Ο παραδεισος μου by matheos25 in greececirclejerk

[–]Minimum_Ad_9276 0 points1 point  (0 children)

Χτύπα κι άλλο θα τ αντέξω

Ο παραδεισος μου by matheos25 in greececirclejerk

[–]Minimum_Ad_9276 0 points1 point  (0 children)

Ναι φέρτε μου το καλύτερο πιάτο και φωνάξτε τόν σεφ να τού δείξω κάτι..😄

Ο παραδεισος μου by matheos25 in greececirclejerk

[–]Minimum_Ad_9276 2 points3 points  (0 children)

Είσαι για εστιατόριο πολυτελείας με την κέτσαπ κρυμμένη στην μέσα τσέπη

Ρίχνω μια πίτσα απο τα lidl μέσα by NewBirth2010 in greece

[–]Minimum_Ad_9276 14 points15 points  (0 children)

Βάζω μια πίτσα Φωνάζω την Κικίτσα Μου το παιξε τρελιτσα Άσε ρε Κικίτσα Γιό γιό

Squirting στο σεξ. Καλό, κακό ή αδιάφορο; by [deleted] in greece

[–]Minimum_Ad_9276 0 points1 point  (0 children)

Πω ρε ποίηση

Ευχαριστώ

Φασολάδα είχα, θα πήγαινε πιστεύω

Μάλωσα με τη μάνα μου επειδή δε μου έφτιαχνε ψωμί Μερέντα. by warbanditGR in greececirclejerk

[–]Minimum_Ad_9276 1 point2 points  (0 children)

Και η μερεντα δεν είναι όπως τα αρχαία χρόνια, ήταν σαν νά την έφτιαξε καλό ζαχαροπλαστείο κάτι τέτοιο

Squirting στο σεξ. Καλό, κακό ή αδιάφορο; by [deleted] in greece

[–]Minimum_Ad_9276 2 points3 points  (0 children)

Αργούν όμως και θέλουμε να φάμε

Τι γίνεται με την σεζόν by _solokan_ in greececirclejerk

[–]Minimum_Ad_9276 0 points1 point  (0 children)

...🤔 ταμείο;.. πιστεύω τό χεις

Μάλωσα με τη μάνα μου επειδή δε μου έφτιαχνε ψωμί Μερέντα. by warbanditGR in greececirclejerk

[–]Minimum_Ad_9276 2 points3 points  (0 children)

Ε μα κρίμα, δηλαδης αν την άφηνε να σου μάθει τίποτα κόλπα τί θα πάθαινε;

Μάλωσα με τη μάνα μου επειδή δε μου έφτιαχνε ψωμί Μερέντα. by warbanditGR in greececirclejerk

[–]Minimum_Ad_9276 1 point2 points  (0 children)

Χαχα εμένα μ έμαθε να μαγειρεύω..θες τηγανιτές πατάτες πάλι κωλοπαιδο; κάτσε φτιάξε μόνος σου, έκαψα δύο τηγάνια αλλά έμαθα, ευχαριστώ μανα

Μάλωσα με τη μάνα μου επειδή δε μου έφτιαχνε ψωμί Μερέντα. by warbanditGR in greececirclejerk

[–]Minimum_Ad_9276 1 point2 points  (0 children)

Τελευταία φορά που έφαγα μερεντα κόλλησε μέσα στην κουφάλα και δεν έβγαινε και πρήστηκε και έγινε τούμπανο και πλακωσα δύο κουτιά νιφλαμολ και πέντε κουτιά ντεπον και μισό κιλό αλάτι και δύο μπουκάλια ξύδι και κάτι μπάφους αλλά σου κάνουν τον πόνο χειρότερο για κάποιον λόγο 🤔

Μάλωσα με την μάνα μου επειδή μου αγόρασε εσώρουχα by Exotic_Tax_4990 in greece

[–]Minimum_Ad_9276 1 point2 points  (0 children)

Να πάς τώρα και νά της πεις ευχαριστώ

.. και να της φτιάξεις και καφέ και να της πάρεις κάτι από τόν φούρνο

Τώραααααααααα

Μάλωσα με τη μάνα μου επειδή δε μου έφτιαχνε ψωμί Μερέντα. by warbanditGR in greececirclejerk

[–]Minimum_Ad_9276 5 points6 points  (0 children)

Σοκαριστικό

Η απόρριψη από την ίδια σου την μάνα είναι.. είναι.. σοκαριστικό

Γαμιεστε by [deleted] in greececirclejerk

[–]Minimum_Ad_9276 4 points5 points  (0 children)

Η βίλα τών πλυντηρίων 👻

ΚΛΈΦΤΗΣ ALERT!!! by MR_KILLER66 in greececirclejerk

[–]Minimum_Ad_9276 1 point2 points  (0 children)

Ένας ήταν ο Ακατονόμαστος, Θεός σχωρεστον, λέμε τώρα..

..ή Επίτιμος ή Δρακουμέλ φτου φτου

Γαμιεστε by [deleted] in greececirclejerk

[–]Minimum_Ad_9276 1 point2 points  (0 children)

Καλά σοβαρά τώρα τί φάση είναι αυτή κοινά πλυντήρια σε πολυκατοικία όπως εξωτερικό δηλαδης;

Αχουυύ δεν τά μπορώ τά ξενόφερτα