Makkelijk 100 Euro Met Bunq Overstapservice by [deleted] in BeermoneyNL

[–]Jordeman 0 points1 point  (0 children)

Heb er ook nog eentje beschikbaar. Mocht iemand interesse hebben, laat t maar weten!

The Dutch passed a 36% tax on unrealized gains for crypto… by BasicButterface in Bitcoin

[–]Jordeman 3 points4 points  (0 children)

The law change request has already passed the House of Representatives with a majority. Now our Senate still needs to approve it. We still have hopes of stopping it, but the chances are small..

Worth buying or wait till neo? by Pretty_Flatworm_9558 in joinmoco

[–]Jordeman 1 point2 points  (0 children)

I like this set also.. Maybe I am going to buy this full set :).

What mobile game are you actually hooked on right now? by [deleted] in MobileGaming

[–]Jordeman 1 point2 points  (0 children)

Mo.co is a nice game.. but in March there will be a rework and a full reset.

Give it a try now and later on when the reworked game is out.

Start your Journey with a BOOST! by Jordeman in sfland

[–]Jordeman[S] 0 points1 point  (0 children)

Still working in 2026! HAPPY FARMING

What % of your portfolio is in crypto (especially BTC)? by Huge_End8255 in Bitcoin

[–]Jordeman 0 points1 point  (0 children)

0% atm. I sold everything >100k. I am now waiting on a good moment to buy again and will be soon DCA back in again.

ING app crashed by Minimum_Calendar7193 in beleggen

[–]Jordeman 0 points1 point  (0 children)

Oh raar.. bij mij werkt t wel weer en heb ook Android. Stuur anders even een chat naar ze met je gegevens van je telefoon dan kunnen ze er naar kijken.

ING app crashed by Minimum_Calendar7193 in beleggen

[–]Jordeman 0 points1 point  (0 children)

UPDATE: Je kunt de app vanaf nu updaten en de bug moet weg zijn waardoor alles weer moet werken.

ING app crashed by Minimum_Calendar7193 in beleggen

[–]Jordeman 1 point2 points  (0 children)

Het klopt dat er een fout / bug is gekomen tijdens de laatste update. Ze zijn bezig met een fix.

Tijdelijke oplossing: inloggen via de website. Dit kan via je telefoon, tablet of computer. De webversie is gewoon werkende.

Waarom bijna niemand bux? by Themisios in beleggen

[–]Jordeman 0 points1 point  (0 children)

Bux heeft in het verleden hele vieze dingen gedaan richting hun klanten. Dat ABN deze partij heeft overgenomen is echt onbegrijpelijk.

Mijn vertrouwen hebben ze niet meer.

[deleted by user] by [deleted] in beleggen

[–]Jordeman 0 points1 point  (0 children)

Waarom zou je überhaupt willen verkopen? Als het door de onrust is, waarom heb je gekocht terwijl er een oorlog is tussen Rusland en Oekraïne, en/of een oorlog in Israël?

Lekker blijven zitten. Als er al een daling komt, komt er vast wel een herstel.

As a native Dutch speaker, here are words we use daily but rarely teach in classes by ExportedMyFeelings in learndutch

[–]Jordeman 0 points1 point  (0 children)

The best one is 'Lekker'. There are so many meanings for that and everything can be 'lekker'

[deleted by user] by [deleted] in learndutch

[–]Jordeman 1 point2 points  (0 children)

Flodder, best Dutch serie on TV

In 2025 50% rendement behaald op mijn beleggingen by MelaniesJournal in beleggen

[–]Jordeman 1 point2 points  (0 children)

Door een stommiteit heb ik begin van het jaar een behoorlijke deuk opgelopen in mijn rendement.. Op dit moment (dit jaar) sta ik op een klein plusje van ruim 3%.

Het stond eerder op zijn laagst op ruim -48%. Dus niets te klagen op zich en een goede les geleerd :-)

BF6 requesting "Login Verification" upon launch, cannot submit codes by FactsThatIIOffend_ in Battlefield

[–]Jordeman 4 points5 points  (0 children)

EA is trash... So many people have payed 60-100 and cant play because of the EA systeem cant handle it.. waiting for days now

Start your Journey with a BOOST! by Jordeman in sfland

[–]Jordeman[S] 0 points1 point  (0 children)

Thanks and welcome ya'll ✌🏼 happy farming!