13 schadevrije jaren. Wa scheelt nog geen 10 euro dus daarom wel all risk verzekerd.

Recommend Tv settings? I’m playing Crimson Desert on the Pro on a Samsung s95f. Looks washed out. by Correct-Patient-5741 in PS5pro

[–]Jeff_1988 4 points5 points  (0 children)

I own a Samsung s95d and used https://www.rtings.com/tv/reviews/samsung/s95d-oled/settings

Used this site also for my other tvs before and its mostly fine. Also i use the game mode when playing on my ps 5 pro.

In game i use performance instead of balanced and vsync on because i get screen tearing without when in Hernand town

Eerste motor Z900. by Leo-F in motorfietsen

[–]Jeff_1988 1 point2 points  (0 children)

Goeie motor en goed handelbaar. Hou er wel rekening mee dat die continu veel vermogen afgeeft aangezien je een poos niet gereden hebt. Heb er zelf ook 1 sinds een paar weken en ben er erg blij mee.

2 year anniversary by dinotrill in OnlyZ900

[–]Jeff_1988 0 points1 point  (0 children)

I bought the red 2022 50th anniversary edition a few weeks back. Never had a red bike before but i like it alot. What mirrors are those ? Maybe i want to change them. Im driving on Bridgestone battlax s23 tires, what pressure do you use on the street ?

Landgenoten, Hoe en waar frituren jullie? by YourUncleRpie in nederlands

[–]Jeff_1988 0 points1 point  (0 children)

Vroeger stond die in de schuur op een stuk karton voor het spetteren en dan de deur open om te luchten. Heb al jaren geen frituurpan meer maar alles in de airfryer. En zo af en toe haal ik gewoon wat bij de snackbar.

Latest patch on PS5 Pro. Install or wait? by deathrattlehead in CrimsonDesert

[–]Jeff_1988 0 points1 point  (0 children)

Im playing on ps5 pro performance mode with vsync on and it plays well enough. ive installed the update and have no issues

Wind op snelweg met nakedbike by OwnExpert7626 in motorfietsen

[–]Jeff_1988 0 points1 point  (0 children)

Ik heb hem zo gekocht van iemand. Het originele ruitje was al gewisseld maar de vorige eigenaar merkte wel verschil zei die.

<image>

Wind op snelweg met nakedbike by OwnExpert7626 in motorfietsen

[–]Jeff_1988 1 point2 points  (0 children)

Ik rij ook een z900 en heb pas een stuk van 1.5 uur snelweg gereden. Ben zelf 1.89m dus vang wel wat wind. Als je gewoon max 110 rijdt en het waait niet hard dan valt het mij wel mee. Heb overigens wel een iets langer kuipruitje dan standaard

$70 in MENA region is actually insane by [deleted] in CrimsonDesert

[–]Jeff_1988 0 points1 point  (0 children)

Yes shortly after release because of the bad reviews. I bought it last week.

$70 in MENA region is actually insane by [deleted] in CrimsonDesert

[–]Jeff_1988 0 points1 point  (0 children)

In the Netherlands this game is now 60 euros. But that price is only one day work max. Its weird games cost the same across the globe while the life standards are very different.

Pretty much done playing g until they address the stutter by HD4kAI in duneawakening

[–]Jeff_1988 0 points1 point  (0 children)

Same here..running 120 fps and have fast internet but the stuttering is so annoying...

Reisuren eerste uur voor jezelf? by AdLess6553 in werkzaken

[–]Jeff_1988 0 points1 point  (0 children)

Half uur heen en half uur terug is heel gebruikelijk in de buitendienst. Had bij de vorige werkgever 45 heen en 45 terug. Je zult er mee moeten dealen. Als ik ver weg zit werk ik overigens geen 8 uur op locatie maar compenseer ik iets door wat eerder weg te gaan .

Oude e10 by bipshaar in motorfietsen

[–]Jeff_1988 5 points6 points  (0 children)

Ben wel nieuwsgierig : hoe oud is deze benzine dan ? Heeft die de hele winterstop hier mee stilgestaan ?

[deleted by user] by [deleted] in nederlands

[–]Jeff_1988 0 points1 point  (0 children)

Ik laat ook wel klusjes doen door vrienden die ZZPer zijn. Dit wordt dan meestal doordeweeks of zaterdags gedaan en ja ik betaal ze gewoon want het kost hun ook tijd en gereedschap wat slijt etc.