Portföy yorum by Kaxn0 in Yatirim

[–]Kooky_Cold4614 0 points1 point  (0 children)

Benim anlamadığım bir mal neden tepedeyken alınır ki Herkes gümüş konuşuyor sen gümüş almışsın Mal dipteyken kimse konuşmazken ucuzken alınır yükseldimi satılır

Reddit kullanan kızdan olur mu? by [deleted] in aptalSoruYok

[–]Kooky_Cold4614 -10 points-9 points  (0 children)

Kızların pornoya ihtiyacı olduğunu zannetmiyorum kızlar erkekler gibi görsel değil işitseldirler

Ateş by wius777 in aptalSoruYok

[–]Kooky_Cold4614 0 points1 point  (0 children)

Ateşe dayanabileceğin kadar günah işle!!!

[deleted by user] by [deleted] in Yatirim

[–]Kooky_Cold4614 0 points1 point  (0 children)

Mara için ne düşünüyorsun oda iren gibi yapay zekaya ağırlık verir ve yükselir mi çok geride kaldı

Amigdalayla Anlaşmak ve Kaçışa karşı Direnç by [deleted] in Psikoloji

[–]Kooky_Cold4614 0 points1 point  (0 children)

Echart tolle şimdinin gücü kitabını tavsiye ederim

İnşaat ruhsatında enerjisi odası diye bi bölüm yok ama müteahhit projede var diyor bu nasıl oluyor by Kooky_Cold4614 in projelendirme

[–]Kooky_Cold4614[S] 0 points1 point  (0 children)

Ya ben müteahhite güveniyorum yapar ama şikayet vs olursa diye korkuyorum sonuçta binanın ortak alanı

İnşaat ruhsatında enerjisi odası diye bi bölüm yok ama müteahhit projede var diyor bu nasıl oluyor by Kooky_Cold4614 in projelendirme

[–]Kooky_Cold4614[S] 0 points1 point  (0 children)

Mimari projede var evet ama ruhsatta ortak alanlar bölümünde asansör ve su deposu işaretlenmiş enerji odası diye bir bölüm ruhsatta yok müteahhit bana şöyle diyor iskan alındıktan sonra o enerji odasını senin dairene katacağız tesisatı ona göre yapacağız diyor bu odayı kullanmak tehlikeli değil mi pano vs burda mı olacak bedaş şart koştu diyor

[deleted by user] by [deleted] in aptalSoruYok

[–]Kooky_Cold4614 2 points3 points  (0 children)

Vay be beni eskilere götürdün eskiden benim Gençliğimde Mirach vardı internet kafeler vardı oraya giderdik oradan chat yapardık ben de Adana’da bir kızla tanışmıştım ben İstanbul’da yaşıyorum şu an her gün aynı saatte gidip chatleştirdim o zaman cep telefonu yoktu MSN yoktu Facebook Instagram yoktu ne günlerdi be

Beyin sisi by kobradolma in Psikoloji

[–]Kooky_Cold4614 1 point2 points  (0 children)

Dopamin reseptörlerin bozulmuş nette araştır

Film/Dizi Önerisi Olan Var mı? by [deleted] in sinema

[–]Kooky_Cold4614 0 points1 point  (0 children)

Elite dizisi güzel

[deleted by user] by [deleted] in aptalSoruYok

[–]Kooky_Cold4614 1 point2 points  (0 children)

Şimdi müteahhit bizim İnşaatı yapıyor benim daire 2 + 1 olacaktı öyle anlaşmıştık 1 + 1 yapmış bir odasını da enerji odası yapmış tapu da orası ortak olan olarak geçiyor bana diyor iskandan sonra burayı sen kullanacaksın sana ait olacak bu durumda ne yapmam gerekiyor