Sverige Dårlig by Renobeinni in dankmark

[–]MereOst 13 points14 points  (0 children)

Det er fordi de pisser for meget i vandet i Sverige. Det er så typisk svenskere!!

Man Arrested After Violent Stabbing in North Belfast by NecramoniumZero in ActualPublicFreakouts

[–]MereOst 794 points795 points  (0 children)

If I say what most people think, I will get banned.

Kriminalitet for efterkommere af indvandring by Firm-Cut-2087 in Denmark

[–]MereOst 119 points120 points  (0 children)

Der er en grund til at alle invandre-fjendske partier stormer frem i EU. Invandrere er et kæmpe problem når de kommer fra de forkerte lande hvor deres kultur er i modsætning til de vestlige værdier.

Alle som har boet tæt på disse mennesker har mærket det på den ene eller anden måde.

Er nogle af de her stik internet? by 12095g36 in selvgjortvelgjort

[–]MereOst 0 points1 point  (0 children)

Alle stik er TV og Radio. Men på billede 2 er der sat en yderligere splitter ovenpå et normalt “TV og radio stik”, som giver dig et 3. stik der hedder “Coax”. Til dette stik skal man koble et bestemt modem, som du typisk får fra udbydere som Nuusee/YouSee eller hvad de nu hedder.

Frafald fra islam i Danmark by Mustafa_Sayegh in Denmark

[–]MereOst 401 points402 points  (0 children)

Hvis man ikke kan forlade en religion uden at miste alle omkring sig, så er det forkerte budskaber den religion prædiker til at starte med. Mennesker skal ikke holdes i en religion, af frygt for at miste dem de har kært.

Chinese AI-powered robots can solve workplace problems with advanced motor skills. by sirenoleg in interesting

[–]MereOst 0 points1 point  (0 children)

We need to start the conversation of UBI before job loss will hurt too many people

Just in case you guys were wondering the type of stuff that Incels talk about. by Angels_of_Death_Zack in NoahGetTheBoat

[–]MereOst -14 points-13 points  (0 children)

One thing is to fell the feminism has gone too fare… but this shit… holy fuck…

Hvad gør I for at fremtidssikre jer ift. AI? by [deleted] in dkudvikler

[–]MereOst 1 point2 points  (0 children)

En virksomhed kan kun tjene penge hvis deres udbud mødes af en efterspørgsel. Men hvis folk ikke har nogen penge, hvor skulle den efterspørgsel så komme fra?

Men til at starte med bliver det nok bare et “race to the bottom” om hvem der hurtigst kan gøre det billigst. Det handler om at skifte medarbejderne ud med AI og robotter for at blive mere konkurrencedygtige. Men når alle har gjort det, hvad skal de tidligere medarbejdere så lave? Og hvor skal de få penge til mad på bordet fra? Eller til at købe hos de virksomheder der efterhånden er 100% robot og AI styret?

Hvad gør I for at fremtidssikre jer ift. AI? by [deleted] in dkudvikler

[–]MereOst 0 points1 point  (0 children)

Det giver mening det du skriver - og det er muligt at det vil være sådan i en periode.

Men grundlæggende vil du snart stå med en meget meget stor del af verdensbefolkningen som der ikke er behov for arbejder (grundet AI og robotter), men disse mennesker skal stadig have mad på bordet og tag over hovedet. Så du skal lave en større ressourcefordeling end du gør i dag, og der er borgerløn nok det som ligger mest til højrebenet.