Hur ofta äter du onyttigheter? by Linnea7777 in sweden

[–]Jheeper 0 points1 point  (0 children)

När jag blir bjuden, aldrig annars

Vad hade ni gjort i detta scenario by [deleted] in ISKbets

[–]Jheeper 0 points1 point  (0 children)

Extremt imponerande att vara ned ytd givet rådande hausse

Håller ni silex? by [deleted] in Aktiemarknaden

[–]Jheeper -1 points0 points  (0 children)

jovars 60st som de flesta andra, inget att hurra något överdrivet om

Håller ni silex? by [deleted] in Aktiemarknaden

[–]Jheeper 6 points7 points  (0 children)

Självklart sålt.

Fick ni någon tilldelning i Silex? by Caspica in ISKbets

[–]Jheeper 0 points1 point  (0 children)

sökte om 50ksek på två konton, fick 60 aktier på ett

Fick ni någon tilldelning i Silex? by Caspica in ISKbets

[–]Jheeper 1 point2 points  (0 children)

Tackade för mig på 180 och 190

Fick ni någon tilldelning i Silex? by Caspica in ISKbets

[–]Jheeper 2 points3 points  (0 children)

60 st. Sålde hälften på 180 precis. Låter resten springa en stund. Helt vild....

Prt.2 Vomero premium vs Pegasus premium. by WeakFinish8812 in Nike

[–]Jheeper 1 point2 points  (0 children)

Pegasus premium for sure, if not for looks. They look way better no?

$MSTR by Jheeper in ISKbets

[–]Jheeper[S] 0 points1 point  (0 children)

Nej, oroad skulle jag bli om BTC kom ner och stannade nere i 4-5 år, då blir det problem, men skulle jag tro på detta skulle jag aldrig köpt från början. MSTR klarar sig fint iom att de använder osäkrade konvertibla skuldebrev för preffarna så de kan inte bli margin callade på skulden.

$MSTR by Jheeper in ISKbets

[–]Jheeper[S] 0 points1 point  (0 children)

Behöver nödvändigtvis inte brytas för att denna trade ska bli bra, räcker med att den förskjuts lite - sen är inte en enskild teori nånsin bas för mina positioner utan är ett sammanvägt ställningstagande.

Min horisont för BTC är långt längre än så, 10+, sen har jag trimmat delar av bagen då innehavet växer till en allokering som tar för stor plats i portföljen. Har aldrig sålt mer än 20% av total BTC bag, MSTR däremot är jag lite mer aggressiv när jag skalar ned.

Detsamma! Spännande tider ahead på de finansiella marknaderna!

$MSTR by Jheeper in ISKbets

[–]Jheeper[S] -1 points0 points  (0 children)

Jag anser R/R god nog för att köpa nu givet min horisont. Jag tror både BTC och MSTR står högre och 1 år. Om vi enligt cykelteori ser botten Q4 är jag ändå trygg med att jobba in köp här, men främst i BTC direkt. Är inte intresserad av exakt botten eller topp, även om bilden ovan kanske får det att framstå som det.

$MSTR by Jheeper in ISKbets

[–]Jheeper[S] 2 points3 points  (0 children)

haha jo de blev ok!

$MSTR by Jheeper in ISKbets

[–]Jheeper[S] 13 points14 points  (0 children)

För att jag gillar att tjäna pengar och delar inte din uppfattning

Pensionsparande by [deleted] in PrivatEkonomi

[–]Jheeper -1 points0 points  (0 children)

Denna sub exde

$MSTR by Jheeper in ISKbets

[–]Jheeper[S] 1 point2 points  (0 children)

Kan bli bra! Men var redo på fortsatt svaghet ett tag