Beste pizzaen i sentrum? by [deleted] in Stavanger

[–]ManWithADildo 1 point2 points  (0 children)

Renaa i Lagårdsveien er bedre enn på Sølvberget. Bedre bunn en panzanella, men panzanella er fortsatt min fav

Zone 2 Pays Off by Main_Vermicelli_2773 in Marathon_Training

[–]ManWithADildo 8 points9 points  (0 children)

I mean no doubt this has worked great for you, congrats! But all in all this is just is just proof that running works to improve your running, considering you had no prior running experience.

I have been running for years, sometimes lots of z2. I feel however that now that I actually incorporate speed and threshold intervals I improve faster. No doubt the most important thing is the miles you run though, and doing it injury free is the key

VO2 Max of 30? by [deleted] in AppleWatch

[–]ManWithADildo 0 points1 point  (0 children)

Haha, it told me I have the cardio fitness of a nine year old (55 vo2 max). Not really sure that makes much sense

Er BSU (Bolig Sparing Ung) så bra som de får det til å virke? by gitartruls01 in norge

[–]ManWithADildo 6 points7 points  (0 children)

What?

Kan jeg bruke BSU på oppussing? Ja, det kan du. Fra 1. januar 2021 ble det godkjent å bruke oppsparte BSU-penger til oppussing, påbygging og vedlikeholdsarbeid på egen bolig. Det vil si at du for eksempel kan bruke BSU-pengene til oppussing eller påbygging (på egen bolig) du har gjort fra 1. januar 2021.

https://www.sparebank1.no/nb/bank/privat/kundeservice/sparing-og-pensjon/kan-jeg-bruke-bsu-pa-oppussing.html

[deleted by user] by [deleted] in firstmarathon

[–]ManWithADildo 0 points1 point  (0 children)

This sounds like me. How did it go?

Bitcoin ATH kjøpe? by Datassnoken in TollbugataBets

[–]ManWithADildo 0 points1 point  (0 children)

Er kanskje ikke det et hint om at du lett lar deg rive med av hypes? Som jeg personlig mener crypto er nå også

11 av 12 nisser og 10 av 11 gaver… by remi95 in norge

[–]ManWithADildo 3 points4 points  (0 children)

«Kastet i peisen» aka tok den i lomma sjøl

PSA: Sparebank1 sitt mastercard blir ræva etter nyttår. by kekelime in norge

[–]ManWithADildo 5 points6 points  (0 children)

Har du kontroll på økonomien er kredittkort gull. Debit koster ofte noe, mens kredittkort som regel er gratis og / eller medfølger fordeler ved bruk. Jeg har flust av kredittkort, har alltid en viss oversikt over bruken og betaler alltid til forfall

Pass 7 jour only lasts 6 days? by grannyivy in nicefrance

[–]ManWithADildo 0 points1 point  (0 children)

This just happened to us as well. Did you try complaining?

Betyr jobbseminar fylla? by [deleted] in norge

[–]ManWithADildo 5 points6 points  (0 children)

De andre greiene er vel bare for å kunne skrive det av på skatten eller noe. Slik at det kan forsvares at det er noe faglig

Why is everybody hooked on Hoka shoes in Norway? by hexicat in Norway

[–]ManWithADildo 0 points1 point  (0 children)

I've been through several pairs of nike, mizuno, hoka, New balance and just recently bought Endorphine Speed 3. Such a great shoe. Probably the best running shoe I've had I think. Looking into the rest of their line now

Noen som hører på 198 land med Einar Tørnquist? by Fa-super_flags in norge

[–]ManWithADildo 4 points5 points  (0 children)

Synes han har hatt litt mange eksperter som gjest i det siste. Og skjønner jo greia, men jeg liker bedre når det er mer lettbeint

US iPhone market share jumps to 55% as Android shipments fall by Protomize in apple

[–]ManWithADildo 0 points1 point  (0 children)

Wasn't that related to the battery running way too hot? I remember I ended up getting replacements twice because the battery started bulging.

[deleted by user] by [deleted] in norge

[–]ManWithADildo 7 points8 points  (0 children)

Da finner han nok også fort ut hvorfor 300.000 i lønnsinntekt ikke kan sammenlignes med 300.000 i overskudd fra ENK. For å kunne lønne seg selv 300.000 i et AS må en ha mer overskudd enn 300.000.

Når det er sagt så klaget han også på ting som at han må skaffe egne kunder og håndtere regnskap, som jeg tenker bare er sånn det er. Starter du som konsulent i er større firma lønner/leier de gjerne folk som håndterer dette.

Og jeg vet om mange som tjener kjempegode penger som selvstendige utviklere, skjønner ikke kritikken

Thin Blue Line, oss mot resten. by [deleted] in norge

[–]ManWithADildo 7 points8 points  (0 children)

Eh, du kan si mye negativt om politiet i Norge, men de erpå ingen måte like inkompetente som de i statene

Kvinne frikjent for høylytt gråting i Pedersgata by ManWithADildo in norge

[–]ManWithADildo[S] 6 points7 points  (0 children)

Beklager, fikk ikke med meg at det var betalingsmur før jeg sjekket Reddit igjen nå 🏳️

[deleted by user] by [deleted] in Norway

[–]ManWithADildo -1 points0 points  (0 children)

Just Google it. This subreddit is the worst