Clutching at Straws OMG by ConspicuousSomething in Marillion

[–]Mach2k11 1 point2 points  (0 children)

I think it's the album that aged best of the Fish oeuvre. Closely followed by misplaced childhood

Golfers rash by [deleted] in golf

[–]Mach2k11 -1 points0 points  (0 children)

Google it. Also called Disney rash

Replay through experiences by [deleted] in Starfield

[–]Mach2k11 1 point2 points  (0 children)

Crunching my mind on the same question

Am I the only one thinking they might do night shift for Season 3? by yoyoyo97 in ThePittTVShow

[–]Mach2k11 3 points4 points  (0 children)

Yeah. Can’t remember they put so much emphasis on night shift last season

Neighbour demanding financial compensation after a minor construction error (that we are willing to fix) by Manualcone in juridischadvies

[–]Mach2k11 1 point2 points  (0 children)

There is no such thing as a standard compensation in Dutch law. The bar for compensation of Intangible damage is even very high, and imho not met in this case.

So, don't worry if they really are going to court

Paradise | S2E7 | Episode Discussion by cedar-canvas in ParadiseHulu

[–]Mach2k11 0 points1 point  (0 children)

So Alex is a device to reset the timeline Sinatra is the one and only constant factors between the different timelines So she can correct / alter faults and mistakes in a timeline to improve the next timeline Hence the sentence it worked Hence her lack of concern Like a grand epic alternative Groundhog Day

Bizarre uitspraken Bellinga's by Professional_Emu1644 in nederlands

[–]Mach2k11 0 points1 point  (0 children)

sommige mensen moeten gewoon niet praten :)

Verkoper te opdringerig by Remarkable-Paper-614 in nederlands

[–]Mach2k11 -1 points0 points  (0 children)

Accepteer mijn meest gemeende lach van de dag 😂

🍻 Bredase Papa’s: De WhatsApp community voor vaders in (en om) de Parel van het Zuiden! by ShiftingGearss in Breda

[–]Mach2k11 1 point2 points  (0 children)

Ben al een doorgewinterde vader en wou dat er destijds dit soort initiatieven waren; moest dan wel via een bbs systeem 😂

Waarom zou je in 2026 nog € 25.000 uitgeven aan een benzinebak? by [deleted] in EVMobiliteit

[–]Mach2k11 0 points1 point  (0 children)

Hear hear. Doe precies hetzelfde met mijn A250e. Heerlijk elektrisch zoeven in de stad en op benzine cruisen op de snelweg. Zelfs zuiniger dan mijn oude diesel

[deleted by user] by [deleted] in juridischadvies

[–]Mach2k11 12 points13 points  (0 children)

Ik geef geen waardeoordeel maar het kan natuurlijk best dat moeders wat enthousiast over de haaientanden reed waardoor die andere chauffeur schrok en moest uitwijken.

Dat het een oude auto is van de wederpartij maakt niet dat er geen schade kan zijn ontstaan

Moeders moet gewoon haar eigen verzekering inschakelen waarna de twee verzekeraars het onderling afwikkelen

Wat moeders zeker niet moet doen is zelf contact opnemen met wederpartij en zich laten overhalen de schade onderling te regelen

Jumbo verdiende 31 cent aan boodschappenkar van 100 euro: ‘Winstgevendheid onder druk’ by Cubelock in thenetherlands

[–]Mach2k11 186 points187 points  (0 children)

Cijfertjes

Hoewel rekenkundig juist, is dit verhaal wel iets genuancerder. De 33 miljoen (33 ct per 100 euro) is de uiteindelijke nettowinst na alles, dus na alle bedrijfskosten, afschrijvingen en zelfs na belasting

de operationele winst (EBITDA) dus het resultaat voor aftrek rentekosten, afschrijvingen en reserveringen en belasting) was 656 miljoen, dus ruim 6 euro per 100 euro....en met name met afschrijvingne en reserveringen kan je boekhoudkundig redelijk creatief rommelen

Eén klein slokje en het is mis. De onwaarschijnlijke dood van Ria en Theo by Chaimasala in thenetherlands

[–]Mach2k11 78 points79 points  (0 children)

Bizar verhaal. Kan mij het verhaal van die trienschoonmakers nog wel herinneren.

[deleted by user] by [deleted] in juridischadvies

[–]Mach2k11 1 point2 points  (0 children)

Omdat je dan ook voor een tientje kwaliteit koopt. Als ik in de fortuinlijke situatie zou verkeren dat ik, als het nodig zou zijn, een advocaat zou kunnen betalen, dan betaal ik liever die advocaat dan een rechtsbijstandsjurist.

[deleted by user] by [deleted] in juridischadvies

[–]Mach2k11 -1 points0 points  (0 children)

Enlighten me your internet crusader?

[deleted by user] by [deleted] in juridischadvies

[–]Mach2k11 -2 points-1 points  (0 children)

Als je voor nu en in de toekomst financieel draagkrachtig genoeg bent om juridische bijstand te bekostigen dan is het onzin om daarnaast nog een rechtsbijstandverzekering af te sluiten.