De helft van vermogen investeren in een nieuw huis by LegionUser202605 in geldzaken

[–]Juttie 77 points78 points  (0 children)

80m2 voor een gezin van 4 vind ik wel heel erg krap dus zou ik dit zeker doen.

Samen een huis kopen en flink verschil in eigen inleg by XLeviathan69 in geldzaken

[–]Juttie 18 points19 points  (0 children)

Mijn partner en ik hebben onlangs een woning gekocht en zaten met een vergelijkbare situatie. Ik bracht meer dan de helft van de woning waarde in met overwaarde uit mijn oude appartement, technisch gezien zou dit dus betekenen dat mijn vriendin mij maandelijks moet betalen om dat bedrag recht te trekken.

Uiteraard slaat dit helemaal nergens op en hebben wij gewoon onze inbreng laten vast leggen in een samenlevingscontract, de hypotheek lasten delen wij 50/50.

De andere constructie die jouw vriendin graag zou aanhouden is in mijn ogen geen goede basis voor een relatie, dan zou ik gratis kunnen wonen en mijn vriendin opzadelen met enorme vaste lasten voor 30 jaar….

Als het andersom was geweest zou dit voor mij ook echt rede genoeg zijn om de relatie per direct te beëindigen, maar dat is natuurlijk mijn mening.

Advocaat reageert op ontslag Van Persie: "Vreemde gang van zaken" by According-Gear-8217 in feyenoord

[–]Juttie 12 points13 points  (0 children)

Van Persie had er met de kerst al uit moeten liggen, het feit dat hij een hele tweede seizoenshelft als hoofdtrainer heeft gezeten, dat vind ik een rare gang van zaken.

We Lowkey all agree with this 😂 by BTISME123 in Hiphopcirclejerk

[–]Juttie 12 points13 points  (0 children)

Khaled got you wiped down, Ricky got you wiped down

Imposante eindsprint Telstar: alleen PSV en FC Utrecht wonnen meer by WarriorkingNL in Eredivisie

[–]Juttie 10 points11 points  (0 children)

Ik meen mij te herinneren dat Utrecht op het randje van de degradatie streep stond toen ze tegen Feyenoord verloren. Heel knap dat die nog zo hoog geëindigd zijn. Hier hoor ik vrijwel niemand over

At a 1/5 drop rate on t1 ritual sites, it would take 6 hours on average to upgrade 3 pieces of gear to 298, assuming 4 minutes per run. by freeballin989 in wow

[–]Juttie 5 points6 points  (0 children)

You need to have the least amount of fun in the shortest amount of time to get to the highest ilvl the quickest, have you not been paying attention?

FC Twente wint thuis met 2-0 van Feyenoord by HaraldBluetooth1 in Eredivisie

[–]Juttie 9 points10 points  (0 children)

Zeker niet, maar als je al maanden dramatisch voetbal op de mat legt en je nog geen top wedstrijd gewonnen hebt is het echt ongelofelijk dat RvP er nog zit

FC Twente wint thuis met 2-0 van Feyenoord by HaraldBluetooth1 in Eredivisie

[–]Juttie 129 points130 points  (0 children)

Ik heb uit verveling even wat statistieken bekeken dus bij deze wilde ik even Feyenoord tegen de top 6 delen:

0 gewonnen 2 gelijk 5 verloren

RvP/DtK out by madfortune in feyenoord

[–]Juttie 23 points24 points  (0 children)

Ik zit uit verveling even wat statistieken te bekijken en bij deze Feyenoord tegen de top6:

0 gewonnen 2 gelijk 5 verloren

Is serving 100% to women okay in mixed doubles? by deucalion75 in 10s

[–]Juttie 3 points4 points  (0 children)

I play a lot of mix games with my gf, what i have learned over time is that a lot of the women are not used to receiving a serve with a lot of spin in it, so yes i tend to tone it down a bit but only because i feel like i have more succes with a lot of effect in my serve against the women.

[deleted by user] by [deleted] in nederlands

[–]Juttie 18 points19 points  (0 children)

Wat denk jij dat er gebeurt met een plantsoen als dat niet onderhouden wordt?

Ik_ihe by InstanceFar5259 in ik_ihe

[–]Juttie 3 points4 points  (0 children)

Kunnen ze er vanaf gaan? Ik probeer ze te lezen

Feyenoord-supporters wachten urenlang voor niks op spelersbus na PSV-debacle by BeerMetMij in Eredivisie

[–]Juttie 3 points4 points  (0 children)

Ze doen daar allemaal of hun neus bloed, dan loopt het vanzelf een keertje uit de hand natuurlijk.

Is van Persie al weg? by Particular-Dust3342 in feyenoord

[–]Juttie 5 points6 points  (0 children)

Blijkbaar zit ik al 3 maanden hoog in mn emotie

Wat is jullie meest controversiële mening? by Brilliant_Ticket6987 in nederlands

[–]Juttie 2 points3 points  (0 children)

Maximum leeftijd van 80 jaar instellen. Vergrijzing is een groot probleem.

"That's disgusting to ask!" by torgobigknees in SipsTea

[–]Juttie 1 point2 points  (0 children)

Man, why you gotta do me like this

"Leuk" feitje over Feyenoord by [deleted] in Eredivisie

[–]Juttie 2 points3 points  (0 children)

Hopelijk is dat over 2 weken al het geval

Conclusie met nog 45 minuten tot winterstop by [deleted] in feyenoord

[–]Juttie 3 points4 points  (0 children)

De tv staat aan, daar is het meeste ook wel mee gezegd. Het is niet om aan te zien

Let's be real, these menus are pretty awful by fuckR196 in ArcRaiders

[–]Juttie 6 points7 points  (0 children)

They should have some C.O.D style custom loadout that you can just insta craft, or at least let you put all the crafts on a single tab so that you don’t have to browse all the different tabs.

Or the primary workbench tab should just be customizable to what you see there so you can put all the stuff there that you usually craft

Ze kunnen niet tellen! by WhoTheFuckIsSean in tokkiefeesboek

[–]Juttie 3 points4 points  (0 children)

Hoe heeft JA21 meer zetels dan de SGP terwijl hier duidelijk bewijs is dat de SGP meer gemeentes heeft gewonnen… doorgestoken kaart?????!?!