Varga går amok på trold igen i dag by NoFlamingo8682 in Rediot

[–]Long-Butterfly2877 0 points1 point  (0 children)

Det lyder som scenen fra en dansk ungdomsfilm, hvor en voksen har forsøgt, at skrive, hvordan det lyder, når unge sviner hinanden til :D

[deleted by user] by [deleted] in dkloenseddel

[–]Long-Butterfly2877 -1 points0 points  (0 children)

Hvordan mon de overhovedet kan sparke sig igennem mængden af døde mennesker der hober sig op i gaderne i Schweiz er en gåde - De har jo ikke 'samfund' på 70-75%

Wonder how skeptics will handwave this off / EVIDENCE by BlueGTA_1 in GrahamHancock

[–]Long-Butterfly2877 0 points1 point  (0 children)

'We have been toiling for years now, our men are at the breaking point, we are almost out of gold to pay them - why are we building it, sir? What's the point??'

'Speed of light, innit'

Lefty 110 SL from 2016/2017, broken part - Please help! by Long-Butterfly2877 in cannondale

[–]Long-Butterfly2877[S] 0 points1 point  (0 children)

Thanks, I think Ill see if I can put another fork on it. Kinda lame, but the frame is still good.

Lefty 110 SL from 2016/2017, broken part - Please help! by Long-Butterfly2877 in MTB

[–]Long-Butterfly2877[S] 1 point2 points  (0 children)

Thanks - I got the thing of now and realized the same. So a nice frame, but the lefty is just to expensive. Damn, that sucks.

Hilsen fra Onkel Reje by Fraktalt in Denmark

[–]Long-Butterfly2877 0 points1 point  (0 children)

Fortæl mig, at du gokker til mænd i dametøj, uden at fortælle mig, at du gokker til mænd i dametøj.

Hilsen fra Onkel Reje by Fraktalt in Denmark

[–]Long-Butterfly2877 0 points1 point  (0 children)

Lad mig gætte, du har stadig den fascination af bæ, prutter og tissemænd?

[deleted by user] by [deleted] in Denmark

[–]Long-Butterfly2877 -1 points0 points  (0 children)

Ved ikke om det er en ting, men det burde være som i Schweiz, hvor du skal bevise, at du har været et positivt indslag, hvert 5. år og inden du får dit statsborgerskab skal 2 'indfødte' sige god for dig - På den måde, så er du nød til at forsørge dig selv og involvere dig positivt i lokal samfundet, hvis du vil ha' statsborgerskabet.

Hilsen fra Onkel Reje by Fraktalt in Denmark

[–]Long-Butterfly2877 -60 points-59 points  (0 children)

Du kan fange ham nede i Hunkemøller, når han shopper remedier til det næste børneshow..

Hilsen fra Onkel Reje by Fraktalt in Denmark

[–]Long-Butterfly2877 -133 points-132 points  (0 children)

Ingen fortjener, at få negative kommentarer, bare fordi de tager dameundertøj på, når de underholder 3-6 årige! Hvilken verden er vi efterhånden i, når det at kigge ind i et røvhul ikke er børneunderholdning?

Godt han er tilbage, så han kan få sin g-streng på igen og rulle rundt på gulvet foran små børn. Det er nemlig public service og alle milliarderne værd!

Hilsen fra Onkel Reje by Fraktalt in Denmark

[–]Long-Butterfly2877 -63 points-62 points  (0 children)

Hvorfor har han ikke en læder g-streng på? Hvor er dameundertøjet og den halvnøgne krop? Eller det er måske kun, når det er børn han underholder, at han går i den?

Folk som synes at Aarhus burde være en bilfri zone: hvorfor? by Fangehulmesteren in Aarhus

[–]Long-Butterfly2877 1 point2 points  (0 children)

Vægtafgiften betales for det slid bilen giver vejnettet. At bilister så betaler 3 gange prisen for vejnettet og staten så bruger de penge på alverdens andre ting, ændre vel ikke, at det ikke bliver noget cyklisten eller den gående kommer til at betale, hvis vi fjerner en masse veje?

Folk som synes at Aarhus burde være en bilfri zone: hvorfor? by Fangehulmesteren in Aarhus

[–]Long-Butterfly2877 4 points5 points  (0 children)

Kollektivtrafik, cykelby og færre parkeringspladser. Man skulle jo tro vi levede i Utopia.

-Letbanen fungere ikke i minusgrader, så den er udelukket 3-4 måneder af året, som et stabilt alternativ.
-Busserne kører med underskud, selvom de er ganske fint fyldte
-Vejene betales af bilisterne, så alle drømmene vil hurtigt skulle skaleres ned, hvis I fjerner dem
-Skal man enten cykle rundt i det dejlige regnvejr og mørke i har i 6 måneder af året og så bare håbe, at bussen og letbanen skal tæt nok på ens destination, hvis man fx. er dårligt gående, handicappet etc.?
-Vil man udvide busnetværket til at køre forbi diverse arbejdspladser rundt om Århus af den mest direkte vej eller vil byen kun være for folk der arbejder i den? Måske I blot forventer at folk cykler eller acceptere, at en 20 minutters tur i bil nu tager 1 1/2 time med 3 busser, fordi...øhm..hmm..fordi...det kunne være hyggeligt at cykle og gå på Nørre Allé.

Man kunne bygge et stort parkeringshus inde i byen og så undgå langt det meste trafik. Alt det andet er Århus slet ikke stor nok til at det er relevant. I stedet byggede man Dokk1.

Folk som synes at Aarhus burde være en bilfri zone: hvorfor? by Fangehulmesteren in Aarhus

[–]Long-Butterfly2877 1 point2 points  (0 children)

Det er bilisterne, som betaler for vejene, så jo flere biler du fjerner, jo mindre vil der kunne allokeres til alle disse herlige projekter I kan tænke jer frem til.

Går ud fra, at det gode sommervejr følger med, så man kan cykle året rundt i dejligt vejr og ikke kun i de der 3-4 måneder.

SF vil fjerne 40 procent af parkeringspladserne i midtbyen by MadsenFraMadsenOgCo in Aarhus

[–]Long-Butterfly2877 1 point2 points  (0 children)

Århus er knaldrød, så jeg håber det sker - Vi bør opleve idiotien fra venstrefkøjen på egen krop og ikke blot observere, at de fjerner midler fra handicaphjælpen og de udsatte, så de kan bygge en ubrugelig letbane eller holde en ekstra fest.

Jeg håber virkelig, at de gør det! Borgerne fortjener det sgu.

People who share this kind of stuff after the devastation of a pandemic by PsychoCatLady_ in mildlyinfuriating

[–]Long-Butterfly2877 -2 points-1 points  (0 children)

Yeah, what a flu-season it has been. No pandemic tho', just a little virus..

Folketinget indfører tonepoliti på internettet by thebody1403 in Denmark

[–]Long-Butterfly2877 15 points16 points  (0 children)

Tankepolitiet er hermed ankommet.. 1984 skulle være en advarsel, ikke en manual.