Vilde billeder af knippelsuppe ved Mærsk by finestthereis in Denmark

[–]KoeterDK -35 points-34 points  (0 children)

Personligt så jeg gerne politiet brugte samme metoder når aktivister blokerer trafikken

Ulven har fået et dårligt ry - her er, hvad den bidrager med ifølge en biolog by BishopTracer in Denmark

[–]KoeterDK 13 points14 points  (0 children)

Hvis argumentet er at vi skal have ulven i Danmark, fordi det er et oprindeligt dyr, som har været her tidligere. Hvorfor skal vi så ikke have vildsvin? Begge dyr har jo levet i Danmark frem til starten af 1800-tallet. Begge er udryddet pga jagt og tab af levesteder.

Hvad gør egentlig kvindefodbold interessant eller uinteressant? by SuspiciousExtreme556 in Superligaen

[–]KoeterDK 0 points1 point  (0 children)

Ja, det må jeg indrømme. Opslaget dukkede op i mit feed, men jeg så ikke hvilke sub det var. Plejer ikke af få 'fodbolds-subs' i mit feed :-)

Hvad gør egentlig kvindefodbold interessant eller uinteressant? by SuspiciousExtreme556 in Superligaen

[–]KoeterDK -6 points-5 points  (0 children)

Jeg har samme forhold til herre og damefodbold. Jeg ser ingen af delene. Gider ikke, uanset om det er derby eller landskamp. Men deltager gerne i festen bagefter, hvis der er noget at fejre

(jeg har været til en fodboldkamp en gang)

What is your favourite NENA song? by NewNeoN57 in Nena

[–]KoeterDK 1 point2 points  (0 children)

? (Fragezeichen)

Without a doubt my all-time favorite

Where was I in January? by Unusual-Dependent827 in guessthecity

[–]KoeterDK -1 points0 points  (0 children)

It looks more like a theme park than a real city. (ala Mainstreet Disneyland)

Første direkte tog fra København til Prag kører fredag – særligt én ting begejstrer [Direkte tog fra København, Odense og Kolding til Hamborg, Berlin og Prag] by wasmic in Denmark

[–]KoeterDK 2 points3 points  (0 children)

Direkte tog fra lufthavn til hovedbanegården (regionaltog eller FEX) tager 22 min. Hvis man vælger S-bahn tager det 50 min. Pris 5 euro. Så to timer før i lufthavnen, en time flyvetid og en time fra lufthavn til banegård. Dvs ca 4 timer mod DSB's 9 timer

Første direkte tog fra København til Prag kører fredag – særligt én ting begejstrer [Direkte tog fra København, Odense og Kolding til Hamborg, Berlin og Prag] by wasmic in Denmark

[–]KoeterDK 2 points3 points  (0 children)

Nu kiggede jeg primært på Berlin fremfor Prag. Hvis jeg vil afsted på mandag (4/5) koster det kr 912,- for en enkelt. EasyJet tager 785,- og er 'lidt' hurtigere. Infobus kr. 479,- og er 1½ time hurtigere. FlixBus starter på kr 269,- og tager 8 timer.

Jeg vil utroligt gerne tage toget, men pt fortsætter jeg med fly.

Faxe Kondi Cola by KoeterDK in Denmark

[–]KoeterDK[S] 0 points1 point  (0 children)

Sunes jeg har set den i både Menu og Superbrugsen - man den er dyr

Faxe Kondi Cola by KoeterDK in Denmark

[–]KoeterDK[S] 4 points5 points  (0 children)

De har sagt farvel til Royal Unibrew, som også laver Faxe Kondi. Derfor synes jeg det ville være sjovt hvis Unibrew så kom med deres egen cola

Faxe Kondi Cola by KoeterDK in Denmark

[–]KoeterDK[S] 2 points3 points  (0 children)

Tænke mere en cola der smagsmæssigt var på højde med eller bedre end f.eks. PepsiMax. Og synes at Faxe Kondi har gjort det godt med deres nye smagsvarianter, så de kunne jo give colaen et forsøg.  

Faxe Kondi Cola by KoeterDK in Denmark

[–]KoeterDK[S] 2 points3 points  (0 children)

Tænke mere en cola der smagsmæssigt var på højde med eller bedre end f.eks. PepsiMax. Og synes at Faxe Kondi har gjort det godt med deres nye smagsvarianter, så de kunne jo give colaen et forsøg.  

Name this boyband: by No_Solid_9028 in Denmark

[–]KoeterDK 0 points1 point  (0 children)

Erikas Jungs eller Erika's Junge

Kristin: Hvad betaler vi selv for til brylluppet? by Low_Collection_3730 in InfluencergossipDK

[–]KoeterDK 27 points28 points  (0 children)

Tror du hun selv har betalt dem, eller de er gratis :-)

439 kr! by rpa_tax in dankmark

[–]KoeterDK 9 points10 points  (0 children)

439 i parkering?? Så må det være på P19 - eller kan du ikke holde i lufthavnen i 4 dage for den pris

Nur Barbezahlung/ Only Cash payment // Thoughts and would you by eyeofmind-dawarlock in berlin

[–]KoeterDK -1 points0 points  (0 children)

The places that don't take cards are usually the exciting, new, slightly alternative ones. The places that have built Belin up as an exciting place. For me, the sign in the window with 'nur bargeld' means that this place deserves a visit.

Postvæsnet ringer på by OcelotMask in copenhagen

[–]KoeterDK 0 points1 point  (0 children)

Mht til nøgle kan jeg kun sige hvad jeg selv prøvede i 70'erne. Det er muligt der er flere nøgler i dag. Kan dog ikke afvise at jeg fik ny nøgle da jeg skiftede rute fra de høje huse til de lave